X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
הסדנה, לזכרו של עו"ד אמנון גולדנברג, מגדולי הליטיגטורים במדינת ישראל תועבר על-ידי עו"ד אלקס הרטמן ממשרד ש. הורוביץ פתיחת הסדנה הוכרזה בערב לזכרו של גולדנברג בו נטלו חלק בכירי הקהילה המשפטית והעסקית בישראל
▪  ▪  ▪

משרד עורכי הדין ש. הורוביץ, משפחת גולדנברג והפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל אביב ערכו (ג', 20.6.06) אירוע לזכרו של עו"ד אמנון גולדנברג, במלאות שנה לפטירתו.
ערב הזכרון, כלל דברים לזכרו של אמנון גולדנברג ומחווה מוסיקלית בניצוחו של פרופ' תומר לב, ראש ביה"ס למוזיקה באוניברסיטת תל אביב.
בערב השתתפו ראשי הקהילה המשפטית והעסקית בארץ וביניהם: ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, שופט בית המשפט העליון אשר גרוניס, השופטים (בדימ.) מאיר שמגר, תאודור אור ומרים בן פורת, מנהל בתי המשפט, השופט בועז אוקון, הפצ"ר, אביחי מנדלבליט אנשי העסקים אלפרד אקירוב ואמיר קס, שר הביטחון לשעבר, יצחק מרדכי, ראש המוסד לשעבר, שבתאי שביט ועוד.
הנואמים המרכזיים בערב, היו יורם טורבוביץ, ראש סגל ראש הממשלה ועו"ד אלקס הרטמן, שותף בכיר במשרד עורכי הדין ש. הורוביץ ושות', שהתמחו בעבר אצל אמנון גולדנברג. עו"ד הרטמן, אמר כי: "אמנון הוא הבן הצעיר של דור המייסדים של מקצוע עריכת הדין בישראל, אך הוא הנפיל שאורו מאיר על כל העוסקים במקצוע".
עו"ד הרטמן, הכריז באירוע על הקמת סדנת ליטיגציה ע"ש אמנון גולדנברג, בחסות ש. הורוביץ בשיתוף עם הפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל אביב, בראש התוכנית יעמוד הרטמן עצמו, אשר הסביר את הבחירה בסדנת הליטיגציה, אשר מועברת לראשונה בארץ במוסד אקדמי. "חיפשנו בש. הורוביץ דרכים שבהן נוכל להעביר את מורשתו של אמנון למשפטנים צעירים שלא זכו להכירו ולעבוד במחיצתו. התוכנית מיועדת להציג בפני התלמידים את אומנות ההופעה בבתי המשפט, בדגש על הליכים אזרחיים", אמר הרטמן.
הרטמן הוסיף וציין כי "התלמידים יתנסו בכל המיומנויות הנדרשות מליטיגטור, כמו לימוד התיק, תשאול הלקוח ועדים פוטנציאליים, בניית אסטרטגיה כוללת בתיק, חקירת עדים וטיעון בעל פה ובכתב בפני בית המשפט".
ד"ר יורם טורבוביץ, ראש סגל ראש הממשלה, תיאר את רשמיו כמתמחה אצל גולדנברג. "התרגשתי מאוד כי ידעתי שאני עומד לשמש את השחין האולימפי, אמנון גולדנברג. אבל מהרגע הראשון הוא נתן לי להבין שאני עובד איתו ולא בשבילו", אמר טורבוביץ', שהוסיף: "בכל סוגיה שאל לדעתנו ולבסוף תמיד היה מוצא פתרון מקורי, שתמיד היה 'מחוץ לקופסא'. למדתי ממנו תורת משפט ותורת חיים".
אורה גולדנברג, אלמנתו של עו"ד גולדנברג, הודתה בסיומו של הערב למשרד ש. הורוביץ שגולדנברג עמד בראשו שנים רבות, באומרה "ש. הורוביץ היה ביתו השני של אמנון והמתחרה הכי גדול שלי על זמן איכות. אני מבקשת להודות לשותפים על הדרך שבה בחרו לזכור את אמנון. ראשית, עם הקמת "קרן ש. הורוביץ ושות' לעיון ומחקר משפטיים לכבודו של ד"ר אמנון גולדנברג" ועתה תוכנית אמנות הליטיגציה שהיא ללא ספק ההנצחה הכי מוחשית לדרכו של אמנון".

תאריך:  21/06/2006   |   עודכן:  22/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
סגן ניצב אפרים ארליך (קרמשניט) קיבל חסינות מהעמדה לדין ורק עתה זהותו נחשפת    מסר עדות חסויה בפני חברי ועדת זיילר    עדותו ניתנה במסגרת הסכם "אי הפללה"
מתן פריידין
עורכי דין בכירים פנו לשר המשפטים רמון בדרישה: לא להעלות את סמכותו של בית משפט השלום    עורכי הדין: הפיכת ביה"מ השלום לערכאה המרכזית תפגע בשירות המשפטי לאזרח הקטן
מחלקה ראשונה
ראש הממשלה לשעבר טען כי הפורום מציג בעיית אי שיווין ולא עוני    במוקד התקפות הדוברים: הקיצבאות הניתנות למשפחות ברוכות ילדים
עידן יוסף
בפעולת חיל האוויר בדרום רצועת עזה נפצעו שנים עשר בני אדם, בהם גם ילדים    צה"ל: היעד היה חוליית מחבלים    הרמטכ"ל הורה על הקמת ועדת חקירה
מתן פריידין
כך אמרה (ד') יו"ר הוועדה לענייני ביקורת המדינה, ח"כ אסתרינה טרטמן, בדיון שנערך בוועדה בנושא: תרומת רשות המיסים למאבק בפשיעה    מנהל רשות המיסים: איננו יודעים לאמוד את ההון השחור והיכן הוא מצוי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il