X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לא כלל ביטוח, ועכשיו גם לא סקיילקס - בסוף נחת בלשכתו של נוחי דנקנר מדוע מינה אותו דנקנר ליו"ר סקיילקס לשבוע, כשניהל מו"מ למכירת החברה?
▪  ▪  ▪

דירקטוריון אי.די. בי. פיתוח מינה היום לפנות ערב (ב', 29.5.06) את אריה מינטקביץ' לסגן יו"ר הדירקטוריון, מספר 2 לאחר היו"ר ובעל השליטה, נוחי דנקנר. בכך הסתיים (?) משחק הכסאות המוסיקליים של מינטקביץ, שבחודשים האחרונים הוא עובר מכסא לכסא, לא ברור מדוע.
תחילה, לאחר חילופי הבעלים בראשות בנק דיסקונט, פרש מינטקביץ' מראשות הבנק, לאחר תשע שנים בתפקיד. מה יעשה? הוא ניהל מו"מ עם נוחי דנקנר, שהציע לו את התפקיד המכובד של יו"ר מועצת המנהלים בכלל ביטוח, חברה בקבוצת דנקנר. זאת, בהנחה שהמנכ"ל הדומיננטי אביגדור קפלן יעבור לתפקיד יו"ר הפניקס, כפי שהציעו לו בעלי הפניקס.
אבל, דנקנר לא רצה לוותר על שירותיו של קפלן, שהצעיד קדימה את כלל ביטוח. הוא ניהל במקביל מו"מ גם אתו, ולבסוף סוכם שקפלן נשאר בכלל ביטוח, תמורת שכר והטבות במיליוני שקלים לשנה. היה ברור מיד, שקפלן לא יסכים שמעליו יעמוד מינטקביץ, כיו"ר פעיל וחזק. וכך, בוטל המינוי של מינטקביץ.
נוחי דנקנר הרגיש , מן הסתם, שהוא חייב לפצות את מינטקביץ. חיפש, חיפש, ולפני שבוע מצא: ביום ב' שעבר מונה מינטקביץ' ליו"ר חברת סקיילקס, לשעבר סאיטקס, שהקבוצה, באמצעות כלל תעשיות ודיסקונט השקעות, מחזיקה 49 אחוז ממניותיה. אולם הבוקר התהפך הכל: מפעלים פטרוכימיים קנתה מקבוצת דנקנר את מניותיה בסקיילקס ב- 165 מיליון דולר. ברור, שהבעלים החדשים ימנו יו"ר חדש מטעמם, ומינטקביץ' נשאר שוב ללא כסא.
מכיוון שלא עוזבים חברים, החליט נוחי דנקנר שיש למצוא תפקיד חדש ומכובד למינטקביץ, מנכ"ל מוצלח וכשרוני לכל הדעות. היום מצא את הפתרון הפשוט ביותר: מינטקביץ' צורף לדירקטוריון של אי.די.בי., ומיד מונה לסגנו של היו"ר דנקנר.
מה שלא ברור הוא, מדוע מינה דנקנר את מינטקביץ' ליו"ר לתקופה של שבוע. אין ספק, שהמו"מ עם מפעלים פטרוכימיים החל לפני יותר משבוע, ושעסקות ענק כאלו לא גומרים בימים אחדים. מה עומד מאחורי המינוי לשבוע?

תאריך:  29/05/2006   |   עודכן:  29/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הילה רפופורט
בפיצוץ נהרגו צלם וטכנאי קול שצוותו לכוחות האמריקנים    כתבת CBS שנפצעה קשה ונותחה
ברוך לוי
הרווח הנקי הסתכם ב- 96.6 מיליון דולר. גם מכירות החברה צמחו, והסתכמו ב- 717 מיליון דולר לעומת 710 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד
ברוך לוי
ב-2005 הסתכמו המכירות של חברות התוכנה בישראל בכ- 4.3 מיליארד דולר, גידול של כ- 12%    היקף יצוא התוכנה בשנה הקודמת הסתכם בכ- 3.3 מיליארד דולר
אלעזר לוין
כמעט כל הרווח נובע מביטוחי רכב - 22.3 מיליון שקל לפני הוצאות    רווחים קטנים יחסית בביטוח חיים
אלעזר לוין
התאימו את קצב הבניה לקצב השכרת השטחים    מדווחים על השכרת 2,800 בלבד ממרכז מסחרי בן 18,000 מ"ר ברוטו    שונו תנאי ההלוואה מלאומי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il