X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
משרד עורכי הדין גרוס, קלינהנדלר, חודק, הלוי, גרינברג ושות' (GKH) חגג את התרחבותו ואת פתיחת משרדו החדש בירושלים ראש המשרד, עו"ד חודק: אני קורא לראשי משרדי עורכי הדין הגדולים בארץ להצטרף ולפתוח משרדים בירושלים
▪  ▪  ▪

משרד עורכי הדין גרוס, קלינהנדלר, חודק, הלוי, גרינברג ושות' (GKH) חגג (ג', 30.5.06) באירוע מפואר ורב-רושם, את התרחבותו ואת פתיחת משרדו החדש בירושלים.
האירוע, בהשתתפות ראש העיר ירושלים, מר אורי לופוליאנסקי, ובנוכחות צמרת המערכת המשפטית והעסקית בישראל, נערך על גגו של מלון "פנינת ירושלים", ממנו נשקף נופם המדהים של חומות העיר העתיקה בירושלים.
ראש עיריית ירושלים, מר אורי לופוליאנסקי, בירך את המשרד על החלטתו לחזק את המסחר והפעילות העסקית בירושלים. לופוליאנסקי, תיאר את התרחבות הפעילות העסקית בבירה, במיוחד בענף ההי-טק, שהולך וצומח, בעיקר ב"עמק הסיליקון הירושלמי" בהר-חוצבים.
ראש המשרד, עו"ד דוד חודק, נימק את פתיחת הסניף הירושלמי, של המשרד המשגשג, "אין ספק כי ירושלים הופכת להיות זירה חשובה יותר ויותר בתחום ההיי-טק ומכיוון שתחום זה מהווה חלק חשוב מפעילות משרדינו, ראינו את עצמנו באופן טבעי כחלק מהתפתחות זו. מדיניות המשרד להימצא קרוב ככל האפשר ללקוחותיו, בצירוף העובדה המשמחת, שמשרדינו, המונה היום כ- 70 עו"ד, הולך ומתפתח וקולט כל שנה מספר הולך וגדל של עו"ד, חלקם תושבי ירושלים, השפיעו על ההחלטה לפתיחת המשרד בבירה".
חודק הוסיף, כי מלבד הסיבות הרציונאליות לפתיחת השלוחה, ישנו גם אלמנט רגשי בבחירת המיקום. "אני מודה שיש פה גם השפעה רגשית, חשבנו כי המקום הראשון שבו נפתח סניף מחוץ לתל אביב, צריך להיות ירושלים", אמר חודק.
בסיום דבריו, פנה חודק בקריאה נרגשת לעמיתיו למקצוע, שיפתחו אף הם משרדים בבירה. "אנחנו גאים על יכולתנו לתרום לחיזוק הפעילות העסקית בירושלים ואני קורא לשאר ראשי משרדי עורכי הדין ונותני השירותים הגדולים בארץ להצטרף אלינו ולפתוח אף הם סניפים בירושלים ובכך לתת יד לקידום הפעילות העסקית בעיר", אמר חודק.

תאריך:  31/05/2006   |   עודכן:  31/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
כך סיכמו משרדי האוצר והבריאות וארגון הגג של החברות הרב-לאומיות    הסיכום יחל מה- 1 באוגוסט 2006    שר האוצר: "הוזלת מחירי התרופות הינה צורך חיוני למאות אלפי אזרחים במדינת ישראל"
עידן יוסף
בעקבות התערבות Nfc מבטיחים בעיריה לדאוג בתוך ימים אחדים למימון על אף המצוקה התקציבית החריפה
עומר שיקלר
משרד התחבורה מהדק את הפיקוח על בריאות הנהגים    ההחלטה התקבלה לאחר שהתברר כי במקרים רבים הוגשו למשרד הרישוי טפסים רפואיים שזוייפו על-ידי מבקשי רישיונות נהיגה
הדר פרבר
דוברת מטעם הסקוטלנד יארד אישרה כי ישנם שני עדים חדשים
מירב לוי
כמו כן נוספו עוד 900 מכסות לפרישת מורים עובדי מדינה    מנכ"ל המשרד: הכסף ישמש לאגרת בחינות, קרן מלגות לנזקקים, חינוך מיוחד, שיפוצים, ילדים חולים, תנועות נוער ושירות לאומי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il