X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
משטרת גרמניה דרוכה בכל עת ומנסה למנוע התפרצותן של תקריות אלימות בין אוהדים ממדינות שונות מסתבר כי לא כולם מגיעים רק כדי ליהנות ממשחקי הגביע
▪  ▪  ▪

גשם כבד עזר בסוף השבוע למשטרת גרמניה לפזר תקריות אלימות שפרצו בין אוהדים לבים שוטרים, ושבעקבותיהן נעצרו מאות מהאוהדים. חששם של השוטרים היה, כי התקריות האלימות שפרצו ביום שבת, יחזרו על עצמן גם ביום ראשון לקראת (או במהלך) המשחק בין אנגליה לאקוודור, בו בסופו של דבר ניצחה נבחרת אנגליה את יריבתה בתוצאה 0-1.
דובר המשטרה הגרמנית, אולף פטרסן, אמר כי תשעה אוהדים נעצרו ביום ראשון (25.6.06) על תקיפת אוהדים אחרים. זהו מספר זעום בהשוואה למה שאירע ביום שבת - אז נעצרו 400 אוהדים בריטים ו-14 אוהדים גרמניים, זאת בעקבות קטטה שפרצה בין אוהדים של שתי המדינות. פרט לשלושה אוהדים, כל שאר העצורים שוחררו ביום ראשון בבוקר, בעיקר בגלל מחסור במקומות במתקני הכליאה של המשטרה.
על האוהדים ששוחררו ממעצר נאסר להתקרב למגרשי הכדורגל עד יום שני בבוקר, וזאת כדי למנוע מהם לחולל תקריות אלימות נוספות לקראת המשחק של אנגליה. כל העצורים צולמו, אולם השוטרים הבינו כי אין זה מעשי להעמידם לדין על-בסיס אותם תצלומים.
בשטחים הפתוחים בהם מקרינים את שידורי גביע העולם בכדורגל ברחבי גרמניה, התאספו אתמול אלפי משפחות עם ילדים קטנים, עם אוהדים שלבשו חולצות של הנבחרת, והניפו דגלים. "זוהי מסיבת אמיתית. הגענו לכאן כדי ליהנות", אמר קווין פנפולד, תוך כדי שהוא מחליף את חולצת נבחרת בריטניה שלבש, בחולצת נבחרת אקוודור שקיבל מאנה ססיליה פינוס פלורס, אשר עשתה את כל הדרך מדרום אמריקה לרגל הטורניר.
קרוב ל-2000 שוטרים ניצבים בכל עיר בה מתקיימים משחקי גביע העולם בגרמניה. החשש העיקרי בסוף השבוע היה מפני התפרצות מצד פורעי חוק לקראת המשחק של בריטניה. על-כן, אל השוטרים המארחים הצטרף כוח מיוחד של שוטרים בריטים המתמחים בטיפול בפורעים. שיתוף פעולה זה בין המשטרות מניב פירות בטורניר, ולרוב, השוטרים מצליחים להשתלט על האוהדים האלימים עוד בטרם התקריות מתפשטות.

תאריך:  26/06/2006   |   עודכן:  26/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
"בשנות המדינה הראשונות היו תופעות קשות של כפייה אנטי-דתית, בחלקה ביוזמת השלטון", אומר ד"ר צבי צמרת לקראת כנס בנושא: "אי צדק חברתי במערכת החינוך"
ברוך לוי
איגוד לשכות המסחר הגיש למשרדי האוצר ולתמ"ת תוכנית מקיפה להמשך חשיפת המשק הישראלי ליבוא מתחרה    לין: התוכנית תחזק את כושר התחרות של המשק, תוזיל עלויות לצרכנים, ותבלום לחצים אינפלציוניים
ברוך לוי
תציע פיתרון המיושם כיום ברחבי העולם להפרדה מפלסית בין מסילות הרכבת לכבישים
עומר שיקלר
חוטפי החייל גלעד שליט הפיצו כרוז בו נטלו בפעם הראשונה אחריות על החטיפה    דורשים שיחרור אסירים ואסירות תמורת מידע ראשוני על רב"ט גלעד שליט
ברוך לוי
השר הירשזון: העברת הפרויקט לוועדה הארצית לתכנון ולבניה של תשתיות לאומיות תקצר הליכים בירוקרטיים, ותימנע תאונות דרכים במפגשי דרך-מסילה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il