X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
השר גדעון עזרא אפשר את פתיחת תחנת הכוח רידינג לאחר שהתחייבו בפניו כי התחנה תעבור לשימוש בגז טבעי בתוך 21 יום עמותת אדם טבע ודין: הציבור נאלץ לשלם על כך
▪  ▪  ▪

השר לאיכות הסביבה, גדעון עזרא, הודיע במהלך דיון חירום שהתקיים היום (ב', 5.6.06) כי הוא נעתר לבקשת שר התשתיות ויו"ר דירקטוריון חברת החשמל, שלמה רוטמן, לאפשר את פתיחת תחנת הכוח רידינג בתל אביב, זאת לאחר שהתחייבו בפניו כי התחנה תעבור לשימוש בגז טבעי בתוך 21 יום.
יש לציין, כי התחנה הושבתה לפני כשלושה חודשים בהוראת המשרד עקב אי עמידת חברת החשמל בדרישה להפעיל את התחנה בגז טבעי במקום במזוט.
השר עזרא הודיע, כי לאחר לבטים קשים והתייעצויות בדרג המקצועי של משרדו ומתוך אחריות לאספקה סדירה של חשמל לציבור, איפשר את פתיחת התחנה ל- 21 יום בלבד. בחברת החשמל העריכו כי התחנה תחזור לפעולה מלא בתוך מספר ימים.
השר הבטיח, כי הפעלת התחנה תהיה רק במידה וחברת החשמל לא תצליח להתגבר על התקלות ביחידות החשמל שהתקלקלו אתמול והוסיף כי במידה וחברת החשמל לא תעמוד בלוח הזמנים שהוצב לה, הוא לא יאפשר את הפעלת התחנה במזוט.
לפני שהשר חתם על חידוש הפעלת התחנה, הוא קיבל את אישור הפרקליטות למהלך לאור העובדה שהנושא תלוי ועומד בבג"צ שהגישה עמותת אדם טבע ודין.
מנכ"לית עמותת אדם טבע ודין אמרה בראיון לרשת ב' בתגובה להפעלת תחנת רידינג, כי הציבור משלם בכל מקרה על מחדלי חברת החשמל. לדבריה הציבור משלם על כך שהם לא נערכו בזמן ואין אספקת חשמל סדירה וכן בשל זיהום האוויר של התחנה. היא הוסיפה ואמרה, כי היא לא בטוחה שהתחנה תהיה ערוכה לפעול על גז טבעי תוך 21 יום כפי שהתחייבה בפני השר מאחר וכבר מספר שנים היא לא נערכה לכך וכן היא לא האיצה את צעדיה מאז שהוצא צו הסגירה לפני כשלושה חודשים.
השר עזרא: יש לצאת בקמפיין הסברה
השר עזרא אמר ליו"ר הדירקטוריון כי על חברת החשמל לצאת בקמפיין הסברה ובהנחיות לציבור אשר יבהירו כיצד ניתן להשתמש בחשמל בצורה מושכלת וחסכונית יותר.
יו"ר הדירקטוריון הבטיח לקדם את התוכנית להשלת עומסים בעת הפסקות חשמל לנתק מוסדות לא חיוניים שברשותם גנרטורים לפסקי זמן קצרים. מוסדות אלו שיתקינו גנרטורים יזכו להנחה במחיר החשמל. יו"ר דירקטוריון חברת החשמל הודיע כי הוא יבחן את הקמתן של טורבינות רוח.
ח"כ אבשלום וילן (מרצ-יחד) הגיב להחלטה להפעיל מחדש את רידינג באומרו כי "לא פותרים בעיה אחת באמצעות יצירה בעיה אחרת. את המחסור בחשמל לא צריך לפתור על חשבון בריאותם של תושבי גוש דן ולהגדיל עוד יותר את זיהום האוויר".

תאריך:  05/06/2006   |   עודכן:  05/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונן ליבוביץ
ועדת חוץ וביטחון של הכנסת שמעה את סקירתה של שרת החוץ ציפי לבני שהתייחסה בדבריה למצבם העגום של הפלשתינים ולממשלת החמאס
עומר שיקלר
יוסבו מתצורת נוסעים למטען    מנכ"ל התעשיה האווירית: האישור הינו הבעת אמון ביכולת הטכנית הגבוהה שלנו. התע"א תמשיך ותשמר את מעמדה כחברה מובילה בהסבת מטוסים
שלומי דיאז
אישה, עובדת זרה, ילדה בן לתושבת חולון תוך שימוש בזהותה    אחר כך עזבה את הארץ
גלית יצחק
מסקר שערך המרכז לרפואה פרטית מדיקליניק עולה, כי 33% ישתמשו במפתח או במחזיק מפתחות כדי לנקות את שאריות האוכל מהשיניים    רק 6% ישתמשו בחוט דנטלי
עומר שיקלר
הפסידה את המערכה השלישית למדורגת במקום ה- 12 בטורניר - מרטינה הינגיס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il