X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
השחקן המואשם בשורה של עבירות מין ביקש לשחררו ממעצר הבית שבו הוא נתון כבר כ- 10 חודשים ביהמ"ש יפרסם את החלטתו בנושא בשבוע הבא
▪  ▪  ▪

בית המשפט המחוזי בתל אביב קיים הבוקר (א', 25.6.2006) דיון בבקשתו של השחקן חנן גולדבלט להשתחרר ממעצר הבית שבו הוא נתון מספר חודשים. ביהמ"ש טרם קיבל הכרעה בעניין, וההחלטה האם לשחרר את השחקן ממעצר הבית תפורסם במהלך השבוע הבא.
חנן גולדבלט החשוד בעבירות מין בשש נשים, נתון במעצר בית בבית אחותו מאז חודש ספטמבר אשתקד. במהלך השנה האחרונה נדחתה מספר פעמים פתיחת משפטו, וגולדבלט הביע מורת רוח רבה מהתמשכות מעצר הבית הפוגע בשגרת חייו.
כזכור, החליטה בסוף חודש מאי שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, סביונה רוט-לוי, לדחות את פתיחת משפטו של השחקן, לחודש נובמבר. רוט-לוי נימקה את הדחייה בטיפול בתיק קודם אשר מתנהל באותו הרכב הדן בתיק גולדבלט. החלטת הדחייה הביאה לביקורת ציבורית קשה על הסחבת בעניינו של השחקן, דבר אשר הוביל ל"הקדמה" של פתיחת המשפט לחודש ספטמבר.
נזכיר, כי כתב האישום נגד גולדבלט מייחס לו שורה ארוכה של עבירות מין חמורות כנגד קטינות, בהן מעשי אונס, מעשים מגונים, ניסיון לאונס במרמה, מעשים מגונים בקטינות תוך ניצול יחסי מרות, קבלת דבר במרמה ומעשי סדום במרמה.
"גולדבלט ביצע את העבירות בקטינות ובצעירות שאותן לימד משחק, במהלך שנים ארוכות, תוך ניצול מעמדו ובהשגת הסכמתן לביצוע המעשים בדרכי מרמה מתחוכמות ושיטתיות", נאמר בכתב האישום המכיל בתוכו לא פחות משני סעיפים של אונס ושלושה סעיפים של מעשים מגונים. השחקן הודה כי קיים יחסי מין עם המתלוננות, אך טען כי יחסי המין היו בהסכמה מלאה.
עניינו של גולדבלט העסיק רבות את בית המשפט בשנה האחרונה, עוד טרם החל משפטו. כך, למשל, ביקש גולדבלט להתיר לו לעבוד כשחקן וכעוזר במאי, בהפקות של סרטים חינוכיים למגזר החרדי יחד עם הבמאי הרב מרדכי ארנון (פופיק).
בבקשה שהגיש לבית המשפט, טען השחקן כי מאחר שמדובר בהפקה לציבור החרדי - כלל העובדים בהפקה הם גברים - ולכן אין מניעה לאשר את שחרורו הזמני ממעצר הבית שבו הוא נתון. בית המשפט לא קיבל את בקשתו וסירב לאשר לו לצאת לעבוד.
משפטו ייפתח, כאמור, בתחילת חודש ספטמבר - בפני בית המשפט המחוזי בתל אביב.

תאריך:  25/06/2006   |   עודכן:  25/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב, עומר שיקלר
החייל החטוף הוא גלעד שליט ממצפה הילה    החיילים שנהרגו: סגן חנן ברק, בן 20 מערד וסמל ראשון פאבל סלוצקר בן 20 מדימונה    ישראל נערכת לפעולה ברצועה
אורון חדי
טיוטת הצעת חוק שיזם משרד המשפטים תאפשר הקמת יחידות סיוע מקצועיות בבתי הדין הדתיים - בדומה למצב הנהוג בבתי המשפט לענייני משפחה    הצעת החוק קובעת בין היתר כי עובדי יחידות הסיוע יותאמו לבתי הדין על-פי אופיו והדברים שייאמרו במסגרת הסיוע יהיו חסויים
ענבל אביב, רונן ליבוביץ
רמון: ישראל תחסל כל מי שמעורב בטרור    ח"כ אורי אריאל: שוב אנו מקבלים תזכורת כואבת כי לא ניתן להילחם בטרור בשלט רחוק    השר אלי ישי: להגיב תגובה קשה מאוד על התקיפה    ארגון אלמגור: כל קונספציית הביטחון החדשה קרסה
מחלקה ראשונה
מיכל דבי בר-און בעל תואר שני במנהל עסקים    שימשה מנהלת מחלקת ההשקעות בכלל גמל והשתלמות
יפעת גדות
תסמונת הרגליים חסרות המנוחה מאופיינת בצורך בלתי נשלט להניע את הרגליים, במיוחד כשרק יושבים או שוכבים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il