X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אמרה כי קרזאי "מנהיג יוצא דופן ואנחנו עומדים לתמוך בו באופן מלא" "פקיסטן עשתה דרך ארוכה מאד בתקופה של ארבע שנים"
▪  ▪  ▪

שרת החוץ האמריקנית, קונדוליזה רייס, שיבחה את נשיאי פקיסטן ואפגניסטן. רייס אמרה, כי העולם בר-מזל שיש לו מנהיגים כמו נשיא פקיסטן, פרבז מושארף, ונשיא אפגניסטן, חמיד קרזאי.
רייס הוסיפה כי היא מצפה מהמנהיג הפקיסטני למלא את הבטחותיו ולקיים בחירות דמוקרטיות בשנה הבאה. "חייבות להיות, העולם מצפה שיהיו, בחירות דמוקרטיות חופשיות והוגנות בפקיסטן ב- 2007", אמרה רייס לעיתונאים בדרכה לפגישה עם מושארף.
רייס מתכננת להיפגש עם קרזאי באפגניסטן (ד') ולדון בהתקדמות הפוליטית ובמלחמה בטרור בדרום המדינה. עוד מתכננת השרה להיפגש ביום ה' השבוע עם עמיתים משמונה המדינות המתועשות במוסקבה. אז צפויים השרים לדון בנושא הגרעין האירני.
מושארף הפך למעין בן-ברית לממשל האמריקני בעקבות התקפות הטרור ב- 11 בספטמבר 2001, כשהתחייב לשתף פעולה בכל הנוגע למלחמה בטרור ובטרוריסטים אשר עוברים, בקלות בלתי נסבלת, בין פקיסטן למאחזי הטליבן באפגניסטן. "פקיסטן עשתה דרך ארוכה מאד בתקופה של ארבע שנים", אמרה רייס במסיבת עיתונאים שקיימה במטוס. "יש לנו מזל שם גם, שיש מנהיגות שמחויבת לשים את פקיסטן על מסלול לקראת מודרניזציה יותר מאשר מסלול שהולך לקראת קיצוניות".
יותר מכך שיבחה רייס את קרזאי, אשר העביר ביקורת על פקיסטן שלא עושה מספיק, לדבריו, כדי לעצור את הטרוריסטים לאורך הגבול ההררי שבין שתי המדינות. "זהו מנהיג יוצא דופן ואנחנו עומדים לתמוך בו באופן מלא", אמרה רייס. "כשיש לו בעיות אנחנו נשב איתו ונמצא דרכים לפתור אותן..."
ממשל בוש רואה בקרזאי ובמושארף, יחד עם עלי-אל-סיסטאני העירקי, המתון יותר, כ"אנשים חיוניים", בעקבות התקפות הטרור ב- 2001. ההתנגדות הפוליטית למושארף בפקיסטן היא קטנה, והוא חי תחת איום קבוע לחייו. קרזאי ערוך למאבק, נחוש להרחיב את שלטונו באזורים רבים באפגניסטן, ועומד מול התנגדות של קיצונים חברי הטליבן לשעבר. כ- 10,000 חיילים אמריקנים הוצבו ברחבי דרום אפגניסטן.
ביקורה של רייס באיסלמבאד בא על-רקע תלונות מצד פקיסטן כי ארה"ב מפלה לטובה את יריבתה, הודו. פקיסטן טוענת כי על ארה"ב לספק לה סיוע גרעיני-אזרחי בדיוק כמו להודו. במסגרת הסכם עם הודו ארה"ב תעביר טכנולוגיה גרעינית ודלק. בתמורה, הודו תאפשר לפקחים בינלאומיות להיכנס למתקני הגרעין שלה.

תאריך:  27/06/2006   |   עודכן:  27/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
נחתמה טיוטת מסמך יוזמת האסירים    הג'יהאד האיסלאמי מסרב להכיר במסמך    נערכים לקיים טקס חתימה רשמי בהשתתפות היו"ר והנייה
גיא גרימלנד
התמורה - 600 מיליון דולר    העסקה כוללת את עובדי DSPC    סגירת העסקה צפויה בתוך כ-5-4 חודשים    DSPC שנוסדה על-ידי היזם דוידי גילה, נקנתה על-ידי אינטל תמורת 1.6 מיליארד דולר בשנת 1999
יהונתן דחוח-הלוי
במבואות הערים הוקמו מתרסים, הוצבו פעילים חמושים ב- RPG וגויסו מחבלים מתאבדים    כוונה לחטוף חיילים מבין הכוחות הלוחמים הישראלים
מחלקה ראשונה
המעבר הצפוי לשימוש בגז טבעי במשק, יפחית בלמעלה מ- 50% את פליטת המזהמים לאוויר
גלית יצחק
על-פי נתוני קופת חולים מכבי, כמעט בכל הערים בגוש דן נולדו השנה יותר בנים מאשר בנות    נתונים נוספים על מצב בריאותי - תושבי בת ים ובני ברק סובלים ממחלת הסוכרת גברים סובלים יותר ממחלות לב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il