X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נבחרת הסמבה לא ממריאה וברחובות ברזיל מאוכזבים "ניצחון עם סבל" נכתב בעמוד השער של העיתון הנפוץ בברזיל לאחר ניצחון הנבחרת אתמול נגד אוסטרליה
▪  ▪  ▪

אוהדי הכדורגל המאוכזבים בברזיל ציפו ליותר מהנבחרת הלאומית. יותר מ"סתם לנצח" בשלב הבית. לאחר שני משחקים, הנבחרת של רונלדיניו לא הצליחה להראות את הקסם, את הסמבה ואת המהלכים היוצאי-דופן שמאפיינים את הנבחרת שכבר זכתה בגביע חמש פעמים בעבר.
אמנם הניצחון 0-2 על אוסטרליה ביום א' הבטיח את מקומה של ברזיל בשמינית הגמר, אולם פרשנים בטלוויזיה הברזילאית טוענים כי המשחק אתמול היה פשוט "טעות אחת גדולה".
לאחר מחצית ראשונה נטולת שערים, בדקה ה-49 אדריאנו הבקיע את השער הראשון, ופרד קבע את התוצאה הסופית דקה לפני תום המשחק. המאמן הלאומי, קרלוס אלברטו פאריירה, אמר כי הנבחרת שלו זקוקה למעט זמן כדי להראות את מיטבה בטורניר, אולם שני משחקים מאחורינו והצהובים לא ממש ממריאים, מה שמתחיל להדאיג (ובו בזמן לעצבן) את האוהדים.
"ניצחון עם סבל", נכתב בעמוד השער של היומון הנפוץ בברזיל, "O Globo". אוהדים שמצוטטים בכתבות העיתון, טוענים כי המאמן מתקשה להבין את קשיי הנבחרת, וכי המצב הנוכחי לא יוביל את ברזיל לפסגה.
"הרביעייה המאגית" (רונלדו, רונלדיניו, קאקה ואדריאנו) לא הצליחו להוכיח את קסמם מול נבחרת אוסטרליה, אשר משתתפת לראשונה במונדיאל מאז 1974. רונלדו נראה במצב של עודף משקל, ואף התחרה במהלך המשחק עם אדריאנו על אותו מקום על המגרש.
"רביעייה מרובעת", כינה אותם העיתון "גלובו" בברזיל, כביטוי לחוסר שביעות רצונם של הצופים במגרש ובבית. גם בהגנה הופעתה של הנבחרת לוקה בחסר. למרות המציאות המרה, ייתכן כי תחושת האוהדים הייתה שונה במקצת אם ארגנטינה לא הייתה מביסה את סרביה בתוצאה 0-6, מה עורר את קינאתם של אוהדי ברזיל.
בהתאם לדיווחים בתקשורת הברזילאית, מדובר בהופעות המאכזבות ביותר של הנבחרת הלאומית מאז המונדיאל באיטליה 1990. אומנם ברזיל לא ספגה אף שער, אולם הניצחונות שלה לא מצביעות על עתיד ורוד בטורניר. אולי האכזבה הגדולה ביותר היא רונלדיניו, אשר לא הצליח להפקיע אף שער עד כה.
"ברזיל שוב מאפשרת ליריבתה לשלוט בכדור", כותב הפרשן טסטאו, אחד מכוכבי ברזיל במונדיאל 1970, אז זכתה הנבחרת בגביע. טסטאו טוען כי רוביניו, מי שהחליף את רונלדו במחצית השנייה, הוא מן היחידים שהביא מעט תקווה לאוהדים.
ביום חמישי תתמודד ברזיל נגד יפן במשחק האחרון לפני העלייה לשמינית הגמר.

תאריך:  19/06/2006   |   עודכן:  19/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
איגוד לשכות המסחר: לא יתכן שספקים ישראלים, העובדים מול לקוחות ברשות הפלשתינית, יפגעו כתוצאה משינויים מדיניים או ביטחוניים    יש לקזז חובותיהם של תושבים פלשתינים מהתשלומים המועברים לרשות על-ידי המדינה
ברוך לוי
ג'וב מאסטר: לאחרונה אנו עדים לקיצור משך חיפוש העבודה    התופעה בולטת על-רקע עלייה בכמות המשרות המוצעות כיום בשוק, בעיקר באתרי הדרושים באינטרנט
עומר שיקלר
לבית הדין הצבאי הוגש כתב אישום נגד רנ"ג החשוד כי הטריד מינית חיילת המשרתת בבסיסו    אחז בישבנה, ליטף אותה וניסה לנשקה
ברוך לוי
סיברידג' תמוזג לתאגיד החדש נוקיה סימנס נטוורקס - ספקית הטלקום השלישית בגודלה בעולם    מנכ"ל סיברידג': המיזוג מהווה הזדמנות, ועשוי לפתוח בפנינו שווקים חדשים
ברוך לוי
נשיא קבוצת התוכנה ב- EMC: ללקוחותינו צורך חיוני במקסום התהליכים העסקיים בארגונם    ProActivity מספקת לנו טכנולוגיה קריטית לניהול תוכן, אשר תגדיל ותגביר את היכולת לתת מענה לצרכים אלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il