X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך אמרה (ד') יו"ר הוועדה לענייני ביקורת המדינה, ח"כ אסתרינה טרטמן, בדיון שנערך בוועדה בנושא: תרומת רשות המיסים למאבק בפשיעה מנהל רשות המיסים: איננו יודעים לאמוד את ההון השחור והיכן הוא מצוי
▪  ▪  ▪

הוועדה לענייני ביקורת המדינה, דנה (ד', 21.6.06) בדוח מבקר המדינה בנושא: תרומת רשות המיסים למאבק בפשיעה. מהדוח עלה, כי רשויות השלטון האמורות לטפל בנושא הפשיעה אינן מתואמות ביניהן, המידע שבידי כל רשות לא הוצלב, לא נותב ולא הועבר בין הרשויות. בנוסף, תחומים שלמים הוזנחו בשל הפחד שמטילים העבריינים על הרשויות.
מנהל רשות המיסים, ג'קי מצא, מסר לוועדה כי בעקבות דוח המבקר בוצעה מהפיכה מחשבתית ומהפיכה בסדר העדיפויות ובשיתוף הפעולה בין כל גורמי האכיפה. בימים אלה מוקם מוקד מודיעיני משולב, כאשר תוך 30 יום יאוייש תפקיד ראש המודיעין הארצי. "רשות המיסים לא יודעת לאמוד את ההון השחור והיכן הוא מצוי", אמר מצא והוסיף, כי "אכן, קיים חשש ברשות המיסים ובמשטרת ישראל מפני עבריינים - אך חשש זה אינו מרפה את ידינו".
עו"ד יהושע למברגר, המשנה לפרקליט המדינה לעניינים פליליים, מסר כי משרד המשפטים שותף מלא בכל המהפיכה התפיסתית שחלה בנושא המאבק בפשיעה החמורה בישראל. לדבריו "רק שילוב ידיים בין כל הרשויות - יועיל במיגור הפשיעה".
יו"ר הוועדה, ח"כ אסתרינה טרטמן, אמרה כי באיזון האינטרסים שבין הגנת הפרטיות ומיגור הפשיעה - הטיפול בפשיעה קודם.
בסיכום הישיבה החליטה הוועדה לפנות למפקח הכללי במשרד ראש הממשלה, הממונה על תיקון הליקויים שהועלו בדוח מבקר המדינה, בבקשה לערוך מעקב אחר תיקון הליקויים שנחשפו בדוח בנושא תרומת רשות המיסים בישראל למאבק בפשיעה, תוך שימת דגש על: השלמת הקמת הצוותים המודיעיניים תוך שישה חודשים, תיקים מודיעיניים הנמצאים כיום בשלב פיצוח של פשעים כבדים וטיפול בהגשת כתבי אישום נגד מי שאינו נישום.
בנוסף, קראה הוועדה לחברי הכנסת ולוועדת חוקה חוק ומשפט - לאשר את תקנות איסור הלבנת הון החדשות, הקובעות כללים לשימוש במידע שהועבר למשטרת ישראל ולשירות הביטחון הכללי לשם חקירת עבירות נוספות - כדי לאפשר טיפול בפשיעה החמורה בישראל.

תאריך:  21/06/2006   |   עודכן:  21/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
בעקבות סכסוך בין שכנים, השכן עלה על טרקטור, הניע אותו, דרס את משה שמואל והותיר אותו פצוע ומדמם    מצבו של שמואל מוגדר קשה
אלעזר לוין
3 משקיעים מבלגיה זכו במכרז, וקנו את בית קנטרוביץ בטלביה, ירושלים, ב-4.1 מיליון דולר - 20% מעל הערכת השמאי    המחיר יחסי גבוה ששולם בעד בנין משרדים בישראל    האם יבנו במקום דירות יוקרה?
אלעזר לוין
דירקטורית בקופת חולים, מבטחים ומזרחי מתוודה על טעויות שעשתה כסגנית הממונה על שוק ההון    "משרד האוצר מפגר בפירסום נתונים"
אלעזר לוין
השופטת אלשיך: החברה חדלת פרעון, יש חשש שנכסיה מוברחים
אלעזר לוין
תיבנה 400 אלף מ"ר מגורים, מסחר, משרדים ובתי מלון ברובע היהודי של שנחאי    תשקם את בית הכנסת היהודי   שותפות עם חברה קנדית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il