X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במלאות שנה לפטירתו של ד"ר אמנון גולדנברג, מבכירי עורכי הדין בישראל, ייערך באוניברסיטת תל אביב ערב לזכרו בין הנואמים: ראש סגל רוה"מ, ד"ר יורם טורבוביץ' ועו"ד אלקס הרטמן
▪  ▪  ▪

אוניברסיטת תל אביב, משרד עורכי הדין ש. הורוביץ ושות' ומשפחת גולדנברג, יקיימו (יום ג',20.6.06) ערב לזכרו של ד"ר אמנון גולדנברג, במלאות שנה לפטירתו.
גולדנברג, שנחשב לאחד מגדולי עורכי הדין בישראל מאז ומעולם, נפטר בשנה שעברה ממחלה קשה.
גולדנברג, נולד ב- 1935, בחדרה, כבן למשפחה אמידה. מגיל צעיר עמדה לרשות גולדנברג סוללה של מורים פרטיים. בין היתר, היה לו מורה מיוחד ליהדות, ומורים לשפות. הוא למד צרפתית, לטינית, יוונית עתיקה ואספרנטו. ב-1952 התקבל לעתודה האקדמית, למד משפטים באוניברסיטה העברית בירושלים וסיים בהצטיינות.
את שירותו הצבאי עשה בפרקליטות הצבאית הראשית, ומשם צמחה ידידותו ארוכת השנים עם נשיא בית המשפט העליון לשעבר, מאיר שמגר, שהיה באותם ימים סגן פרקליט צבאי ראשי. לאחר השירות הצבאי נסע לאנגליה ללימודי דוקטורט. ב-1962, עם חזרתו לישראל, הצטרף כמתמחה למשרד ש. הורוביץ, ולאחר מכן הצטרף כשותף למשרד.
גולדנברג מילא שורה של תפקידים ציבוריים. ב-1979 נבחר לעמוד בראש לשכת עורכי הדין. שנים רבות ייצג את לשכת עורכי הדין בוועדה למינוי שופטים, והיה מעורב במינויים של כ-150 שופטים. גולדנברג כיהן בתפקיד דירקטור בבנק לאומי לישראל בע"מ. התפטר ב-1987, מעט לאחר חשיפת פרשת הפנסיה של ארנסט יפת.
עם לקוחותיו המפורסמים נמנו, יצחק מרדכי - בפרשת קו 300, "המוסד", מדינת ישראל בפרשת שדה הנפט עלמה, עו"ד דב ויסגלס בפרשת פירוק אטלנטיק, דוד ויוסי חכמי, רפאל ואודי רקנאטי במשפט הבנקאים ועוד. בשנים האחרונות, פרש מפעילות במשרד, בשל מחלתו. ביום 21.06.05 נפטר לאחר מחלה קשה.
את הערב לזכרו של גולדנברג, שיתקיים באוניברסיטת ת"א, תנחה, ד"ר אילנה דיין, מתמחה לשעבר של גולדנברג. הערב יכלול דברים לזכרו של עו"ד אמנון גולדנברג ומחווה מוסיקלית בניצוחו של פרופ' תומר לב, ראש ביה"ס למוזיקה באוניברסיטת ת"א.
הנואמים המרכזיים באירוע יהיו, ד"ר יורם טורבוביץ, ראש סגל ראש הממשלה ועו"ד אלקס הרטמן, שותף בכיר במשרד ש. הורוביץ ושות', שניהם מתמחים לשעבר של גולדנברג.

תאריך:  14/06/2006   |   עודכן:  14/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מתן פריידין
תאומים תובע מחברת אייפקס 27 מיליון שקלים, שהובטחו למשרד הפרסום גיתם שבניהולו, במסגרת חוזה לייעוץ אסטרטגי שנערך בין הצדדים
רונן ליבוביץ
בעקבות הודעת שר הביטחון במליאת הכנסת בנושא ירי הקסאמים על שדרות, נערך דיון בו השתתפו חברי הכנסת מכל סיעות הבית    ההצבעה תתקיים ביום ד'    ח"כ אחמד טיבי טען כי צה"ל פוגע באופן מכוון באזרחים פלשתינים    ח"כ יצחקי הבטיח: "אם לא יעופו קסאמים - שום דבר לא יעוף בחזרה"
שלומי דיאז
בימ"ש קבע כי יעצרו לשישה ימים    החשודים מכחישים    המשטרה הודתה כי צווי מעצר הוצאו בעבר אך המעצר התעכב
שלומי דיאז
קשישה נרצחה בחיפה    גופה התגלתה בתוך שקית בחולות ראשון לציון
מתן פריידין
הלשכה הודיעה כי היא מתנגדת להצעת החוק לפיה ייקבע עבור כל עבירה עונש מינימלי    הלשכה: הצעת החוק מביעה אי אמון בשופטים    הצעת החוק מקודמת על-ידי משרד המשפטים, וזוכה לתמיכת שר המשפטים, חיים רמון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il