X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ח"כ ברוורמן ראה במפלגת העבודה כלי למציאת אלטרנטיבה לתפיסה הפוליטית כלכלית בישראל אולם, השינוי המיוחל לא הגיע
▪  ▪  ▪

ח"כ אבישי ברוורמן (עבודה) שנבחר זו הפעם הראשונה לכנסת, אינו מרוצה מהתנהלותו של יו"ר המפלגה, עמיר פרץ. יחד עם קולט אביטל, דני יתום, עמי איילון ומתן וילנאי, יש ניסיון למנוע מפרץ להשתלט על המפלגה. בריאיון ל-Nfc, ניסה ח"כ ברוורמן להבהיר את טענותיהם ודרישותיהם.
"משחר נעורי ביקשתי לעסוק במנהיגות"
אבישי ברוורמן כיהן בתפקיד בכיר בבנק העולמי שבוושינגטון ואחר מכן כיהן כנשיא אוניברסיטת בן-גוריון בנגב. הוא היה על-סף חתימה בנבחרת שהקים ראש הממשלה לשעבר, אריאל שרון, אך העדיף את מפלגת העבודה של עמיר פרץ על פני קדימה. "משחר נעורי ביקשתי לעסוק במנהיגות והרגשתי כי אני חייב להצטרף למפלגת העבודה. כרגע יש לי קשיים מאוד גדולים עם התנהלותה של המפלגה".
"אני הצטרפתי למפלגת העבודה משום שרציתי לבנות מפלגת שלטון בעלת אג'נדה הפונה למרכז השמאלי. פניתי לפוליטיקה, משום שיש לי קשיים לחיות במדינה ענייה, אי שוויונית, עם רמת החינוך הנמוכה ביותר במערב ורמת שחיתות מהגבוהות במערב".
"הבטחנו להוסיף תקציבים לחינוך ולעניים"
ח"כ ברוורמן, שכתב את המצע הכלכלי של המפלגה, אמר כי "מפלגת העבודה הציגה את הדרך השלישית מבחינה כלכלית. כלומר, גם מבחינת הצמיחה וגם מבחינת חלוקת התקציב. הצוות הכלכלי בראשותי התחייב להגדיל כל שנה את ההוצאות הצפויות בשני אחוז. עם החישוב של הגידול הצפוי ועוד הקיצוץ בתקציב הביטחון של שני מיליארד שקל למשך ארבע שנים שזו הייתה ההתחייבות של מפלגת העבודה, וקיצוץ משמעותי ביהודה ושומרון, ביקשנו להרכיב חבילה שמתוכה הבטחנו להוסיף תקציבים לחינוך ולעניים".
אולם ההסכם הקואליציוני, שנחתם עם קדימה, אינו מכיל את כל ההבנות עליהן שקד ח"כ ברוורמן. "אינני מבין את ההסכם הקואליציוני", רטן. "אם אני הייתי מנהל את המשא-ומתן הקואליציוני, הייתי מדגיש את ההליך החברתי. אולמרט וקדימה הלכו על הדגש המדיני, מפלגת העבודה חייבת הייתה להתמקד בכלכלה וחברה. הביטחון החברתי הוא מה שחשוב בישראל".
כמו כן מגלה חבר הכנסת ברוורמן כי "ציפיתי שנקבל את כל התיקים הכלכליים הבכירים משום שרק על זה נאבקנו. לצערי, אני רואה מפלגה שהאמינות שלה בסכנה. הציבור מבין שיש עשרות מיליארדים עודפים ושאין גירעונות ולכן כואב לי הלב שאני מרים את היד להצביע במליאה. לדעתי ההסכם הקואליציוני הוא טעות ביסודו, יש חטא כלפי הבוחרים. ואנחנו נאבד עוד 7 מנדטים אם נמשיך בדרך הזו".
"אני מבקש להחזיר את העטרת של המפלגה ליושנה"
ח"כ ברוורמן אינו מחפש כבוד. "מה שחשוב לי זה המפלגה והמדינה, באתי מתוך שליחות ועכשיו אני הולך להיאבק על הדרך של מפלגת העבודה". לטענתו, החמישייה התרכזה יחדיו משום "שאנחנו רואים שרוצים להשתלט על המוסדות ולמנוע להפוך את המפלגה לקטנה. אני הצטרפתי למפלגה עם פוליטיקה אחרת, שפונה למעמד הבינוני, לקבוצות החלשות ולאוכלוסיה הערבית. בסך-הכל אני מבקש להחזיר את העטרת של מפלגת העבודה ליושנה".
לסיכום אומר ח"כ ברוורמן כי "ההתנהלות של מפלגת העבודה היא בעייתית. אם לא הייתה כזו, לא היינו עושים את כל המהלכים האלה. לא היינו רוצים שהמפלגה תמצא עצמה כמפלגה שולית חסרת משמעות ואם לא נצליח לשדר אמינות, מפלגת העבודה תסיים את דרכה".

תאריך:  08/06/2006   |   עודכן:  08/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
חלק מהמוצרים מכילים גם אלרגנים וכימיקלים שעלולים לגרום לכם לחלות
איילה צורף
כך נודע ל-TheMarker    עוד נודע, כי לצורך הגדלת המכירות במגזר משלמת פייזר סכום של כ-50 אלף דולר לעמותה בשם פוע"ה המנהלת קו חם העוסק בקידום פתרונות לבעיות און מיני    מכון פוע"ה מקיים במהלך השנה כנסים בתחום התפקוד המיני וההלכה, ופייזר תיטול בהם חלק
מירב לוי
בואו להוכיח את הידע שלכם בתחרות פרס ירדן של יקבי רמת הגולן שתיערך בחודש הבא    הזוכה במקום הראשון בכל קטגוריה ישלח לסיור מקצועי בדרך היין של איטליה
גלית יצחק
קיוביצין תטפל גם בזיהומים בדם ובדלקת פנים הלב, זיהומים הנגרמים על-ידי החיידק סטאפילוקוק אארוס
הדר פרבר
אמרה כי הכחשת שואה היא עבירה על החוק ולכן יש לחקור את הנשיא האירני ולהאשים אותו, ולא לאפשר לו לדרוך על אדמת גרמניה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il