X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך על-פי דירוג BDI מובילה עם סך הכנסות של כ- 17 מיליארד שקל
▪  ▪  ▪

דירוג BDI-CODE 2006 קובע כי שירותי בריאות כללית, הקופה הוותיקה והגדולה בישראל, שומרת על מקומה בראש רשימת דירוג שירותי הבריאות בישראל, עם סך הכנסות של כ- 17 מיליארד ש"ח בשנת 2005. אחריה מדורגות מכבי שירותי בריאות עם סך הכנסות של כ- 6.2 מיליארד ש"ח, קופ"ח מאוחדת, עם כ- 3 מיליארד ש"ח וקופ"ח לאומית, עם כ- 2.1 מיליארד ש"ח. בית החולים הפרטי הגדול בישראל, אסותא, משפר את מעמדו מהשנה שעברה ועולה למקום החמישי בדירוג לעומת המקום השישי אשתקד.
כלכלני BDI מציינים כי קופות החולים אף נכחו בדירוג החברות המוערכות במשק הישראלי לשנת 2006. קופות החולים הגדולות, שלא נכללו בדירוג של 2005, הצליחו לזכות בהערכת המשק ולהתברג ברשימת החברות המוערכות במשק הישראלי. שירותי בריאות כללית מדורגת השנה במקום הראשון בתחום שירותי הבריאות בדירוג החברות המוערכות ביותר במשק.
כלכלני BDI מוסיפים, כי בישראל פועלים כ- 1,910 סניפי קופות חולים, כאשר לשירותי בריאות "כללית" הנתח המשמעותי ביותר וסניפיה מהווים כ- 68% מכלל סניפי קופות החולים בישראל. אחריה ממוקמות קופ"ח "לאומית" עם נתח של 17%, "מכבי" עם 8% ו"מאוחדת" עם 7%. גם מבחינת מספר המבוטחים מחזיקה שירותי בריאות "כללית" בנתח השוק הגדול ביותר (53%), ואחריה ממוקמות "מכבי" (24%), מאוחדת (13%) ולאומית (10%).
כלכלני הקבוצה מוסיפים, כי לשירותי בריאות כללית המספר הגבוה ביותר של סניפים, בנוסף ליחס גבוה של סניפים למבוטח.
התפלגות קופות החולים לפי מספר מבוטחים
כלכלני BDI בדקו ומצאו, כי בסוף שנת 2005 הועסקו בענף הבריאות כ- 273 אלף עובדים, גידול של כ- 2% בהשוואה ל- 2004. השכר הממוצע בענף הסתכם בכ- 8,500 שקל ברוטו לחודש, גידול של כ- 2% בהשוואה לנתוני 2004. בסוף 2005 פעלו בישראל כ- 376 מוסדות אשפוז שונים שבהם כ- 42,630 מיטות אישפוז. התפוסה הממוצעת של מיטות בבתי חולים ירדה בכ- 2% במהלך שנת 2005 בהשוואה לשנת 2004, והיא נאמדת בשיעור של כ- 90%.
כלכלני BDI מציינים כי הצעת משרד האוצר לגבות את מס הבריאות באמצעות מס הכנסה ולפטור את השכבות החלשות מתשלום מס הבריאות, שתוכרע כנראה בהחלטת ממשלה במהלך 2006, צפוייה מחד, להקטין את נטל המס אותו נדרשים לשלם עובדים שלא מגיעים לרף מס הכנסה אולם, מאידך, להגדיל את התלות של מערכת הבריאות במשרד האוצר.
BDI-CODE® נולד מתוך צורך לשקף את המציאות הכלכלית האמיתית במשק. לראשונה בישראל פותחה מתודולוגיה ייחודיות המשלבת בדרוג פרמטרים כמותיים ופרמטרים איכותיים המשקפים את מובילות החברה והם: מחזור, רווחיות, רמת סיכון, מוסר תשלומים, איתנות וביצועים פיננסים, ניהול, חדשנות, תרומה לקהילה ומעורבות חברתית. בבסיסו של דירוג BDI-CODE® למובילות עסקית עומדת התפיסה כי רק שילוב של מדדים כמותיים וערכיים - איכותיים, הנם המפתח למובילות ולמצוינות.

תאריך:  18/06/2006   |   עודכן:  18/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
האשכנזים נוטים להגדיר עצמם כאשכנזים ואילו המזרחיים מגדירים עצמם כישראלים    שיעור המתכחשים לזהותם גדול יותר בקרב המזרחיים מבקרב האשכנזים
הדר פרבר
פעילים זכויות בע"ח הפגינו במטרה לסגור מסעדה שמגישה בשר חתולים
ענבל אביב
ראש הממשלה, אהוד אולמרט, חיזק בישיבת הממשלה השבועית את מסקנות הבדיקה בעניין נסיבות הפיצוץ בחוף בית להיה    פרץ בדק בעצמו בדיקה כפולה את המסקנות
מירב לוי
בחודשיים האחרונים נרשמו יותר מ- 10 אלפים המראות ונחיתות בנתב"ג    משרד התחבורה: אחד הגורמים לגידול - הרחבת אישורי הטיסות לישראל
יפעת גדות
מגמת ה- low-fat ממשיכה להוביל בתחום החטיפים, עם נוכחות חזקה בקטגוריית החטיפים האתניים וחטיפי הפירות    נדגמו מוצרים רבים בתחום שוקולד פונקציונאלי וממתקי סוכר מועשרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il