X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
איאד אבו דרפיל הציג עצמו כאיש משטרה וביצע "חיפושים בבתים" מהם גנב כספים ומסמכים הוא אף הצליח לגנוב גם קלנועית המשמשת קשיש, אך מסע הנוכלות שלו הגיע אל קיצו והוא נשלח לכלא
▪  ▪  ▪

קרה לכם פעם שאדם המציג עצמו כשוטר נכנס לביתכם, מבצע חיפוש וגונב מכם כספים? מספר תושבי פתח תקוה אכן נתקלו באדם כזה, איאד אבו דרפיל שמו, שהוציא מהם כספים תוך התחזות לשוטר, אך בשלוש השנים הקרובות ספק רב אם אבו דרפיל יזכה לראות את העיר פתח תקוה.
השבוע (22.5.2006) הרשיעה שופטת ביהמ"ש השלום בפתח תקוה נירה דיסקין את אבו דרפיל בשורה ארוכה של עבירות ובהם התחזות לעובד ציבור, עושק וגניבה, ושלחה אותו לרצות שלוש שנות מאסר בפועל.
מקרי נוכלות רבים המיוחסים לאבו דרפיל תוארו בכתב האישום. כך למשל, באוקטובר 2005 התחזה אבו דרפיל לאיש משטרה סמוי בפני אדם פגוע ראש, נכה בשעור של 100%, ודרש ממנו שיציג בפניו תעודת זהות. משנענה ומסר לו את תעודת הזהות - גנב מתוכה 300 שקלים וכאשר העז הנכה לדרוש ממנו את כספו איים עליו אבו דרפיל ברצח.
בנוסף, נכנס אבו דרפיל לביתו של הנכה מספר פעמים, ערך חיפוש במגירות, וזאת תוך שהתחזה בפניו כאיש משטרה סמוי. אבו דרפיל אף "הגדיל עשות" ואיים על אותו נכה, כי אם יתלונן נגדו הוא ידקור אותו.
זאת ועוד, אבו דרפיל לא הזניח את קשישי העיר. בנובמבר 2005 הגיע הנוכל לשוק העירוני בפתח תקוה וגנב מקשיש תיק מסמכים אישיים, כסף מזומן, לחצן מצוקה, עלה על הקלנועית השייכת לאותו אדם ועזב המקום תוך שהוא גונב את הקלנועית.
כתב האישום תיאר עוד שורה ארוכה של התפרצויות לבתים תוך התחזות ל"איש משטרה סמוי", במהלכן גנב אבו דרפיל מסמכים, תכשיטים וסכומי כסף מקורבנותיו.
באחד מהם, הורשע אבו דרפיל שניגש "תוך עזות מצח בלתי נסבלת" כדברי השופטת דיסקין, לאדם העומד ליד הכספומט. הוא התחזה בפניו כאיש משטרה מוסווה, טען כי הכרטיס מזוייף ודרש לקבלו.
לאחר שהאדם סירב למסור לו את הכרטיס, גרם לו אבו דרפיל למסור את הכרטיס לאדם שלישי שמסר לו את הכרטיס, ואף משך 500 שקלים ממכשיר הכספומט.
"אבו דרפיל אינו בוחל בפגיעה בקורבנות אשר חלקם חסרי ישע, מבוגרים, נכים, אדם הנזקק להתניידות באמצעות קלנועית, נשים הנמצאות לבדן בביתן – כולם מהווים עבורו טרף קל לבצוע זממו כשלעיתים הוא עושה שמוש בכח הזרוע, לעיתים בתחבולה לעיתים במרמה והכל כדי לבזוז קרבנותיו", כתבה השופטת דיסקין בהחלטתה.
היא אף ציינה, כי במעשיו הפר אבו דרפיל את זכויותיהם החוקתיות של קורבנותיו לכבוד, לרכוש לקנין ולביטחון לו הם זכאים "הן ברשות הרבים והן בדלת אמות ביתם האמור להוות מבצרם".
בהתחשב בחומרת מעשיו, גזרה דיסקין על אבו דרפיל עונש של שלוש שנות מאסר וקבעה כי הוא יפצה כל אחד מקורבנותיו בסכום של 2,500 שקלים.

תאריך:  25/05/2006   |   עודכן:  25/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
מטוסי קרב מסוג F15 של חיל האוויר השתתפו בשבועיים האחרונים בתרגיל אוויר רחב היקף באיטליה
עידן יוסף
ארבעה שחקני הנבחרת הישעו את עצמם עד לקבלת המלגות שהובטחו להם    טוענים: ללא מימון לא נוכל להמשיך לשחק ולייצג את ישראל    התאחדות הספורטאים הנכים: צעד חמור, אבל מינהל הספורט לא העביר כסף, ואין לנו ממה לשלם
עפרה שלו
שתי ענקיות האינטרנט משיקות מיזם משותף הכולל חיפוש מקוון, פרסום מקוון, תשלומים באינטרנט וסרגל כלים משותף
נתן שבע
רוכשת מניות החברה ב-82 מיליון שקל במחיר הגבוה ב-5% מהמחיר בשוק    אלביט מערכות רוכשת למעלה מ-1% ממניות תדיראן קשר מידיו של צד שלישי    מניית תדיראן קשר, שכמעט לא זזה טרם הידיעה, מזנקת בכ-4%    תדיראן קשר עלתה ב-10% בשנה האחרונה
מתן פריידין
פרקליטות מחוז ת"א הגישה כתב אישום נגד עו"ד רוני שוורץ, שהעלים הכנסות ששלשל לכיסו עקב מכירת מקרקעין שלא כדין    בנוסף נאשמות אשתו ועוזרתו שסייעו לו לבצע את המעשים האסורים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il