X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
משרד עורכי הדין הישראלי פירון, בר-ניר ושות', מונה כמשרד הרומני של רשת עורכי הדין הבינלאומית "INTERLAW"
▪  ▪  ▪

משרד עורכי הדין הישראלי פירון בר-ניר ושות', הפועל ברומניה מזה 10 שנים, נבחר על-ידי רשת משרדי עורכי הדין העולמית היוקרתית INTERLAW כמשרדה הבלעדי של הרשת ברומניה. ההודעה הרשמית נמסרה השבוע וטקס קבלת המינוי ייערך במסגרת הכנס האירופי של הרשת שייערך החל ב-9 ביוני באוסלו, נורבגיה.
המינוי המפתיע, מוכיח שוב כי העולם אכן הפך ל"כפר גלובלי" ואף במקצוע השמרני של עריכת הדין, משרד-בת שהקים משרד עורכי דין ישראלי ברומניה יכול לקבל הכרה בינלאומית כמשרד רומני, תוך שהוא גובר על משרדים מקומיים ומשרדים זרים ידועי שם, הפועלים ברומניה.
משרד פירון בר-ניר ושות' מעסיק ברומניה 20 עובדים מתוכם 10 עורכי דין רומנים. בנוסף לכך, בכל שבוע עבודה שוהים במשרד ברומניה לפחות שני שותפים בכירים ישראלים.
המשרד, שהפך לפעיל מאוד במזרח אירופה מאז "נפילת החומות", מפעיל בנוסף לרומניה גם סניפים בבולגריה, אוקראינה וסרביה. המשרד הוקם על-ידי משרד מ.פירון ושות' ומשרד רון בר-ניר ושות', לצורך מיצוי משותף של הניסיון הרב שרכשו שני המשרדים בפעילותם עבור לקוחותיהם במזרח אירופה.
המשרד המשותף מייצג ומבצע את הפעילות המשפטית ברומניה של מרבית החברות הישראליות הגדולות ובכלל זה את פעילותן של החברות: אשטרום, סולל בונה, פטרולגז, פועלים שוקי הון, מבני גזית, קבוצת אנגל, קבוצת בני שטיינמיץ, קבוצת בסר, קבוצת משה אביב, נכסים ובנין, קרדן פיננסים ועוד.
במסגרת פעילותו, ביצע המשרד בין היתר עבור לקוחותיו תהליך של רכישת נכסים במסגרת הפרטה, זכיה במכרזי עבודות תשתית, טיפול בכל ההיבטים המשפטיים של הקמת פרויקט הלוויין ברומניה של קבוצת דנקנר וקבוצת רובינסון ומספר רב של פרויקטים בתחום הנדל"ן.
היקף הבניה ברומניה הינו עצום במימדיו. בתחום הבניה למגורים עוסק המשרד כיום בשלבים שונים של הקמת פרויקטים למגורים בבוקרשט בלבד בהיקף של כ-15 אלף דירות! מספר השווה פחות או יותר למספר הדירות החדשות הנמכרות בישראל בשנה.
עו"ד רון בר-ניר, המנהל ביחד עם עוה"ד צחי נרקיס, קובי סרוב וסלי בן צבי את הפעילות הענפה במזרח אירופה, אומר ל-Nfc, כי "המינוי היוקרתי של המשרד ברומניה הינו ציון דרך חשוב ביותר, שכן בעקבות המינוי הנ"ל לקוחות גדולים, שאינם ישראלים, אמורים לראות במשרד עוה"ד פירון בר-ניר ושות' כמשרד הבית שלהם ברומניה בפרט ובמזרח אירופה בכלל".

תאריך:  06/06/2006   |   עודכן:  06/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
מגזין העסקים היוקרתי הזמין את אלן גרינספן, לשעבר נגיד הבנק המרכזי האמריקני, להשתתף כאורח כבוד בכנס, אשר ייערך בחודש ספטמבר השנה
ברוך לוי
עובדי המפעל יהנו מתוספת שכר ממוצעת של 5% במשך שנתיים    סוכם גם על מנגנון פיצוי לעובדים במקרה של עליית מדד המחירים לצרכן
רונן ליבוביץ
ועדת חוץ וביטחון של הכנסת התכנסה היום לשמיעת סקירתו החצי-שנתית של ראש השב"כ, שגילה כי 11 טונות טי-אן-טי הוברחו לישראל לאחר יציאת כוחות צה"ל מעזה
מתן פריידין
אתר לשכת עוה"ד משמש פלטפורמה לניצול סטודנטים    עו"ד שמשלמת 10 שקלים לשעה, עבירות על חוקי המס, ניצול והשפלה, הם רק חלק מממצאי התחקיר שלפניכם
עידן יוסף
אפרים רוזנשטיין פורש מפרסום אפיקים ומצטרף לפרסום נטו כמנהל לקוחות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il