X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המגדל גדל מ- 23 ל- 30 קומות יהיו בו רק 40 דירות יוקרה גינדי שילמו לאשדר וסהר 87.5 מיליון שקל - מחיר שיא של 500 אלף דולר לקרקע לדירה הבניה תתחיל בראשית 2007
▪  ▪  ▪

2 מיליון דולר - זהו המחיר ההתחלתי לדירת יוקרה בת 300 מ"ר, במגדל שחברת גינדי החזקות תבנה בקרוב, ברחוב אבן גבירול פינת השופטים בת"א. המגדל יהיה בן 30 קומות, 40 דירות יוקר. דירה רגילה תהיה בת 300 מ"ר, ותמכר בכ- 6,500 דולר למ"ר, כולל כל התוספות. הדירות והפנטהאוזים בקומות העליונות יהיו עוד יותר יקרות.
היזמים תיכננו תחילה לבנות על המגרש מגדל בן 23 קומות. באחרונה החליטו לנצל את מלוא זכויות הבנייה, המתירות לבנות לגובה של 120 מטר, וכך צמח המגדל ל- 30 קומות, מתוך זה 26 קומות למגורים, שלוש קומות ספא ומחסנים וקומה מסחרית. כן החליטה חברת גינדי להקטין את מספר הדירות, ולבנות רק מספר מועט של דירות, כולן גדולות ויוקרתיות.
כפי שפורסם ב- Nfc ב- 9 באפריל, קנתה גינדי החזקות את המגרש, בן 3.5 דונם, מחברות אשדר וסחר החזקות (האחרונה בשליטת קבוצת צדיק בינו) ב- 87.5 מיליון שקל. המחיר שווה-ערך, על-פי השער כיום, לכ- 19.5 מיליון דולר, או כ- 4500 אלף דולר לקרקע. זהו המחיר הגבוה ביותר ששולם אי פעם בעד מגרש למגורים בישראל, והוא נובע ממיקום המגרש, ומתוכניות היזמים לשווק דירות יוקרה. יודגש, כי אשדר וסהר לא מכרו את הקומה המסחרית, והן ישווקו אותה בנפרד.
לאומי יתן ליווי - אשדר וסהר ירוויחו
אחד מאדריכלי המגדל יהיה רן זיו, שתיכנן באחרונה את מגדל המגורים המודרני שיבנה על-ידי יצחק תשובה בתוך מלון פלאזה בניו-יורק, וכן תיכנן את מלון שרתון סיטי טאואר ומגדל הדירות שלו בר"ג. אדריכל נוסף יהיה גידי בר-אורין, שהמתחה בבניינים לשימור. בנק לאומי יתן ליווי פיננסי.
אשדר וסהר החזקות קנו את המגרש לפני 10 שנים מהמוסד לביטוח לאומי, ב- 8.1 מיליון דולר. לחברות צפוי רווח הון ניכר ממכירת המגרש. החברות השכירו את המגרש במשך שנים לראובן גרוס, כמגרש חניה, ודמי השכירות יועדו לכיסוי הארנונה על המגרש. גרוס יפנה בקרוב את המגרש, לקראת תחילת המגרש.
אשתקד נתנו אשדר וסהר אחזקות אופציה לחברת גמולב למכור את הדירות. העיסקה בוטלה לאחר שבתום תקופת הזמן שנקבע התברר, כי גמולב לא הצליחה למכור את מספר הדירות שסוכם עליו.

תאריך:  18/06/2006   |   עודכן:  18/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
ברחבת הכותל המערבי נואשו מהלשלשת הנוחתת דרך קבע על ראשי המתפללים    במגמה להתגבר על המפגע הותקנו בין החרכים מקלות ברזל
רונן ליבוביץ
באווירה נעימה ועניינית הופיעו נציגי מועצת יש"ע ו"שלום עכשיו" בפני ועדת השרים לענייני המאחזים    הוועדה שלחה את אנשי יש"ע ו"שלום עכשיו" להכין שיעורי בית ולחזור עם נתונים נוספים
שלומי דיאז
הדוח יוגש בעוד חודש    כך סוכם בפגישה בין ראש הממשלה לשר דיכטר ולמפכ"ל
עומר שיקלר
אבו מאזן נפגש בירדן עם המלך עבדאללה    בהמשך הגיע לשארם א-שייח' ונפגש עם הנשיא חוסני מובארק    אבו מאזן פועל ליצירת בלוק נגד ההתכנסות
ברוך לוי
מדובר בהסכם לשיתוף פעולה רב-צדדי בתחום אכיפת חוקי ניירות ערך    יו"ר הרשות, משה טרי: ישראל הופכת בהדרגה לחלק מהקהילה הכלכלית הגלובאלית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il