X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שימשה כמנכ"לית החברה בשש השנים האחרונות את מקומה יתפוס ישראל בן חיים, בעבר מנהל נמל התעופה בן-גוריון בירך צפויה להשתלב בתפקיד אחר באי.די.בי.
▪  ▪  ▪

מנכ"לית חברת התעופה ישראייר הודיעה על התפטרותה מהתפקיד. בירן שימשה כמנכ"לית החברה במשך שש השנים האחרונות. את מקומה יתפוס ככל הנראה, ישראל בן חיים, ששימש בעבר מנהל נמל התעופה בן-גוריון.
בתקופתה ניהלה בירן מאבק קשה לקבלת היתר להפעיל קו טיסה סדיר לניו-יורק. בזמן כהונתה זכורה גם על-רקע פרשת התאונה שכמעט אירעה בנמל התעופה קנדי בניו-יורק.
במכתבה לעובדי החברה מסכמת בירן את תקופת כהונתה: "היו אלו שש שנים של עשייה יומיומית במטרה להפוך את ישראייר למה שהיא היום. בבואי לסכם היום תקופה כל כך ארוכה ומגוונת אני מבקשת מעל הכל, להודות לכל אחד ואחת מכם העובדים והמנהלים על מה שאתם, על התרומה האישית והמוטיבציה שלכם, על האהבה והכוח שהענקתם לי ולישראייר במשך כל השנים הללו".
ישראייר: 40% מענף התעופה הפנים ארצית
במכתבה מציין המנכ"לית הפורשת, כי במהלך שש השנים האחרונות, הצליחלה החברה לבצע כמה מהלכים משמעותיים, ולהגיע לאיזון כלכלי גם בשנים הקשות לענף. לדבריה, ישראייר הגיע ומיסדה את מעמדה על פלח שוק של 40% בתעופה הפנים ארצית, והיא מפעילה כיום טיסות שכר למיגוון יעדים באירופה ולבנגקוק ולאחרונה טיסות סדירות לארה"ב.
בסך-הכל מטיסה ישראייר 750,000 נוסעים לשנה, ובחודש אפריל האחרון הייתה למוביל האווירי השלישי בגודלו בנתב"ג. ישראל בן חיים וזוהר אנדלמן, העומד בראש קבוצת ישראייר כמנהל העסקים הראשי, יובילו יחד את ישראייר, וקבוצת ישראייר הכוללת את נתור ויוניטל לאתגרים והצלחות חדשות.
"אני בטוחה שישראייר עומדת היום מוכנה וערוכה טוב יותר לקראת האתגרים שבפניה ועם צוות עובדים ומנהלים כמוכם, השמיים הם הגבול", כותבת בירן.
בסיום מכתבה מודה בירן ליושב-ראש והבעלים, נוחי דנקנר ואבי פישר, "שאיפשרו לישראייר לעשות את המהפך במשק התעופה והתיירות הישראלי, תמכו כיוונו ודחפו. ותודה מיוחדת לצוות האנשים הנפלא שעומד לצידם ומסייע לאורך כל השנים- ליאור חנס, חיים גבריאלי וגיא רוזן".
נוחי דנקנר, יו"ר קבוצת אי.די בי., הודיע: "סבינה בירן, מנכ"ל ישראייר, מנהלת מקצועית ומוערכת על-ידי מאוד. סבינה בירן פורשת לאחר 6 שנים ומתמנית לדירקטורית בשופרסל ובחברות נוספות. בעתיד תתמנה לתפקיד ניהולי של אחת החברות התפעוליות בקבוצת אי.די.בי".

תאריך:  30/05/2006   |   עודכן:  30/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
החשוד, בן 27, תושב מודיעין עילית    תושבת לוד התלוננה שבעלה אנס אותה
מחלקה ראשונה
בשלושת ימי המכירה הראשונים נמכרו 20,000 כרטיסים להופעתה הגרנדיוזית של ריטה - "ONE"
שלומי דיאז
בנוסף עיכבה המשטרה לחקירה 25 נערים וילדים שהשתמשו או סחרו בסם    חלקם ייעצרו
יואב יצחק
מבקר המדינה חוקר חשד לפיו קיבל שר החקלאות טובות הנאה מחברת ק.א.ל.    החקירה נפתחה בעקבות תלונת אומ"ץ    עכשיו שוקלים האם ליזום חקירה משטרתית
אלעזר לוין
סולל בונה הפסידה 0.8 מיליון שקל , לעומת 30.1 מיליון שקל אשתקד יצאה מעיסקי היזמות המפסידים    יותר עסקים בחו"ל, פחות פעילות בישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il