X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
t
ישראלים שהגיעו לנירנברג להפגין נגד הממשלה האירנית נשאו שלטים ועליהם כתוב "כרטיס אדום לאחמדינג'אד", אך הדגישו כי ההפגנה אינה מכוונת נגד קבוצת הכדורגל האירנית
▪  ▪  ▪

המונדיאל - אירן ומכסיקו שיחקו אמש זו מול זו באופן מצמרר למדי בעיר נירנברג שבגרמניה. מכסיקו ניצחה 3-1 ובכך אולי גם פתרה את השאלה האם הנשיא האירני, מחמוד אחמדינג'אד שאמר כי ינסה להגיע למשחק הבא, יעשה מאמצים לקבל את האישור להיכנס לגרמניה. הקנצלרית, אנגלה מרקל, אמרה כי אין לאפשר לנשיא להיכנס לגרמניה, לאחר שהכחיש את השואה, מה שכידוע נחשב לעבירה פלילית בגרמניה. "פושע כמו אחמדינג'אד אינו מתקבל בגרמניה בברכה", כך אמר גם שר הפנים הבווארי גונתר בקשטיין למפגינים אמש. "רק דרכון דיפלומטי ימנע את מעצרו".
ישראלים שהגיעו לנירנברג להפגין נגד הממשלה האירנית נשאו שלטים ועליהם כתוב "כרטיס אדום לאחמדינג'אד", אך הדגישו כי ההפגנה אינה מכוונת נגד קבוצת הכדורגל האירנית עצמה. המפגינים היהודים שהגיעו מכל רחבי המדינה התאספו בכיכר סנט יעקב, שבה כידוע קיים הצורר הנאצי היטלר מספר מצעדים נאציים המוניים.
נציג אירן היה סגן הנשיא ושר הספורט, מוחמד עלי עבדי, וגם נגד אישור הכניסה שקיבל מגרמניה הפגינו היהודים בכיכר. בהפגנה השתתפו גם פוליטיקאים גרמנים ואנשי ציבור ידועים, בהם ראשי הקהילה היהודית ועוד גורמים רשמיים מהימין ומהשמאל הפוליטי בגרמניה. זאת ועוד, הצטרפו להפגנה גם גולים אירנים אשר קראו נגד הנשיא האירני וכינו אותו "טרוריסט מסוכן". מנגד הגיעו אוהדים אירנים אשר טענו כי הנשיא אחמדינג'אד "התבדח עם ישראל", כשהם מתייחסים להכחשת השואה. אחרים אמרו, כי הגיעו רק למטרות הספורט ולא התייחסו לשאלה הפוליטית המרחפת מעליהם.

בתי המשפט בגרמניה אסרו הפגנות

המשטרה בגרמניה נערכה מראש בכל הנוגע להפגנות מתוכננות שלארגונים ניאו-נאצים, בין היתר במטרה לתמוך בנשיא האירני, ובתי המשפט אסרו על קיומן והזהירו את המארגנים לבל יפגינו ללא רישיון.
שני אוהדים אנגלים נעצרו לאחר שהשתמשו בסמלי SS בפרנקפורט, כך מסרה משטרת גרמניה. סוכנות הידיעות AP מדווחת, כי האוהדים, בני 21 ו- 24 מבולטון, מנצ'סטר, נעצרו בשבת לאחר שציירו את הסמלים על גופם.

תאריך:  12/06/2006   |   עודכן:  12/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
מאז שעות הלילה שוגרו 12 רקטות קסאם לעבר שדרות והנגב המערבי    לא דווח על נפגעים    מערכת החינוך מושבתת    הקלות לחייבי מס באזור הנגב המערבי
מחלקה ראשונה
חברת החדשות של הערוץ השני הציגה ידיעה ראשית במהדורת מוצ"ש כבלעדית    בפועל היתה הידיעה מועתקת מהערוץ הראשון    בחברת החדשות לא מגיבים    הדברים מובאים כאן בפרסום ראשון, אבל פרסום ראשון על באמת...
עומר שיקלר, שלומי דיאז
נורה במהלך נסיעה בציר 443 בין מחנה עופר למחסום עטרות    ארבעה אחרים נפצעו    במשטרה ובצה"ל בודקים את האפשרות כי מדובר באירוע על-רקע חבלני
רונן ליבוביץ
מדוע פינו כוחות צה"ל את יושבי מאחז הגיבורים שליד קריית ארבע בליל שבת?    המתנחלים צועקים "חילול שבת" וצה"ל טוען כי דווקא אבטחתם הייתה גורמת ל"חילול שבת"
שלומי דיאז
ניצב אורי בר לב פיקד על ההינתקות    5 נערים, תלמידי ישיבה, הודו במעשה    יחקרו על מיקרים נוספים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il