X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
השופטת ופרקליטיה הגיעו להסדר טיעון עם התביעה והיא הודתה בחשדות המיוחסים לה קודם לכן עתה כפרה לאופר-אלון בכל החשדות נגדה ושיקרה במשטרה השופט אורי גורן ייאלץ להכריע בתיק הרגיש
▪  ▪  ▪

השופטת לשעבר, אסנת אלון-לאופר, אשר שכרה חוקרים פרטיים שעקבו אחרי בן זוגה והטרידה אישה, משום שחשדה כי היא מנהלת איתו רומן, הודתה בעבירות המיוחסות לה במסגרת הסדר טיעון עם הפרקליטות. על-פי ההסדר, היא תורשע בעבירה של הטרדה ובפגיעה בפרטיות.
באי-כוחה של השופטת ופרקליטות המדינה הסכימו כי ההגנה תבקש שלא להרשיעה, אך התביעה מצידה לא מתחייבת שלא לדרוש הרשעה או עונש ממשי. עו"ד דוד ליבאי, המייצג את אלון-לאופר, אמר כי היא העדיפה להודות במקצת מהעבירות ולהשאיר זאת מאחוריה, עקב הנסיבות המיוחדות בתיק זה. המדובר, אמר, בבחורה שאהבה את בן-זוגה אך עקב חשדה היא נגררה למעשים שעשתה.
המשפט מתנהל לפני נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, השופט אורי גורן, שייאלץ להכריע בעניינה של עמיתתו לשעבר. הדיון הראשון בתיק זה התקיים בצהריים (יום ב').
נזכיר, כי עם פרוץ הפרשה הכחישה אלון-לאופר את המיוחס לה, אך תלתה את פרישתה מכס השיפוט בנימוק של: "כבוד למערכת המשפט".
הודאתה של אלון-לאופר במיוחס לה, במסגרת הסדר הטיעון שאליו הגיעה עם הפרקליטות, מהווה הודאה מצידה כי שיקרה בחקירת המשטרה, שבה טענה כי לא הזמינה שירותי חקירה ופלטי שיחות סלולריות מהחוקר הפרטי, אמיר אברמסון, וכי לא שילמה לו דבר על העסקתו, אם אכן הועסק על ידה.

מעקבים והוצאת פירוטי שיחות באופן לא חוקי

הפרשה כולה החלה כאשר השופטת לשעבר, אשר קינאה לבן זוגה וחשדה כי הוא בוגד בה, ביקשה לבצע מעקב אחריו, ובשלב מאוחר יותר אף "הזמינה" פלטי שיחות של מכשיר הסלולר שלו. לצורך כך היא הפעילה את ידידה, החוקר הפרטי אמיר אברמסון, ובאמצעותו קבוצת חוקרים נוספת.
החוקרים ניסו תחילה לעקוב אחר בן זוגה של השופטת, וכאשר גילו כי הדבר קשה מדי החליטו לעקוב אחרי שיחות הטלפון שביצע. לשם כך יצרו קשר עם עובד חברת "פלאפון", אייל זיסקינד, אשר חדר לרישום פירוט השיחות במחשבי החברה ומסר להם אותו תמורת כ- 5,000 שקלים.
בכתב האישום תוארה גם מסכת ההטרדות שהטרידה לאופר את האישה שבה חשדה כי פיתתה את בן זוגה. על-פי כתב האישום, בין החודשים פברואר עד יולי אשתקד, התקשרה לאופר לפחות 46 פעמים לביתה, משרדה ומכשיר הפלאפון של האשה, על-מנת לאתר את מיקומה. כאשר ילדיה של האשה היו עונים לטלפון בבית, היתה לאופר מבררת עימם אם אמם נמצאת בבית ומנתקת.
בחקירת המשטרה נמצא עוד, כי בין השופטת לבין החוקר הפרטי התקיימו יחסי גומלין - היא מינתה אותו לעד מומחה בכמה תיקים שנדונו בפניה, והוא העניק לה שירותים חינם. בכתב האישום מואשמת השופטת בגין עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, חדירה למחשב שלא כדין, קבלת נכסים שהושגו בפשע, פגיעה בפרטיות והטרדה.
לפני כחודשיים נגזרו על המעורבים האחרים בפרשה עונשי עבודות שירות. החוקר רן נחשון נידון ל- 4 חודשי עבודות שירות, והחוקר רפי אליאסי נידון לחצי שנת עבודות שירות. לעומתם, החוקר אמיר אברמסון, אשר שימש "איש קשר" של השופטת אלון נידון לתקופת מבחן ללא הרשעה. עובד "פלאפון" לשעבר, אייל זיסקינד, אשר הוציא את פלטי השיחות ממחשבי החברה, נידון ל- 6 חודשי עבודות שירות.

תאריך:  12/06/2006   |   עודכן:  12/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
דירות 3 חדרים באיזור בן יהודה נמכרו ב- 330-268 אלף דולר    2 חדרים בדובנוב - 198 אלף דולר    אבל גם: 3 חדרים בצפון ב- 220 אלף דולר
גלית יצחק
סטלה בנר-קריוף מונתה לתפקיד    תהיה אחראית על תחומי המדיה לסוגיה ועל כל ההפקות של החברה
עידן יוסף
ערביי ירושלים זוכים להנחות מופלגות בארנונה ביחס לשכונות היהודיות במערב העיר    עיריית ירושלים: אין לראות בכך אפליה כלשהי, אלא תמונת מצב עובדתית – כך נהוג גם ברוב הערים ברחבי הארץ
אלעזר לוין
פינו בתים בלתי-חוקיים של ערבים    5 מהמבנים היו ריקים    הקרקע נחוצה לבניית שכונת מגורים בנוה ירק
אלעזר לוין
הפנינג קנתה 26 דונם ב- 12 מיליון שקל    המינהל מכר 66 דונם ב- 45 מיליון שקל    יזמים ישלמו 560-370 אלף שקל לדונם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il