X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הכסף יממן בניית מאות דירות וקוטג'ים בתלמי מנשה ונס ציונה הביקוש לאג"ח היה גבוה ב- 150% מהסכום שהוצע
▪  ▪  ▪

קבוצת חנן מור גייסה אתמול (30.05.2006) 32 מיליון שקל, בהנפקה של אג"ח למשקיעים מוסדיים, לאחר שהופיע ביקוש של 150% מעל הכמות שהונפקה. האג"ח הם ל- 6-3 שנים, בריבית של כ- 6%. בכך גייסה החברה 80% מהנפקה בת 40 מיליון שקל. היתרה, 8 מיליון שקל, תגוייס מהציבור ב- 7 ביוני. זוהי הנפקה ראשונה לחברה, וחשיפה רשמית ראשונה של עסקיה לציבור.
קבוצת חנן מור נמצאת בבעלות חנן מור 70% ואבי מאור 30%. החברה אומרת, כי התמורה מיועדת בעיקר לממן 3 פרויקטים: 17-12 מיליון שקל למימון בניית 270-225 דירות בתלמי מנשה, 5-3 מיליון שקל למימון בניית 13 קוטג'ים בנס ציונה, 2-1 מיליון שקל למימון בניית בניין בן 7 דירות בנס ציונה. יתרת הכסף מיועדת להחליף אשראי בנקאי לטווח קצר.
חנן מור, שנוסדה לפני 7 שנים, היא כיום חברת הבנייה הפרטית הגדולה ביותר בישובים שצוינו, ובערים נוספות באיזור. היא סיימה את 2005 ברווח נטו של 5.3 מיליון שקל, וברבעון הראשון של 2006 הרויחה נטו 660 אלף שקל. ההון העצמי שלה - 16 מיליון שקל.
החברה מכרה אשתקד דירות וקוטג'ים ב- 34 מיליון שקל, והיא מעריכה שתמכור השנה ב- 27 מיליון שקל נוספים. החברה צופה רווח גלמי של 50 מיליון שקל ממכירת כל הפרויקטים שלה, כמפורט בהמשך. החברה מנהלת מו"מ לקניית מגרשים נוספים באיזור השפלה, והיא צופה גידול בביקוש לדירות באיכות גבוהה, כפי שהיא בונה.
הפרויקט העיקרי הנוכחי של חנן מור הוא בניית 225 עד 270 דירות (אם תקבל אישור לפי תיקון שבס) בתלמי מנשה: החברה קנתה בינואר 2006, במכרז, 20.5 דונם ממינהל מקרקעי ישראל, ב- 33.7 מיליון שקל, כולל פיתוח. הרכישה והבנייה ממומנות מהלוואות בעלים 5.7 מיליון שקל, קו אשראי של בנק דיסקונט עד לתקרה של 36 מיליון שקל, וערבות של חברת אאורה הציבורית ב- 7.8 מיליון שקל.
שני פרויקטים נוספים נבנים בנס ציונה: 13 וילות על מגרש בן 4.2 דונם, שקנו ממינהל מקרקעי ישראל, כאשר הבנייה היא בליווי פיננסי של בנק איגוד. וכן בניין בן 7 דירות על מגרש בן 600 מ"ר, שהחברה קנתה בעבר מכונס נכסים.
באחרונה סיימה החברה לבנות ולשווק פרויקט בן 64 קוטג'ים בבית דגן, ברווח ניכר. בנק מרכנתיל-דיסקונט הלווה לחברה 11.5 מיליון שקל, אך רוב ההלוואה כבר נפרעה, ויתרת החוב עומדת על 2.5 מיליון שקל. פרויקט נוסף הוא רכישת מגרש ל- 34 קוטג'ים בנס ציונה, במכרז של מינהל מקרקעי ישראל, במסגרת קבוצה משותפת; החברה שמרה לעצמה 5 יחידות, והיתר נמסרו לחברי הקבוצה.

תאריך:  31/05/2006   |   עודכן:  31/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
הרוויח אשתקד 2.2 מיליון שקל ממכירת וילות בהרצליה פיתוח וכפר שמריהו    סטנלי פינקלשטיין הצטרף כסוכן לרימקס    לארי גרינבלאו - הזכיין המצטיין    הוילות התייקרו אשתקד ב- 20%
עומר שיקלר
הרווח הנקי: 53 מיליון ש"ח    הרווח הנקי ללא הגורמים החריגים: 144 מיליון ש"ח - גידול של 44% לעומת התקופה המקבילה אשתקד
יפעת גדות
חוקרים גילו כי פעוטות מגיבים לתוכניות טלוויזיה אינטראקטיביות    זקוקים לדו שיח כדי להשתכנע כי מדובר בעולם "האמיתי"
הדר פרבר
כ- 647,000 בני אדם העתיקו את מקום מגוריהם, רובם למבנים ארעיים    הממשלה דיווחה כי רעידת האדמה הרסה למעלה מ- 135,000 בתים    מספר ההרוגים עומד כעת על 5,846 בני אדם
מירב לוי
כך עלה בדיון בוועדת החינוך שהתקיים אתמול    למרות קיומו של החוק טרם נקבעו חברי הוועדה לקביעת גובה השתתפות ההורים והרשויות במפעל    הוועדה דורשת ממשרד רה"מ לקבוע בתוך שבועיים את הרכב הוועדה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il