X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
t
השופט ריבלין דחה עתירה נגד מחיר חבילות המונדיאל וציין כי חברת צ'רלטון הוציאה ממון רב תמורת רכישת הזיכיון אך הביע תקווה כי "כוחות השוק" יובילו להורדת המחיר עוד לפני פרסום פסק הדין התבשרנו שמחיר החבילות ירד משמעותית האם יוכל חובב הכדורגל הישראלי לצפות במונדיאל תמורת תשלום סמלי בלבד?
▪  ▪  ▪

שופט ביהמ"ש העליון אלעזר ריבלין דחה הערב (ג', 30.5.06) את עתירתו של עו"ד אמיר ישראלי וקבע כי חובבי הכדורגל שירצו לצפות בשידורי המונדיאל יצטרכו לשלם על כך. ריבלין דחה את טענתו של עו"ד ישראלי וקבע כי החלטת המועצה לשידורי כבלים ולווין המתירה את שידורי משחקי הכדורגל במסגרת המונדיאל בשיטת "שלם וצפה" הינה החלטה סבירה.
עתירתו של עו"ד ישראלי כוונה בעיקר נגד גובה התשלום שמתכוונות חברת הכבלים והלווין לגבות מן המבקשים לצפות בחבילת המשחקים - כ- 492 שקלים נכון להבוקר - סכום אותו הגדיר עורך הדין "בלתי סביר". לדבריו, גורמים המחירים הגבוהים לפגיעה קשה מאד בציבור חובבי הספורט בישראל ולכן ביקש ישראלי מביהמ"ש לבטל את ההחלטה להתיר את השידורים ללא תשלום.
ועדות רבות הוקמו, ובחלק ממשרדי הממשלה הוקמו צוותים על-מנת לבחון את אופן התשלום על שידורי המונדיאל. בסופו של דבר, החליטו חברות הכבלים והלווין לנקוב במחיר של 492 שקלים בתמורה לצפייה ב- 50 משחקים.
השופט ריבלין קיבל את טענות חברת צ'לרטון, אשר יוצגה באמצעות עו"ד יובל רויטמן ועו"ד אבנר ברק, שציינו כי החברה שילמה "ממון רב" תמורת רכישת הזיכיון ולכן יש לה זכות למכור את הזכות לצפות המשחקים תמורת תשלום.
ריבלין אף הזכיר בפסק הדין כי גם מי שלא ישלם לבעלת הזיכיון, חברת צ'רלטון, יזכה לראות את המשחקים המרכזיים. 12 משחקים ישודרו בערוץ 10, ערוץ 2 והערוץ הראשון, וביניהם שני משחקי חצי הגמר ומשחק הגמר. לדבריו, שידור המשחקים המרכזיים בערוצים פתוחים "עולה בקנה אחד עם החלטת המועצה באשר לצורך להבטיח צפייה חופשית באירועים בעלי חשיבות ציבורית".
בנסיבות אלה" חותם ריבלין את פסק הדין, "לא נפל פגם בשיקול הדעת שהפעילה המועצה בעת שהחליטה לאשר את שידור המשחקים האחרים, שחשיבותם פחותה יחסית, בתשלום שהוצע על-ידי חברות הכבלים". הוא הסביר כי המועצה צריכה להביא בחשבון גם את עניינה של חברת צ'רלטון בע"מ שהשקיעה ממון רב ברכישת הזכויות לשדר את משחקי המונדיאל, אך הביע תקווה כי "כוחות השוק" יעשו את שלהם ומחיר החבילות ירד בצורה משמעותית.
נזכיר, כי הבוקר התבשרו ציבור חובבי הספורט במדינה כי חברת HOT, YES וצ'רלטון יפחיתו בצורה משמעותית את מחיר חבילות המשחקים, עד לרמה של 189 שקלים ללקוחת שיצטרפו למבצע. לקוחות בנק לאומי ישלמו על השידורים 99 שקלים בלבד - במידה וישלמו באמצעות כרטיסי האשראי שינפיק הבנק.

תאריך:  30/05/2006   |   עודכן:  30/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהונתן דחוח-הלוי
תא"ל (מיל.) עיבל גלעדי, שהיה אחראי על תיאום ההינתקות, חושף כי "ההתכנסות" ביו"ש תבסס על ייבוש הדרגתי של ההתנחלויות במטרה לפינוי מרצון
מתי טוכפלד
יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, מציין כי עיקרי נקודות המחלוקת עם קדימה, נותרו, אך מעריך כי ניתן לגשר על הפער    "יציאתה של העבודה היא תנאי לכניסתנו", אמר
עומר שיקלר
שר התקשורת הורה לחברות הסלולר לפרסם את תעריפי שירותי הנדידה    עלות השימוש בחו"ל בטלפון סלולרי של מנויי חברות הסלולר הישראליות    שהן מציעות ללקוחותיהן בשקלים חדשים ולא במטבע זר
עומר שיקלר
בצה"ל ציינו את יום השמיעה הלאומי    מחפשים פיתרונות שיאפשרו שמיעת דיבור אך יבלמו קולות נפץ    כלי הנשק המרעישים ביותר - תותחים וטילי כתף
מחלקה ראשונה
קוראת לראשי הערים לפתוח בשביתת מגן החל ממחר    טענה כי רשויות שבהן אוכלוסיות דתיות נרחבות מקבלות תקציב גדול יותר מרשויות "חילוניות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il