X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הפיגועים שאירעו אמש בשני השווקים העמוסים אירעו בבעקובה ובהילה זאת לאחר ששבע קבוצות מורדים, רובן מורכבות מתומכיו לשעבר של סדאם חוסיין, פנו לממשלה בהצעה להפסקת אש
▪  ▪  ▪

לפחות 40 הרוגים בפצצות בשני שווקים בערים שונות בעירק (יום ב', 26.6.06), שעות ספורות לאחר שדווח על שבע קבוצות של מורדים ערבים-סונים שהציעו לממשלה שביתת נשק.
יש לציין, כי אל-קאעידה אינה כלולה באותן קבוצות אשר הציעו שביתת נשק מותנית.
בתוך כך הביע הנשיא האמריקני, ג'ורג' בוש, ספק בכך שכבר בספטמבר יצומצמו הכוחות האמריקנים במדינה באופן משמעותי ואמר, כי ההחלטות הנוגעות לחיזוק הכוחות ייעשו על-ידי הממשלה העירקית החדשה ויתבססו על המלצות של הצבא האמריקני.
הפיגועים שאירעו אמש בשני השווקים העמוסים אירעו בבעקובה ובהילה. זאת כאמור לאחר ששבע קבוצות מורדים, רובן מורכבות מתומכיו לשעבר של סדאם חוסיין, פנו לממשלה בהצעה, אותה דחתה מועצת המוג'הדין, ארגון המטריה אשר כולל את אל-קאעידה בעירק. "משרת הצלבנים, נורי אל-מליכי (ר"מ עירק) הציע פרויקט חדש וזדוני", כך כתב הארגון באתר אינטרנט איסלמי.
פיגוע ראשון אירע בהילה, עיר שיעית ברובה, דרומית לבגדד. פצצה התפוצצה בשוק וגרמה למותם של לפחות שישה בני אדם ולכ- 56 פצועים. זמן קצר לאחר מכן התפוצץ אופנוע עמוס בחומרי נפץ במרכז שוק עמוס בבעקובה וגרם למותם של לפחות 18 בני אדם ולכ- 20 פצועים.
המחוקק השיעי חסאן אל-סונייד, אשר דיווח על הצעת המורדים, אמר לסוכנות הידיעות AP כי אל-מליכי שוקל להיפגש עם מנהיגי הקבוצות או ליצור עמם קשר באמצעות מתווכים.

אל-קאעידה מעמיקה אחיזתה בלבנון

בתוך כך אמר אמש נשיא סוריה, בשאר אסד, בראיון לעיתון 'אל-חיאת' כי ארגון הטרור אל-קאעידה העמיק את אחיזתו בלבנון וכי "כשסוריה היתה בלבנון, אל-קאעידה היה שם, אולם באופן מצומצם". לטענתו, לאחר יציאת הכוחות הסורים מהמדינה, הגבירה אל-קאעידה את השפעתה בה.
"חלק מהקבוצות הרבות שאנו רודפים אחריהן נמלטות מסוריה ללבנון משום שזה קל וקרוב יותר ובשל הדרכים ההרריות. אין ספק שחלק מהמידע שמצוי בידינו מעיד על כך". עוד אמר, כי "ישנו קשר ישיר בין הקבוצות הללו לבין המתחולל בעירק, וזאת למרות שמרביתן אינן קשורות לארגון אל-קאעידה".

נרצחו הדיפלומטים הרוסים בעירק

קבוצה הקשורה לאל-קאעידה אמרה אמש כי הרגה את ארבעת הדילפומטים הרוסים אשר נחטפו בתחילת החודש. את ההודעה פרסמה הקבוצה באתר אינטרנט איסלמי אשר משמש להודעות המורדים בעירק. מועצת המוג'הדין הודיע כי ערפה את ראשיהם של שלושה וירתה ברביעי, כשעד כה לא אומתו הדברים על-ידי משרד החוץ הרוסי.[קישור]

תאריך:  27/06/2006   |   עודכן:  27/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
ה-FDA אישר גרסא גנרית ל-Zocor - תרופה להורדת רמות הכולסטרול בדם    הצעד עשוי להוריד את מחירי התרופות
הדר פרבר
בתנועה טוענים כי "אזרח שנתפס בידי פושעים הוא 'חטוף'    חייל שנלכד בידי לוחמי הצד השני במהלך קרב בין שני כוחות צבאיים הוא שבוי לכל דבר, וכך יש להתייחס אליו"
יפעת גדות
במחקר: לחץ הדם הסיסטולי (בזמן התכווצות הלב) של אנשים שאכלו את הכמות הרבה ביותר של מוצרי חלב דלי שומן היה נמוך ב-2.6 נקודות משל אלו שאכלו את הכמות המועטה ביותר
יפעת גדות
סיפור לפני השינה הוא דרך טובה להרגיע ולהכין את הילד לשינה
יפעת גדות
מטוס "אייר פראנס" שהיה בדרכו מישראל לפריס נחטף והונחת באנטבה    תמורת כמאה נוסעים ישראלים דורשים החוטפים שחרור מחבלים    מדיניותה המוצהרת של ישראל באותם הימים היתה כי לא תישא ותיתן עם טרוריסטים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il