X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"כמעט ואנס" את בתו בת השש אך המזל שיחק לידיו הפרקליטות הגיעה עם האב להסדר טיעון וביקשה לגזור עליו עונש מופחת בשל העובדה שהיה שיכור בעת ביצוע העבירה "התרשמנו מכוונת החרטה של האב", כתבו השופטים בהחלטתם
▪  ▪  ▪

בית המשפט המחוזי בחיפה קיבל הבוקר הסדר טיעון שנכרת בין גבר בן 32 לפרקליטות, וגזר עליו עונש של 15 חודשי מאסר לאחר שהורשע בתקיפה מינית ובהתעללות בבתו בת השש. השופטים החליטו לקבל את הסדר הטיעון המקל, לאחר שקיבלו את הטענה כי האב היה שיכור בעת שביצע את המעשים.
האב התוקף, אשתו ובתו התארחו אצל חברי המשפחה בגליל המערבי. באותו ערב שני הזוגות שתו וודקה, וכאשר האב היה תחת השפעת אלכוהול נכנס לחדר שבו ישנה בתו בת השש, הפשיט אותה וגרר אותה למקלחת, שם ביצע בה מעשים מגונים למרות התנגדותה.
"הבת הצליחה להשתחרר מאחיזתו של הנאשם ולצאת מהמקלחת, אך הוא לא הרפה ממנה, שב ומשך אותה בשערה חזרה, ושוב גילה בפניה את איבר מינו", נכתב בכתב האישום שהוגש נגדו. פרקליטיו והמדינה הגיעו להסדר טיעון, במסגרתו הורשע האב על-פי הודאתו בעבירת התעללות בקטין.
"אמה של הילדה הלכה לישון וחברתה העירה אותה ואמרה לה שבעלה כמעט אנס את הבת. היא מיהרה לחדר שבו שהה הנאשם, שאלה אותו 'מה עשית?', והתרשמה שהוא לא מבין על מה מדובר", כתבו השופטים בגזר הדין. "אחרי שאמרה לו במה מדובר, תגובתו היתה: 'אם באמת אני עשיתי ככה, אני לא צריך לחיות'. מיד לאחר מכן ניסה לדקור את עצמו בסכין שהיתה במטבח וניסה להרוג את עצמו". בהמשך ציינו השופטים כי חרטתו של האב המיוסר הביא אותם להקל בעונש וכתבו, כי "התרשמנו מכנות חרטתו של הנאשם אותה הביע בפנינו".
ראש ההרכב, השופט מנחם נאמן, והשופטים מנחם פינקלשטיין וכמאל סעב, ציינו כי אומנם שתה הנאשם משקה אלכוהולי בסמוך לאירוע, "אולם לא בכמות שהביאה אותו לשכרות המהווה סייג לאחריות פלילית".
פרקליטיו של האב טענו במהלך הדיונים בבית המשפט כי בעת ביצוע המעשי היה האב תחת השפעת אלכוהול, דבר אשר גרם להתנהגותו העבריינית. חברי ההרכב שישבו בדין, השופטים מנחם נאמן, מנחם פינקלשטיין, וכאמל סעב קיבלו את הטענה והחליטו להקל בעונש. בנוסף, נגזרו על האב 15 חודשי מאסר על תנאי למשך שלוש שנים.

תאריך:  05/06/2006   |   עודכן:  05/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונן ליבוביץ
הוועדה שדנה בבטיחות מבני חינוך מבקשת להסדיר את הסוגייה שאם לא כן היא מאיימת שלא לפתוח את שנת הלימודים הבאה
גלית יצחק, שלומי דיאז
שתי תאונות אירעו במהלך היום בצמתים בהם לא פעלו הרמזורים בגלל הפסקות החשמל    חברת החשמל המליצה לציבור לא להשתמש במעליות עד לשעה 18:00
הדר פרבר
טלקומוניקציה, תחבורה, בריאות, אלה היו הנושאים שבאג'נדה של הוועידה השנתית של פורום אפריקה הכלכלי שהתקיים בקייפ-טאון השנה, כשהניסיון הפעם הוא להתרכז בסיוע, ולא בחולשה, בהשקעות ושיתופי פעולה ולא בפשע ובשחיתות
אלעזר לוין
גולן פרשה מעיסקת אמד תמורת פיצוי של 2.4 מיליון דולר    קסדאן כבר סיכם עם אוסיף וקרדן על כניסתו לחברה ועל פעילות משותפת    קסדאן יהיה גם שותף בלאומי, ומשקיע במרקסטון
הדר פרבר
משפחתה מאשימה את הממשלה הבריטית אשר סירבה לקיים מו"מ עם החוטפים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il