X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חברת פלאפון חייבה לקוח במשך למעלה משנתיים בדמי שירות תיקונים, ללא ידיעתו. הכסף הוחזר רק לאחר שהוגשה תביעה
▪  ▪  ▪

"אנחנו שמחים לעמוד לרשותך", מצהירה חברת פלאפון. מהסיפור הבא עולה שבפלאפון שמחים דווקא להתעמר בלקוח, ולפעול שלא כדין.
צדוק דהאן מבני ברק הופתע לגלות בינואר השנה שחברת פלאפון גובה ממנו סכום לא ברור. בירור קצר העלה שבמשך למעלה משנתיים, מתאריך 25.12.03 ועד 2.1.06 גבתה ממנו חברת פלאפון מדי חודש דמי "שירות תיקונים" שהסתכמו בעשרות שקלים. דהאן הופתע מהגילוי שכן לטענתו, מעולם לא ביטח את המכשיר ולא הזמין שירות תיקונים.
"הניכוי נעשה ללא ידיעתי, ואני מבקש את מלוא הסכום שנגזל מממני", פנה לנציגת החברה. זו השיבה שיקבל זיכוי עבור שלושה חודשים אחרונים. דהאן סירב ולמחרת שלח פקס ובו התעקש לקבל החזר עבור כל התקופה. כעבור יומיים הודיעו פלאפון שהם מוכנים לפצותו עבור שישה חודשים אחרונים. "הסברתי לנציגה שלא הזמנתי שירות תיקונים ואין סיבה שאשלם על כך. הבהרתי שאני דורש את מלוא הסכום שנגבה ולא אסתפק בהחזר חלקי".
דהאן הדגיש לטענתו, שיהיה חבל ומיותר להגיע לערכאות. "בקשותי וטענותי נפלו על אוזניים ערלות", התרעם. בלית ברירה תבע דהאן בינואר השנה את חברת פלאפון בבית המשפט לתביעות קטנות בתל אביב בסכום של 1,964 שקל.
דהאן הבהיר שהעובדה שלא שם לב לניכוי בחשבון, "אנושית ועלולה לקרות לכל אחד. אין בכך כדי להכשיר את מעשיה של פלאפון שגבתה תשלום שלא כדין". לטענתו, פלאפון אינה יכולה להאשימו שהתרשל כשלא הבחין בניכוי ללא הרשאתו, ודיווח לה. "טענת חברת פלאפון אבסורדית ודומה לגנב שגונב מאדם במשך שנים ומטיל עליו את האשמה על כך שלא הבחין בזאת".
דהאן מציין שלא העלה על דעתו שבחשבון יש ניכוי מעבר לחיובים הרגילים של שיחות ושליחת הודעות. "נהגתי לעבור מיד לשורת סיכום החשבון ולסכום התשלום שמשולם בכרטיס אשראי. לאחר שהפסקתי להשתמש במכשיר הפלאפון לא טרחתי לפתוח את מעטפות החשבון, משום שלא ראיתי בכך צורך".
דהאן הוסיף שהחיוב היחידי שחשב עליו היה בגין רכישת המכשיר שנעשתה ב- 36 תשלומים. לטענתו, מכשיר הפלאפון היה מקולקל במשך חודשים, "ואם ידעתי שאני מנוי על שירות תיקונים הייתי מממש את זכותי ומתקנו".
דהאן הדגיש שהעובדה שחברת פלאפון הציעה לזכותו עבור חלק מהתקופה, מראה שהיא מודה שגבתה תשלום שלא כדין. "ניסיונה שלא להחזיר את מלוא כספי, ולחמוק מאחריות מגוחך וחצוף".
דהאן דרש פיצוי בסך 977 שקל בתוספת 87 שקל הוצאות משפט, 100 שקל בגין נסיעות, 300 שקל עבור ביטול יום עבודה וכן 500 שקל בשל טרחה ועוגמת נפש.
פלאפון לא הגישה כתב הגנה וכעבור שבועיים הציעה לדהאן הסדר פשרה לסילוק סופי של התביעה, לפיו תשיב לו סך של 987 שקל בתוך 21 יום. השופט אלי ספיר העניק במרס השנה תוקף של פסק דין להסדר הפשרה.

תאריך:  27/06/2006   |   עודכן:  27/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
לפחות 11 בני אדם מתו בשטפונות ב- 24 השעות האחרונות, בחלקים של צפון הודו
מירב לוי
הדוקטורנט חנן פייסט ביקש להעניק את כל מתנות יום הולדתו כמלגה לדוקטורנט צעיר    בגיל 88 קיבל תואר דוקטור מאוניברסיטת בר-אילן
הדר פרבר
למרות העלייה בצריכת הסם באירופה, ארצות הברית נותרה הצרכנית הגדולה ביותר של קוקאין בעולם, ובה למעלה מ- 40% מכלל המשתמשים בסם    כ- 4% מכלל אוכלוסיית העולם בגילאי 15-64 צרכה קנאביס לפחות פעם אחת ב- 2004
ענבל אביב
כך, על-פי חשיפת "מעריב", מגלה תחקיר צה"ל    החיילים הוצאו כשהם פצועים ואז נורו למוות מטווח קצר    אבו מאזן לוחץ על ממשלת החמאס    ארה"ב לוחצת על ישראל
יפעת גדות
מחלת אלצהיימר עשוייה להמשך יותר מעשור    כדאי לדעת אלו סוגים של התנהגויות שכיחים בכל אחד מהשלבים כשהמחלה מתקדמת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il