X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לוקחות חלק בתוכנית "יוריקה" לשיתוף פעולה תעשייתי המדען הראשי במשרד התמ"ת: יש חשיבות רבה לעידוד שיתופי הפעולה הטכנולוגיים בין חברות ישראליות וזרות
▪  ▪  ▪

הוועידה השנתית של תוכנית "יוריקה", בהשתתפות שרים ומנכ"לים הממונים על ניהול התוכנית ב- 35 המדינות האירופיות, נערכה לאחרונה בפראג, צ'כיה.
תוכנית "יוריקה" הינה התוכנית הכלל-אירופית, הפועלת זה עשרים שנה, ומתמקדת בקידום ובסיוע לשיתופי פעולה תעשייתיים מבוססי מו"פ בין חברות אירופיות כדי לשפר את הביצועים הטכנולוגיים והעסקיים שלהן, ולחזק את כושר התחרות שלהן בשווקי העולם.
מתימו"פ - מרכז התעשיה הישראלית למחקר ופיתוח, מייצג את ישראל בהנהלת "יוריקה" מטעם המדען הראשי במשרד התמ"ת. יצויין, כי מדינת ישראל הינה המדינה היחידה מחוץ לאירופה, שהתקבלה בשנת 2000 כחברה מלאה מן המניין בתוכנית "יוריקה".
בוועידה צוין, כי בשנת 2005 אושרו במסגרת התוכנית 235 פרויקטים חדשים, בתקציב כולל של כ- 1.26 מיליארד אירו. ב- 38 מהפרויקטים החדשים משתתפות חברות היי-טק ישראליות בתקציב כולל של כ- 40 מיליון אירו. כמו כן נמסר בוועידת "יוריקה" כי מתוך כלל החברות האירופיות המשתתפות בתוכנית, רק 52 הינן חברות שקרנות הון-סיכון מושקעות בהן בהיקף של כ- 300 מיליון אירו.
יאיר אמיתי, מנכ"ל מתימו"פ, שהשתתף כנציג ישראל בועידה, ציין, כי למעלה משליש מכלל החברות ב"יוריקה" שבהן משקיעות קרנות הון-סיכון, הינן חברות ישראליות, ובשנת 2005 הגיע מספרן ל- 18 והיקף השקעות קרנות הון הסיכון בהן עומד על כ- 100 מיליון אירו.
ד"ר אלי אופר, המדען הראשי במשרד התמ"ת, הבהיר כי משרד התמ"ת מייחס חשיבות רבה לעידוד שיתופי הפעולה הטכנולוגיים מבוססי המו"פ, בין חברות ישראליות וזרות, ורואה בהם מנוף חשוב לחברות הישראליות ליצירת שיתופי פעולה אסטרטגיים שיסייעו לחברות הטכנולוגיות הישראליות לבסס את מעמדן בשווקים הבינלאומיים.
יצוין, כי ישראל שותפה לצד תוכנית "יוריקה", גם בתוכנית המסגרת האירופית למו"פ (תוכנית המסגרת השישית ובקרוב תוכנית המסגרת השביעית), שחשיבותה המרכזית הינה פיתוח שיתופי פעולה טכנולוגיים ומדעיים לטווח הבינוני והארוך.

תאריך:  19/06/2006   |   עודכן:  19/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
נציבת קשרי החוץ הגיע לישראל לצורך קידום תוכנית החדשה לסיוע לפלשתינים    הבהירה: באירופה מתנגדים למהלכים חד-צדדיים
ברוך לוי
כלכלני דן אנד ברדסטריט העולמית: הצמיחה בגרמניה תגיע השנה ל- 1.7%, והאבטלה תרד ל- 9%
רונן ליבוביץ
כך אמרה ח"כ נוקד לאחר בחירתה בסיעת העבודה למועמדת לוועדה למינוי שופטים    ח"כ יתום: "אני יותר מתאים"    בחירת נוקד - גם בזכות שר המשפטים, שלחץ למנותה כדי להשיג רוב בוועדה
עומר שיקלר
עמותת אומ"ץ דורשת מהיועץ המשפטי לממשלה לפעול להחזרת כספים שקיבלו בכירי בנק ישראל    העמותה: גם לאחר שהנגיד פישר נכנס לתפקיד כלום לא השתנה
מירב לוי
אוניברסיטת תל אביב מנהלת מו"מ עם קופ"ח כללית לתמיכה בביה"ס,    מסתמן כי יהיה שינוי בתנאי העסקת סגל בית הספר    נציגי האוניברסיטה וקופת החולים ידונו בנושא רק בסוף השבוע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il