X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ראש הממשלה מטיל את האחריות לגורלו של רב"ט גלעד שליט על ראשי הרשות ועל בכירי החמאס איים: הם ישלמו בחייהם אם חלילה ייפגע החייל; זמן התגובה הולך ומתקצר
▪  ▪  ▪

ראש הממשלה, אהוד אולמרט, התריע כי ישראל לא תתפשר מול כל גורם פונדמנטליסטי. לדבריו, זמן התגובה הולך ומתקצר. צה"ל נערך לפעולה נרחבת, מעמיקה ומקיפה. אולמרט נאם בערב (יום ב', 26.6.06) בעצרת הסוכונת היהודית, וזו למעשה תגובתו הראשונה לדרישת החוטפים.
"אנו רואים באבו מאזן ובממשלה הפלשתינית אחראים לחטיפת החיילי הישראלי", אמר וציין, כי עליהם להשיב את רב"ט גלעד שליט בריא ושלם לישראל. "עליהם לעמוד בכללים הבסיסיים של הקהילה הבינלאומית. שאלת שיחרור אסירים אינה עומדת על סדר-היום של ממשלת ישראל".
אנחנו יודעים להגיע אליהם ולפגוע בהם
"זה לא עניין של משא-ומתן. זה לא עניין של התמקחות. זה לא עניין של סדר. זה עניין של חובה לעמוד בכללי ההגינות האלמנטריים", אמר ראש הממשלה והדגיש: "הגילויים האחרונים של ירי רקטות קסאם על תושבי דרום הארץ וההתגרות האלימה אתמול בבוקר מחייבת אותנו להגיב - ואנחנו נגיב. אנחנו נגיב כלפי כל מחבל, כלפי כל ארגון בכל מקום בו הוא נמצא. אנו יודעים כיצד להגיע אליהם, גם למקומות מרוחקים, בהם נדמה להם שהם מוגנים או מוסתרים".
ראש הממשלה פנה באיום לראשי החמאס באומרו בפני באי כנס הסוכנות: "אנחנו יודעים להגיע אליהם ולפגוע בהם, כדי למנוע מהם להמשיך לפעול". הוא הוסיף: "כל מי שנושא תפקיד או חלק בטרור בכל מקום ובכל זמן יהיה מטרה".
הזמן לקראת פעולה מקיפה וקשה הולך ומתקצר
אולמרט התייחס גם לטענות השונות כי ישראל נמנעת מלפעול. הוא הכריז כי "אנחנו לא פועלים תחת איזשהו לחץ ולכן שקלנו את צעדינו באורך רוח. אבל הזמן לקראת פעולה מקיפה חריפה וקשה הולך ומתקצר. אנחנו לא נמתין עד בלי דיי", הדגיש ואמר, כי ישראל לא תיכנע לסחטנות.
"נפעל בכל הכוחות העומדים לרשותינו כדי לגרום לכך שהטרור ייפסק", אמר אולמרט וציין כי הורה על סגירת הרצועה לתנועה ולמעשה הטלת מצור על הרצועה. "כבר עתה, על-פי הנחייתי ושר הביטחון, רצועת עזה סגורה ומסוגרת מהים ומהיבשה", אמר. "אין יוצא ואין בא"; "לא נשלים עם הטרור כפי שלא השלמנו עימו בעבר. ישראל תגן על עצמה בכל דרך ראויה", הוא הוסיף.
במהלך הנאום התייחס אולמרט למו"מ עם הפלשתינים וציין כי במקביל לפעילות הצבאית ישראל מחפשת את נתיב השלום וההידברות. "ישראל לא תחדל מלחפש כל דרך להביא למו"מ עם אותם גורמים שיקבלו על עצמם את עקרונות הקהילה הבינ"ל". עם זאת הוא הוסיף, כי ישראל לא תתפשר על הביטחון ותפעל בשני הערוצים במקביל.

תאריך:  26/06/2006   |   עודכן:  26/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 חגי הדס
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל שמידברג
הנשיא בוש אומר כי על ממשלת צפון קוריאה להקשיב לאזהרותיה של סין ומדינות נוספות ולהימנע ולהוציא לפועל את ניסוי הטיל הבליסטי הבין-יבשתי
אריאל שמידברג
כוחות משטרת סאו פאולו בברזיל הרגו 13 אנשי מחתרת לאחר שתקפו תחנות משטרה בפרברי העיר הגדולה במדינה
עומר שיקלר
נציגי המדינה אישרו את המשך השתתפות החברות: סונול, דור אלון, דלק ופז
אריאל שמידברג
ב-7 בילוי, במהלך טורניר וימבלדון היוקרתי, יחול יום השנה הראשון לפיגועים בתחבורה הציבורית בלונדון    כוחות המשטרה ערוכים בכוננות גבוהה לקראת כל משחקי הטורניר
עומר שיקלר
בנק ישראל קבע כי הריבית תישאר ברמה של 5.25%    החלטה עקבית עם השגת יציבות מחירים בתוך גבולות היעד - 1%-3%
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il