X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סיברידג' תמוזג לתאגיד החדש נוקיה סימנס נטוורקס - ספקית הטלקום השלישית בגודלה בעולם מנכ"ל סיברידג': המיזוג מהווה הזדמנות, ועשוי לפתוח בפנינו שווקים חדשים
▪  ▪  ▪

למיזוג בין חטיבת התקשורת של סימנס לנוקיה יש צד ישראלי - חברת סיברידג' מהוד השרון. החברה העוסקת באספקת פתרונות לאופטימיזציית רשתות גישה בפס רחב, שהייתה עד כה בבעלות חטיבת התקשורת של קונצרן סימנס, תהיה חלק מהתאגיד החדש נוקיה-סימנס נטוורקס, שבראשו יעמוד סימון ברספורד-ויילי מנוקיה.
ספקיות הטלקום האירופיות, נוקיה הפינית וסימנס הגרמנית, ימזגו את חטיבות ציוד התקשורת שלהן בעסקה ששוויה מוערך בכ- 31.6 מיליארד דולר. הבעלות על החברה תתחלק שווה בשווה בין סימנס לנוקיה. מטה החברה הבינלאומי החדש ימוקם בהלסינקי, פינלד, בעוד שהמטה האירופי, יחד עם שלוש מתוך חמש החטיבות בחברה החדשה, ימוקמו במינכן, גרמניה.
שתי החברות הודיעו, כי העסקה תיצור את ספקית הטלקום השלישית בגודלה בעולם, אחרי אריקסון השבדית והקבוצה שנוצרה בעקבות המיזוג בין אלקטל ללוסנט. המכירות השנתית של חטיבות התקשורת של נוקיה וסימנס הסתכמו ב- 2005 ב- 15 מיליארד אירו. המיזוג מתוכנן להסתיים בסוף דצמבר 2006.
שתי החברות מסרו, כי תחזית המכירות השנתית של החברה החדשה עומדת על 20 מיליארד דולר, והיא תעסיק כ-60 אלף עובדים.
מנכ"ל סיברידג', אילן ברדה, מוסר, כי "המיזוג מהווה הזדמנות, ועשוי לפתוח בפנינו שווקים חדשים. במהלך החודשים הקרובים נלמד מקרוב את כל האפשרויות החדשות, במטרה למנף את הפוטנציאל השיווקי של מוצרי החברה".
באחרונה דיווחה סיברידג', כי הפתרון החדש של החברה בתחום ה- Carrier Ethernet נבחר על-ידי T-Com, חטיבת התקשורת הנייחת של ענקית התקשורת דויטשה טלקום, לפרויקט תקשורת ענק בגרמניה. T-Com תשקיע 500 מיליון אירו בהרחבת תשתית התקשורת הנייחת שלה. חטיבת התקשורת של סימנס מהווה שחקן מרכזי בפרויקט זה, וחלקה של סיברידג', מוערך בכמה עשרות מיליוני דולרים.
כזכור, ענקית התקשורת BT (בריטיש טלקום), בחרה אף היא בפתרונות סיברידג', לפרויקט התקשורת "רשת המאה ה-21", במסגרתו החליטה BT להחליף את כל רשת הטלפוניה המסורתית של אנגליה בכזו המבוססת IP וגישה אופטית בעלות מוערכת של כ-19 מיליארד דולר. הפתרונות של סיברידג' היוו חלק מהפתרון הרחב שהציגה סימנס ל-BT.
עסקה זו ופרויקטים נוספים בהם פעילה החברה הביאו לגיוס של כ- 60 עובדים חדשים בשנה האחרונה. החברה מעסיקה כיום כ- 300 עובדים. סיברידג' ממשיכה במגמת הצמיחה, ומגייסת כיום כ- 40 עובדים חדשים בתחומי הפיתוח, השיווק והמכירות.

תאריך:  19/06/2006   |   עודכן:  19/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
נשיא קבוצת התוכנה ב- EMC: ללקוחותינו צורך חיוני במקסום התהליכים העסקיים בארגונם    ProActivity מספקת לנו טכנולוגיה קריטית לניהול תוכן, אשר תגדיל ותגביר את היכולת לתת מענה לצרכים אלה
אורון חדי
ד"ר יצחק קדמן שיגר מכתב לראש מינהלת סל"ע והביע תמיכה בדרישה להעניק פיצוי לפעוטות שלא מלאו להם שלוש שנים בעת ביצוע ההינתקות    "השפעתו הנפשית של פינוי על הקטינים אינו פחותה מהשפעתו על בגירים" כתב קדמן    עו"ד יוסי פוקס המייצג את המפונים: "הפעוטות המפונים סובלים מחרדות ומפחדים מחיילים"
עומר שיקלר
מחבלים ירו מהמארב לעבר אוטובוס ממוגן של תלמידים    שלוש תלמידות נפגעו מרסיסים שתיים אחרות לקו בחרדה    במהלך הלילה עצרו חיילים 12 מבוקשים
שלומי דיאז
משגיח בחינות בגרות מטעם הרשות הפלשתינית ניסה להבריח את המכשירים לכלא נפחא    נתפסו בתוך קונדומים
שלומי דיאז
המשטרה והרכבת סיכמו על שש מצלמות בשלושה צמתים    בעתיד יוצבו מצלמות נוספות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il