X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חברת DemandWise: בהוט לא חזו את היקף הביקוש לחבילת המונדיאל, והמערכת לא עמדה בעומס ההזמנות החמיצו חלון הזדמנויות להוספת מנויים מדובר בהפסד משוער של כ- 100,000 דולר ליום
▪  ▪  ▪

אמנם עדיין קשה לחזות מי תהיה המנצחת במונדיאל, אך מפסידה גדולה אחת כבר יש - חברת HOT. כך לפחות עולה מנתוני חברת DemandWise, המתמחה בחיזוי ביקושים.
חובבי הכדורגל הישראלים המתינו עד לרגע האחרון בהזמנת חבילת המונדיאל בשל הפרסומים הרבים על המאמצים להביא להוזלתה. הייתה זאת התנהגות רציונלית מאוד, שכן הלחץ הצרכני הוכיח את עצמו, ואכן הביא בסופו של דבר להוזלה של ממש בחבילה. אולם כתוצאה מכך נוצר עם תחילת המשחקים עומס הזמנות עצום, שמערכת ההזמנות של הוט לא חזתה אותו מראש ולא נערכה אליו - מה שגרם לה להפסיד הכנסה בהיקף משוער של כ- 100 אלף דולר ביום.
    בניסוי שערכה חברת DemandWise לחיזוי ביקושים התקשרו אתמול (יום א', 11.6.06) שלושה מקורות נפרדים למוקד ההזמנות של הוט בין השעות ארבע אחר-הצהריים לשבע בערב בפרקי זמן שבין 7 ל-14 דקות. ניסיונות ההתקשרות נעשו למספר
  • 6900 או 1-801-705-705 ואלה היו תוצאות הניסוי:
1) אף לא קריאה אחת זכתה למענה.
2) שתי קריאות המתינו בין 15 ל-18 דקות (לאחר שחויגו הספרות 1-1-3 כדי להגיע לשלוחה הרצויה) אך נתקלו בסופו של דבר בצליל "תפוס".
3). כל שאר 58 הניסיונות נתקלו מיד לאחר החיוג הראשון, עוד בטרם הופנו לשלוחה הרצויה, בצליל "תפוס".
4) לאחר השעה 7.05 בערב זכה כל מתקשר למענה קולי של הוט, שבו נאמר לו כי בשל ביקוש בלתי צפוי, אין ביכולתה של המערכת לקלוט לקוחות חדשים, וכי לקוחות קיימים, בעלי ממירים דיגיטליים יכולים לרכוש את חבילת המונדיאל באמצעות ערוץ 400.
כאמור, להערכת DemandWise, הפסידה הוט לפחות 100 אלף דולר ביום במהלך ארבעת הימים האחרונים, והיא ממשיכה להפסיד הכנסות גם עכשיו בגלל אי יכולתה לשדרג את מערכת ההזמנות הטלפוניות שלה נוכח הביקוש "הבלתי צפוי" לחבילת המונדיאל.

תאריך:  12/06/2006   |   עודכן:  12/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
נגיד בנק ישראל לא נענה לבקשתו של השר אלי ישי לדחות את מועד יישום ההוראה על-מנת להקל על העסקים הקטנים
ברוך לוי
ממחקר שנערך באוניברסיטת חיפה עולה, כי מקומו של בית הדין למשמעת שולי, ורוב עובדי המדינה והציבור כלל אינם מודעים לקיומו    ד"ר אלי טייכר: על בית הדין לפעול במלוא סמכויותיו ולהגדיר נורמות
עומר שיקלר, שלומי דיאז
המשטרה ממשיכה לחקור את נהג האיסוזו ובודקת מידע כי עשה שימוש בסמים    הרכבת: הפעלנו נוהל חירום עם קבלת ההודעה - אבל זה היה מאוחר
רונן ליבוביץ
אווירה טעונה וקשה בדיוני מליאת הכנסת    סיעת מרצ-יחד החליטה להגיש את הצעת אי-האמון בממשלה למרות שראש הממשלה נמצא בביקור ממלכתי באירופה    הליכוד נמנע בהצבעה
עומר שיקלר
חמושים של גדודי חללי אל-אקצה משתוללים ברחובות הגדה    הציתו בנייני ממשלה ומשרדי חמאס וחטפו איש פרלמנט    בעזה נמשכים העימותים בין פת"ח לחמאס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il