X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
t
שלושה ילדים נהרגו בפעולות חיסול

גדודי אל-אקצה מאיימים בנקמה כואבת

הפלשתינים מדווחים כי טילים שוגרו לעבר רכב שנסע ברחוב צר במחנה הפליטים המבוקשים שהיו המטרה הצליחו להימלט אח ואחות בגילאי 5 ו-7 ונער בן 16 נהרגו
▪  ▪  ▪

במחנה הפליטים ג'בליה שבצפון רצועת עזה התרחש בשעות הערב המוקדמות אתמול (ג', 20.6.06) פיצוץ ברכב נוסע. מצה"ל נמסר, כי מטרת הפעולה הייתה פגיעה בחוליית טרור של גדודי חללי אל-אקצה, אשר פעלה להוצאת פיגועים נגד ישראל.
לדברי הפלשתינים, נוסעי המכונית שהיו היעד לפעולה הצליחו להימלט לפני שפגעו הטילים במכונית, אך שני ילדים, אח ואחות בני 5 ו- 7 וצעיר בת 16 נהרגו.
בעקבות הפעולה אשר הייתה מכוונת נגד אנשי הארגון, הודיע הלילה אנשי גדודי חללי אל-אקצה כי בכוונתם לפגוע בישראל. "אנו קוראים לכל הלוחמים להכות באופן כואב באויב בכל מקום", נאמר בכרוז שהפיצו אנשי הארגון. "אנו מכריזים מלחמה על שדרות ועל כל ההתנחלויות הציוניות. לא יהיה ביטחון לציונים על אדמתנו", הם הוסיפו.
בשעות הערב שוגרה לפחות רקטת קסאם אחת לעבר ישראל. במהלך יום ג' שוגרו לעבר שטח ישראל לפחות ארבע רקטות, אך מרביתן נחתו בשטחי הרשות. בגדודי חללי אל-אקצה נטלו את האחריות לשיגור הרקטות.
ההרוגים: אח ואחות וצעיר בן 16
גורמים בשירותי ההצלה הפלשתינים דיווחו, כי ילד בן 5, ילדה בת 7 ונער בן 16 נהרגו ואילו עשרה נפצעו, בינהם ארבעה שנפצעו באורח קשה. עדי ראיה ציינו, כי האנשים אשר נסעו ברכב הספיקו לזנק ממנו החוצה שניות לפני פגיעת הטילים, וכך ניצלו.
ד"ר ג'ומא פתח מבית החולים שיפא בעזה דיווח, כי בין עשרת הנפגעים ישנם חמישה ילדים. הפלשתינים מספרים, כי הילד בן החמש שנהרג הוא מוחמד רוקה ואחותו בת ה- 7 נידה. ההרוג השלישי בתקיפת צה"ל הוא בילאל ג'סין אל-חסי, אשר מת מפצעיו בבית החולים.
צה"ל: פעלנו נגד חוליית טרור
מצה"ל נמסר, כי כלי טיס תקף מהאוויר חוליית טרור העוסקת בימים אלו בהוצאה לפועל של מספר פיגועים, במיתווים שונים. הפעולה בוצעה לאור המשך ירי הרקטות לעבר ישראל. "צה"ל מצר במידה ונפגעו בפעולה אזרחים בלתי מעורבים. האחריות לכך מוטלת על ארגוני הטרור וממשלת החמאס", נאמר בתגובת דובר צה"ל.
מקורות פלשתינים מדווחים, כי מטרת הפעולה היה עמאד אבו חמאד, גורם בכיר בגדודי אל-אקצה אשר יצא ללא פגע. הוא עמד מאחורי התארגנות טרור.
עד ראיה: הילדים נפגעו כששיחקו ברחוב
הפלשתינים מסרו כי הטילים שוגרו לעבר רכב שנסע ליד בית הספר חלימה א-סעדיה בשייח' רדוואן. עדי ראיה ציינו, כי הרכב התפוצץ עת נסע ברחוב צר במחנה. הם ציינו כי הרחוב היה הומה אדם.
חזית הרכב נפגע בצורה קשה אך יתר הרכב לא נפגע. מאות תושבי מחנה הפליטים הגיעו למקום וקראו קריאות נגד ישראל. חליל רוקה, דודו של אחד ההרוגים סיפר כי ישב בכניסה למוסך שלו הנמצא ברקבת מקום הפיצוץ ואילו הילדים שיחקו ברחוב, בקרבת הבית בו הם מתגוררים.
לדבריו, הוא ראה הבזק אור אדום ואז הרכב התפוצץ והילדים נפגעו מרסיסים וחלקי מתכת. "אני לקחתי את אחייני לאמבולנס שהגיע", סיפר לסוכנות הידיעות AP.

בפיקוד הדרום שוקלים שינוי קריאת "שחר אדום"

בפיקוד הדרום שוקלים לשנות את קריאת הכריזה "שחר אדום", המתריאה מפני נפילת רקטות קסאם. בחדשות 10 דווח, כי הורים לילדה בשם "שחר" פנו למערכת הביטחון בבקשה לשנות את הקריאה ה"אישית", הגורמת לבתם חרדה רבה.
שמו של אדם הוא הגורם הראשוני בהתהוותו - כתבו ההורים בפנייתם. בשבוע הבא צפויים בפיקוד הדרום לדון בהחלפת הקריאה.

תאריך:  20/06/2006   |   עודכן:  21/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
בבית החולים איכילוב מפרסמים מידע: הפגיעות נגרמו מרסיסים, אך הם הוצאו לפני העברתה לישראל
הדר פרבר
ציורים משנות ה- 20 מושכים קונים במחירי שיא
אורון חדי
ציון גלם ובנו רועי יצאו ל"מסע נקמה" נגד חברו של האב שפגע בו מילולית    השניים מצאו אותו בחוף ימה של בת ים והחלו להכותו תוך שהם מאיימים עליו באקדח    "התנהלות נקמנית ובריונית זו דורשת תגובה חמורה מטעם בית המשפט" - כתבה השופטת ברכה אופיר-תום ושלחה את השניים לרצות עונש מאסר בפועל
הדר פרבר
הצבא האמריקני דיווח כי הרג את מנסור אל-משהדני, אחד מחמשת הפעילים הבכירים באל-קאעידה
הדר פרבר
לדברי ראד'ר הוא שוקל הצעה לתוכנית שבועית ב- HDNet
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il