X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לאחר שלוש שנות בשטח עוברת המאזדה 3 מתיחת פנים שאמורה להשאיר אותה תחרותית אל מול המתחרות
▪  ▪  ▪

בחייו של כל רכב ישנן מספר תחנות חשובות. הראשונה שבהן היא השקתה של המכונית החדשה. עם הזמן מתיישן הרכב ומתחרות חדשות מושקות בעולם ולכן מספר שנים לאחר ההשקה (בד"כ 3-4) עוברת המכונית "מתיחת פנים".
מתיחת הפנים כשמה כן היא - הבסיס נשאר זהה (המכונית) אולם היא משודרגת - מנועים, מראה, טכנולוגיות וכו' - במטרה להשאירה אטרקטיבית וברת תחרות. בימים האחרונים, שלוש שנים לאחר השקתה, הציגה חברת מאזדה היפנית, את גרסתה מתוחת הפנים של רבת המכר, ה- 3 (מלבד הצלחתה בארץ נחשבת ה- 3 למכונית הנמכרת ביותר של מאזדה בעולם).
מתיחת הפנים מתחילה במראה החיצוני במטרה לרעננות. השינויים הקלים כוללים אף (חרטום) שונה במקצת מזה הקיים, פגושים ופנסים שונים (בחלק מהגרסאות המאובזרות הוחלפו הפנסים האחוריים לפנסי LED). המראה השונה נמשך גם בפנים המכונית וכצפוי הוחלפו החומרים לכאלו איכותיים יותר, חלקם בגוונים שונים, תוספות גימור בלוח המחוונים ועוד.
כאופציה תוצע גם פתיחת דלתות והתנעה באמצעות כרטיס חכם הכולל צ'יפ המשדר למקלט עם התקרבות נושא הכרטיס לרכב. גם הנדסת האנוש עברה שדרוג ולדברי היצרן כעת מציע לוח המחוונים קריאה קלה יותר בתנאי תאורה מגוונים. בתחום ה"מתחת לפח" מציגה ה- 3 שינויים ושיפורים במערך המתלים ובולמי הזעזועים, שינויים שנועדו לחדד את התנהגות הרכב בפניות בין היתר על-ידי הקטנת זווית הגלגול.
לדברי החברה, הושם דגש נרחב גם על השתקת והשקטת רעשים בתא הנוסעים. בין השינויים שבוצעו - הוספת והחלפת חומרי הדיפון סופגי הרעש, הנמכת מפלס הרעש של המנוע, המתלים והצמיגים. פעמים רבות עם מתיחת הפנים משתנה היצע המנועים. ב- 3 בחרו המתכננים להישאר עם אותם מנועים ובאותם הספקים והשינוי בא לידי ביטוי בשיפור צריכת הדלק ופליטת המזהמים, בן היתר על-ידי בקרות מצערת אלקטרוניות, תזמוני שסתומים חכמים ועוד.
חלק מהשינויים השפיעו לטובה גם על המומנט של המנועים. תיבות ההילוכים נשארו זהות למעט תיבה ידנית חדשה בעלת שישה הילוכים שתוצע בצמוד למנוע שני הליטרים. שיפור בצריכת הדלק נרשם גם בזכות הקטנת מקדם הגרר של המכונית באמצעות שינויים אווירודינמיים שנעשו.
לדברי החברה, השינויים הללו (מנוע+ אווירודינמיות) משפרים את צריכת הדלק בכשישה אחוזים. בתחום הבטיחות נרשמו שינויים בהתראה על נוסע לא חגור (מלפנים ומאחור), שינוי במיקום פקדים שונים העלולים לפגוע בנהג במקרה תאונה ועוד. באירופה החל כבר שיווקה של ה- 3 המחודשת וגם אלינו היא צפויה להגיע בחודשים הקרובים.

תאריך:  21/06/2006   |   עודכן:  21/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טל בן יוסף
לקראת עונת הנסיעות קיבלנו רשימת חברת כללי בטיחות לטיולי משפחה עם המכונית בחו"ל באדיבות אופרן הולידיי אוטו. בהערת אגב נציין כי ההמלצות הללו כוחן יפה גם לטיולים בארץ
מחלקה ראשונה
יורם רז מונה למנהל הפרסום באתר האינטרנט NetoNegev    עד עתה ניהל עסק עצמאי לתזונה נכונה
גלית יצחק
מתוצאות מחקר עולמי "הפרדיקטיב" עולה, כי לבמיר משפר את בקרת רמת הסוכר בדם אצל חולי סוכרת מסוג 1 ו- 2 מבלי לגרום לעלייה במשקל
רונן ליבוביץ
אנשי ועד הגימלאים של הכנסת כועסים על מנכ"ל הכנסת משום העברתם לחדר אחר    מנכ"ל הכנסת: "נועדנו לשרת את המחוקק ולא להיפך"
הדר פרבר
דנו בנושא הקמת אזורי סחר חופשי שיספקו אלפי מקומות עבודה חדשים לפלשתינים, ירדנים וישראלים לאורך הגבול    דנו בקידום פרויקטים כלכליים משותפים לישראל, לירדן ולפלשתינים ובראשם שדה תעופה בינ"ל בעקבה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il