X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חברי כנסת מהליכוד ומהעבודה ביקרו והצהירו כי יפעלו להענקת מרב הביטחון לשדרות ויישובי עוטף עזה
▪  ▪  ▪

חברי הכנסת דני יתום ואורית נוקד ממפלגת העבודה וישראל כץ, גלעד ארדן ורובי ריבלין מהליכוד, ביקרו היום (ג', 13.6.06) בשדרות. המשלחת הצהירה כי יפעלו להענקת מרב הביטחון במסגרת ועדות הכנסת לטובת שדרות ויישובי עוטף עזה.
הח"כים ביקרו במאהל שובתי הרעב וביקשו ומהתושבים לסיים את השביתה. ח"כ רובי ריבלין, לשעבר יו"ר הכנסת, פנה לשובתי הרעב ואמר כי "יש מלחמה בארץ. אנו מבינים לליבם של התושבים. לא אגנה אותם אם יעזבו אך בהחלט אצדיע להם אם יישארו בעיר. באנו להזדהות ולעודד, אך יותר מכך, לבקש מראש העיר, תן לנו משימה ונעשה את כל המאמצים לקדמה".
כמו כן, ביקש ח"כ ריבלין לחדול משביתת הרעב ואמר כי "זהו נושא קיומי למדינת ישראל שחוצה מפלגות ומחנות. שביתת הרעב מחלישה את הצדק שבמאבקכם. עשיתם את שלכם וכבר הכנסת מקיימת דיון היום בנושא הקסאמים בשדרות".
ח"כ אורית נוקד הגיעה לשדרות על-מנת להזדהות ולשמוע את המצוקות ומצאה תושבים הסובלים מחרדות. "באנו להיות אתם ולשמוע ואני חושבת שגם אם אנחנו חלוקים לגבי מה צריך לעשות בנושאים הביטחוניים, ברור שאי אפשר להמשיך כך".
כמו כן אמרה ח"כ נוקד כי "אני סומכת על צה"ל ועל הדרג המדיני שיהיו פחות קסאמים ושלא ייפגוע אנשים חיים מפשע. חייבים לאפשר לאנשים לחיות ולחזור כמה שיותר מהר לאורח חיים שגרתי. יש לתת להם סיוע של פסיכולוגים, עזרה חינוכית, סיוע בתשתיות ותמריצים בתעשיה".
"צריך להשלים את כל הסכומים שדרושים על-מנת למגן את מוסדות החינוך ואת הבתים. חייבים לתת להם את הגב כדי שירגישו שהמדינה עומדת מאחוריהם.
ח"כ ישראל כץ אמר כי "באתי להזדהות ולחדד את עמדתי. אחרי שבוצעה הנסיגה ופינוי הישובים היהודיים, כולם צריכים להתאחד סביב הצורך לייצר הרתעה מוחלטת שתמנע פגיעה באזרחים ישראלים. התרעתי שאם אחרי הפינוי זו לא תהיה המדיניות, כל כושר ההרתעה של ישראל יקרוס".
ח"כ כץ הוסיף כי "לצערי זה יותר גרוע ממה שחשבתי והתאכזבתי לראות שחלק מחברי הכנסת לא מבין שצריך להפסיק את הירי מיידית. צריך לעמוד על זה שבמקום שהיתה נסיגה צריך להיות ביטחון. אזרח מפקיד את הביטחון והמדינה חייבת להעניק ביטחון".
ח"כ יתום אמר, כי "יש לפעול מיידית למיגון מבני ציבור בעוטף עזה. אין מקום לפעולות רחבות ופלישות גדולות, אלא לפעולות נקודתיות ומתמשכות של היחידות המיוחדות של צה"ל וח"א".

תאריך:  13/06/2006   |   עודכן:  13/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
אמר כי לא עבר זמן רב מאז הגיעה שיחת הטלפון במוקד החירום עד שהוזהרו נהגי הרכבת    נבדקת עדיין השאלה מדוע לא הספיק לבלום נהג הקטר
ענבל אביב
גודמן יחליף את עו"ד יגאל ארנון אשר כיהן בתפקיד במשך שש שנים    בשנה שעברה קיבל צ'ארלס גודמן תואר דוקטור לשם כבוד מהאוניברסיטה העברית
אלעזר לוין
ישלם מחיר-שיא: 3,000 דולר למ"ר    ישכיר את המשרדים בתשואה של 6.8%    העסקה מעוררת סימני שאלה
אריאל שמידברג
תחת אבטחה כבדה ובסודיות מוחלטת, עזב אמש הנשיא בוש את קמפ-דייוויד בדרך לפגישה עם ראש ממשלת עירק    לפי התכנון, השיחה בין המנהיגים היתה אמורה להתקיים באמצעות הווידאו, אולם בוש החליט להפתיע
ענבל אביב
"בכל פעולה אנו עושים הכל כדי שאזרחים חפים מפשע לא ייפגעו", כך אמר שר הביטחון עמיר פרץ, במליאת הכנסת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il