X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הכנסת החליטה לקיים דיון בנושא ביטול מצעד הגאווה בירושלים. מסקר שהציג ח"כ יצחק לוי בנושא, עולה כי 85% מתושבי ירושלים מתנגדים לקיומו של מצעד הגאווה בעיר. 66% מחילוני העיר מתנגדים אף הם למצעד.
▪  ▪  ▪

ועדת הפנים של הכנסת תקיים דיון בנושא קיום מצעד הגאווה העולמי המתוכנן בירושלים, מתוך מטרה לבטלו, כך החליטה הערב (ד', 28.6.06) הכנסת פה אחד. ח"כ יצחק לוי (איחוד לאומי- מפד"ל), שיזם את ההצעה, הציג סקר לפיו 85% מתושבי ירושלים מתנגדים לקיומו של מצעד הגאווה בעיר.
ברוב של 20 חברי כנסת, ללא מתנגדים ונמנעים, החליטה מליאת הכנסת לקיים דיון בוועדת הפנים, על-מנת לנסות ולבטל את קיומו של מצעד הגאווה המתוכנן להתקיים בירושלים. ח"כ יצחק לוי אמר, כי בנוסף לכך שהדבר מנוגד להלכה היהודית, המוסלמית והנוצרית, מדובר בפגיעה עזה ברגשותיהם של תושבי ירושלים.
הוא אף הציג סקר, אותו ערך מכון 'מאגר מוחות', לפיו רוב מוחלט מתושבי ירושלים מתנגד לקיומו של מצעד הגאווה העולמי בעיר הבירה. על-פי הסקר, 66% מהציבור, המגדיר עצמו חילוני, מתנגד לקיומו של המצעד בעיר. מקרב המגדירים עצמם דתיים, 99% מתנגדים ואילו החרדים מתנגדים בשיעור של 100%, כך עולה מהסקר.
הסקר אף ביקש לבדוק את פילוח התומכים והמתנגדים לקיומו של מצעד הגאווה על-פי גילאים. גם בפילוח זה ישנו רוב גדול לצעירים מתחת גיל 40 המתנגדים לקיומו של המצעד. בקרב המבוגרים שיעור המתנגדים גבוה עוד יותר.
לדברי לוי, בסמכות המשטרה לבטל את האירוע בטענה כי מדובר בסכנה לשלום הציבור. "כמו שלא אישרו את עליית היהודים להר הבית, בניגוד לפסיקת בג"צ בטענה של שלום הציבור, כך גם אפשר לטעון כעת, זאת בשל ההפגנות המתוכננות על-ידי גורמים חרדיים ומוסלמיים, אם אכן יצא המצעד לפועל". לוי אף ציטט ממכתבים שקיבל מארגונים חרדיים ומוסלמיים, שם נכתב כי בכוונת הפעילים לעצור בגופם את הצועדים אפילו באלימות.
נציג הממשלה שנכח בדיון, השר יעקב אדרי, אמר כי מדובר בנושא מוניציפאלי ולפיכך הממשלה לא מתכוונת להתערב בנושא. אדרי הוסיף ואמר כי באופן אישי הוא מסכים עם ח"כ לוי בכל דבריו. "אני חושב שאין מקום לקיים מצעד כזה בירושלים", אמר אדרי, "אפשר לקיים את זה בכל מקום אחר בארץ. אין שום סיבה שזה יתקיים דווקא בירושלים". אדרי ציין כי בסמכות העיריה יחד עם המשטרה למנוע את קיום האירוע ואף הביע תקווה שהדיון בוועדת הפנים אכן יועיל לביטול המצעד.
כאמור, כל 20 הח"כים שנכחו באולם הצביעו בעד קיום הדיון בוועדת הפנים.

תאריך:  28/06/2006   |   עודכן:  28/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל שמידברג
סקר המתפרסם בארצות הברית מגלה כי דווקא הנשים הן אלה שמביאות רווחים גדולים לחברות הסלולר בתחום רכישת משחקים בתשלום באמצעות הטלפונים
אסף גדות
חברת האקטיקס, המתמחה באבטחת יישומים ופריצות, מפרסמת חוות דעתה מהפריצות שנעשו באתרים ישראלים בעקבות פעולות צה"ל
עידן יוסף
תעריף דמי השימוש הקבוע עלה, ומחיר התקנת והעתקת קו פחת    הפחתה במחירי השיחות לסלולרי
מירב לוי
חברי הכנסת שיזמו את החוק: אלכס מילר, מתן וילנאי ואלחנן גלזר    הצעת החוק קובעת כי זכותו של כל אזרח ישראלי לרכוש השכלה גבוהה במדינת ישראל    החוק מעגן את הזכות לבחינה חוזרת, ומחייב פרסום מלא של כל התשלומים הנלווים לשכר הלימוד    יו"ר אגודת הסטודנטים בת"א: פעם ראשונה שלוקחים את הסטודנטים ברצינות
גלית יצחק
הגימלאים הפגינו הבוקר ליד בית החולים במחאה על אי תשלום פנסיה במשך 3 חודשים    הגימלאים החרימו ציוד רפואי מחדר המיון וניתקו במשרד המנהל את זרם החשמל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il