X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מבדיקה שנערכה בשלוחת אוניברסיטת דרבי בישראל עולה, כי חברה אנגלית, השומרת על חשאיותה, מפיצה באופן לא חוקי כרטיס-ארנק אלקטרוני בשווי של עד 5,000 שקל, המאפשר הימורים על משחקי המונדיאל על-פי הערכות, 20 מיליון דולר הושקעו בארץ עד כה בהימורי מונדיאל באינטרנט
▪  ▪  ▪

בעוד שבכנסת, במשרד המשפטים ובמשטרת ישראל דנים כיצד למנוע מישראלים להמר באמצעות האינטרנט על משחקי המונדיאל, נכנסה לישראל חברה אנגלית, שמפיצה בכל רחבי הארץ כרטיס-ארנק אלקטרוני הנקרא KESH CARD, המאפשר הימורים ללא חשיפה וחשש. כך עולה מבדיקה שנערכה בביה"ס למחשבים בשלוחת אוניברסיטת דרבי בישראל.
כרטיסי KESH CARD נמכרים בבתי קפה ופיצוציות גדולות כמו ברחוב אבן גבירול 123 ובז'בוטינסקי 108 בתל אביב, בחיפה, בבאר שבע, בירושלים, ובתוך ימים ימכרו בעוד כ-50 מקומות נוספים ומרכזיים בארץ.
הארנק האלקטרוני (בצורת כרטיס) נמכר החל מ-50 ש"ח וכלה ב-5,000 ש"ח. המכירה הנפוצה ביותר היא בסכום של 500 ש"ח, והיא מאפשרת הימור במספר אתרי אינטרנט. ידוע גם על רכישת ארנקים בסכום של 5,000 ש"ח או בכפולות של סכום זה על-ידי מהמרים כבדים יחסית בעיקר מאזור תל אביב. מהמרים אלה מעדיפים הימורי אינטרנט על הימורי "ווינר".
על-פי הערכות, הושקעו עד היום בהימורי מונדיאל באינטרנט מישראל כ-20 מיליון דולר. גורמים המקורבים לנושא העריכו בשיחות עם אנשי אוניברסיטת דרבי, שככל שהמונדיאל יתקדם, היקף ההימורים יגדל באופן משמעותי. משחקי שמינית הגמר, רבע וחצי הגמר וכמובן הגמר ירכזו על-פי ההערכות הימורי ענק בארץ ובעולם. המשחק בין ארגנטינה להולנד, אשר ייערך השבוע, צפוי לרכז שיא כספי של הימורים מקוונים עד כה.
החברה האנגלית שמפעילה את ה- KESH CARD שומרת על חשאיותה, שכן פעילות מכירת ארנקי-כרטיסי הימורים בארץ אינה חוקית, ולכן מתבצעת בחשאי. עיקר הפרסום למוצר נעשה באתרי האינטרנט עצמם, המעונינים, כמובן, לשווק כמה שיותר ארנקי הימורים כדי להגדיל את היקף הפעילות הכספית והרווח.
משיחה שניהלו אנשי דרבי עם איש מכירות של החברה האנגלית עולה, כי השימוש בכרטיס מובטח, וכי ניתן להשיגו במקומות מרכזיים בערים המרכזיות מצפון ועד דרום. ניתן להשתמש בכרטיס באתרי ההימורים על המונדיאל וגם בהימורי משחקי שש בש וקזינו.
איש המכירות סירב להתייחס לחוקיות מכירת ארנקי ההימורים, להימורים על-ידי קטינים ולרווחים שניתנים למפיצים של ארנקי ההימורים. מבדיקת אוניברסיטת דרבי עולה שתמורת מכירת ארנק של עד 1,000 ש"ח מקבל המוכר 10%, ותמורת מכירת ארנק של 5,000 ש"ח היקף העמלה מגיע ל- 20%, דהיינו, 1,000 ש"ח.

תאריך:  20/06/2006   |   עודכן:  20/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
לדברי המשטרה, בנוסף ל- 13 העירקים שנהרגו ארבעה נפצעו ו- 10 נעצרו
ברוך לוי
זאת בעקבות ביקושים גדולים במכרז המוסדי    שיפור בתוצאותיה הפיננסיות של החברה בשנת 2006
ברוך לוי
הציגה רווח של 273.8 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2006    בעקבות תוצאות אלו מעמיקה UGS את מיצובה כחברת ה- PLM המובילה בעולם
עומר שיקלר
יו"ר הרשות דורש מהארגונים החמושים לעצור את ירי הרקטות    הודיע: רואה בארגונים אחראיים לכל תגובה ישראלית    החמאס: מדובר בפעולת התנגדות לגיטימית
ברוך לוי
רכשה את החברה האמריקנית IBase Consulting בכחצי מיליון דולר    בנוסף תשקיע QualiTest עוד כ- 600 אלף דולר בחברה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il