X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רמון: ישראל תחסל כל מי שמעורב בטרור ח"כ אורי אריאל: שוב אנו מקבלים תזכורת כואבת כי לא ניתן להילחם בטרור בשלט רחוק השר אלי ישי: להגיב תגובה קשה מאוד על התקיפה ארגון אלמגור: כל קונספציית הביטחון החדשה קרסה
▪  ▪  ▪



תגובות קשות במערכת הפוליטית להתקפת המחבלים הבוקר (יום א', 25.6.06) בדרום רצועת עזה סמוך למעבר סופה וקיבוץ כרם שלום, במהלכה נהרגו 2 חיילים וחייל נוסף נעדר.
שר הביטחון, עמיר פרץ, נתן תגובה ראשונית לאירועים היום ואמר: "אנו נגבה מחיר כבד מאותם ארגוני טרור שפעלו נגדנו... הרשות הפלשתינית נגועה בטרור מכף רגל ועד ראש... מי שבחר לעלות מדרגה היה צריך להביא בחשבון את המחיר הכואב של התגובה. אנו נחושים לעשות הכל על-מנת להחזיר את החייל הנעדר.
יו"ר סיעת איחוד לאומי-מפד"ל, ח"כ אורי אריאל התייחס לתקיפת המחבלים הבוקר ואמר: "שוב אנו מקבלים תזכורת כואבת כי לא ניתן להילחם בטרור בשלט רחוק. הבריחה מהרצועה גרמה לכך שהטרור רודף אחרינו לכל מקום בדמות קסאמים וחוליות מחבלים".
עוד אמר ח"כ אריאל כי "על צה"ל לכבוש באופן מיידי את דרום הרצועה כדי לאפשר הגנה מירבית".
ח"כ אריה אלדד (איחוד לאומי-מפד"ל) אמר, כי "עיקר הביקורת צריכה להיות מופנית כלפי מי שציפה כי נסיגה אל הגדר תמנע מארגוני הטרור לתקוף בתוך הקו הירוק וכלפי מי שהבוקר מכנס דיון דחוף כדי לדון בתגובה צה"ל. צה"ל היה צריך ליזום ולא להגיב על הפגיעות".
השר חיים רמון אמר בראיון לקול ישראל, כי ישראל תחסל כל מי שמעורב בטרור בלי קשר להשתייכותו הארגונית. השר רמון אמר, כי המתקפה הבוקר אל מוצב צה"ל היא אירוע חמור וכמוה גם תהיה התגובה. עוד הוא אמר, כי אם יהיה צורך ייכנסו כוחות צה"ל לשטח על-מנת לפגוע במחבלים.
השר אלי ישי קרא בראיון, להגיב תגובה קשה מאוד על התקיפה. לדבריו, ביום ד' יתכנס הקבינט המדיני-ביטחוני ויחליט כיצד להגיב.
סגן ראש השב"כ לשעבר, ח"כ ישראל חסון הגיב להתקפה היום ואמר: "היום נחטפה גם שארית יכולת ההרתעה והריבונות של מדינת ישראל, אני קורא לממשלת ישראל, שידעה להפגין את יכולותיה בויתורים כואבים, להתחיל להפגין את יכולותיה בתחום השמירה על הריבונות ועל חיי ילדינו, לפני שיהיה מאוחר מדי".
"חטיפת החייל היא חציית קו אדום"
ח"כ דב חנין (חד"ש) הזהיר מחזרת צה"ל לרצועת עז וקרא להפסקת אש מיידית ולפתיחת מו"מ עם הפלשתינים. "ההסלמה הצבאית לא תוליד אלא הסלמה נוספת וחזרה לבוץ של עזה תהווה עיוורון מוחלט ותגרור סחרור דמים מיותר".
כמו כן, אמר ח"כ חנין כי "ממשלת אולמרט אחראית לשפך הדמים באזור. אולמרט מתעקש להתעלם מהסימנים להתפתחות המדינית סביב מסמך האסירים ופרץ מתבקש למלא את תפקידו בטרגדיה היוונית שההשמך שלה כבר ברור לכולנו".
ח"כ יצחק גלנטי מסיעת גיל התייחס לאירועים ואמר כי "הגיע הזמן להפסיק תאיים ולהתחיל לעשות. חטיפת החייל היא חציית קו אדום שאם תישאר ללא תגובה, ההרתעה הישראלית תיפגע אנושות ויפרוץ גל טרור. יש לרסק את הטרור החמאסי בעודו באיבו ולהתחיל מראשי החמאס".
שדרות- בירת ישראל?
ח"כ סטס מיסז'ניקוב (ישראל ביתנו) הציע בעקבות האירועים להכריז על דשרות כבירת ישראל. "בשנים האחרונות נתונה העיר שדרות תחת איומים ביטחוניים חמורים מצד גורמי טרור בשטחי הרש"פ. בשבועות האחרונים נדמה כי מדינת ישראל איננה מקדישה את מירב המאמצים בכדי להבטיח את שגרת חייהם של תושבי העיר".
לכן, מבקש ח"כ מיסז'ניקוב לקבוע כי העיר שדרות תוכרז לתקופה של חודשיים מיום קבלת החוק, דבר שיזהיר כי כל עיר או יישוב בתחומי מדינת ישראל העומדים מול מתקפה חבלנית עויינת ייחשבו כעיר הבירה לצורך הגנה".
אלמגור: כל קונספציית הביטחון החדשה קרסה הבוקר
ארגון נפגעי הטרור-אלמגור, אמר בתגובה לאירועים הבוקר ברצועת עזה: "כל קונספציית הביטחון החדשה המבוססת על התבצרות והתכנסות אל מאחורי הגדר קרסה הבוקר בפיגוע ב'סופה'.
הוכח שאין תחליף לשהות של צה"ל בשטחי ההתארגנות של הטרור ואם נמתין לטרוריסטים מאחורי ביצורים וגדרות הם יכו בנו שוב ושוב במנהרות ובהפגזות. בעוד שרי הממשלה ימשיכו בהצהרות ואיומי סרק על ידינו הארוכה שהפכה בעיני המחבלים לקצרה מאד".

תאריך:  25/06/2006   |   עודכן:  25/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 חגי הדס
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
מיכל דבי בר-און בעל תואר שני במנהל עסקים    שימשה מנהלת מחלקת ההשקעות בכלל גמל והשתלמות
יפעת גדות
תסמונת הרגליים חסרות המנוחה מאופיינת בצורך בלתי נשלט להניע את הרגליים, במיוחד כשרק יושבים או שוכבים
מירב לוי
הגיל הממוצע להתחלת השימוש בסמים הוא 13    מחר יצוין היום הבינלאומי למאבק בסמים
מחלקה ראשונה
מועצת המנהלים קבעה כי ג'ק מסמן, בן 66, המנכ"ל הקודם, וה- CFO הקודם ג'וזף טיבטס, בן 53, יסיימו את עבודתם בנובל
הדר פרבר
מתנגדי הנשיאה טוענים כי היא משתמשת בביטול החוק כדי לקבל את תמיכת הכנסייה הקתולית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il