X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך דורש ראש עיריית רמת השרון מהיועץ המשפט לממשלה מאשים את המשטרה בהדלפות מכוונות של פרטי חקירה לתקשורת מאיים: נשבית את הרשויות המקומיות
▪  ▪  ▪

ראש עיריית רמת השרון, יצחק רוכברגר, שיגר (ד', 14.6.06) מכתב תקיף ליועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, בדרישה כי זה יורה על הקמת ועדה לחקירת משטרת ישראל, בשל מה שלטענתו הוא "רצח כבודו של ראש עיריית אשקלון, רוני מהצרי".
רוכברגר מציין בפתח מכתבו, כי יש לחקור את התנהלות משטרת ישראל בנוגע להדלפה המכוונת של דבר חקירה המתנהלת נגד ראש העיר מהצרי. "מדובר בלא פחות מאשר רצח כבודו של אדם", הוא מדגיש בדבריו.
"אני מפנה אליך דרישה באופן החד והברור ביותר להורות על מינוי ועדת חקירה שתחקור את התנהלות משטרת ישראל ותמצא בתוכה את הגורמים האחראים לתופעה פסולה של רצח כבודו של ראש עיריית אשקלון, מר רוני מהצרי, באמצעות הדלפה מכוונת בדבר חקירה המתנהלת נגדו", הוא כותב ליעוץ מזוז.
הוא ממשיך וכותב, כי "לא נוכל, חברי ואני לשלטון המקומי, לשבת בחיבוק ידיים ביחס לשימוש הנפשע בהדלפות כדי לרמוס את כבודו של אדם עד עפר ולשפוך את דמו באופן המרושע ביותר".
המשטרה מדליפה בכוונה מידע על חקירות ברשויות
רוכברגר מתייחס בדבריו לפירסומים בכלי התקשורת כי המשטרה מנהלת חקירה נגד ראש עיריית אשקלון. מהצרי התוודע לחקירה זו אך ורק באמצעות כלי התקשורת", הוא כותב ומציין, כי "הייתי רוצה לומר, כי הופתעתי מכך, אולם לצערי אין בכך שום הפתעה שחקירות של ראשי רשויות מקומיות ואנשי ציבור אחרים, 'דולפות' מן המשטרה ומגיעות לכלי התקשורת, עוד קודם שנשוא החקירה יודע עליהן".
לדבריו, הפרסום הפומבי, עוד בשלבים מוקדמים של החקירה, הוא בבחינת משפט פומבי, שבו נקבעה כבר האשמה וכן גזר דינו. הוא מציין, כי מדובר ב"השפלה וביזוי פומבי בעיני תושבי עירו ותושבי המדינה כולה, בבחינת 'אין עשן בלי אש'".
האיום של רוכברגר: במידה ולא נענה - נשבית את הרשויות
רוכברגר פונה ליועץ ואומר: "אבקשך להורות על הקמת ועדת חקירה חיצונית למשטרה שתפתח בחקירה מיידית לאיתור האחראים במשטרת ישראל להדלפה המרושעת האחרונה. משטרת ישראל אינה צריכה להיות חסינה מביקורת ובוודאי מפני חקירות". הוא מסיים ואומר, כי "עמיתי ואני לא נוכל להשלים עם השערוריה הנמשכת של 'שיפוט' ומתן 'גזר דין' באמצעי התקשורת ולא נהסס להשבית את הרשויות המקומיות, אם לא נקבל את הסעד שמערכות המדינה צריכות להעניק לנו, בדין".

מהצרי למפכ"ל: דובר במניפולציה של אינטרסנטים

ראש עיריית אשקלון, רוני מהצרי, שיגר אתמול (ג', 13.6.06) מכתב חריף למפכ"ל המשטרה, רב-ניצב משה קראדי, בו הוא מלין על כך שדבר החקירה המשטרתית נגדו התפרסם בכלי התקשורת ולא הובא לידיעתו.
"הופתעתי לשמוע באמצעי התקשורת שמתנהלת נגדי חקירה על-ידי המשטרה. מידע זה לא הובא לידיעתי באופן רשמי למרות שאני צד בעניין", כותב מהצרי ומציין כי הנושא התגלה לו לראשונה רק בשידור חדשות הערוץ הראשון ומקריאה בעיתונים.
"לא ייתכן, כי מתנהלת חקירה כנגד אדם והוא ישמע עליה בחדשות בטלוויזיה או ימצא עצמו פרוס בעמודי החדשות בעיתוני הבוקר", הוא כותב למפכ"ל.
"אין לי ספק שמדובר במניפולציה של גורמים אינטרסנטים שמשתמשים במשטרה ככלי למשחק פוליטי וככלי לסחיטה", הוא כותב ומציין, "עצוב לי כי דמם של ראשי ערים מותר באמצעי התקשורת, ושהמשטרה נותנת ידה לכך".

תאריך:  14/06/2006   |   עודכן:  14/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
רייכמן ירכוש את השליטה באספן נכסים ב- 80 מיליון שקל    בבעלות אספן 3 מרכזים מסחריים
מירב לוי
הכי קשה להתקבל לאוניברסיטת מסצ'וסטס שבקמברידז'    בהרווארד תמצאו את את הספרייה הטובה יותר ולחיי לילה עשירים כדאי להירשם ל'ויסקונסין' שבמדיסון
אלעזר לוין
117 אלף דולר לקרקע לדירה    ביסקר: אנחנו מעמיקים את השותפות העסקית עם קבוצת אביב
אלעזר לוין
החברה איתרה 4 מתחזים, 3 מהם סוכני ביטוח    הוגשה תלונה למשטרה    סוכנים-לשעבר מכרו פוליסות ביטוח ללא הרשאה    מבוטחים - הזהרו!
מירב לוי
הציוד הביטחוני בטרמינל החדש מושבת    במשרד התחבורה מציינים כי מדובר בבעיה בין החברה שמפעילה את הטיסות לבין עיריית קריית שמונה    טמיר תעופה: הציוד הביטחוני מעלה אבק בשל פוליטיקה פנימית בעיריית קריית שמונה    דובר העיריה: הניסיון להטיל את הבעיה הביטחונית על הרשות המקומית נובע משיקולים זרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il