X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסוואגן, אאודי, סיאט וסקודה יוצאת בשיתוף פעולה ייחודי עם גלידות שטראוס
▪  ▪  ▪

רובנו מכירים את הסיסמה "הכן רכבך לחורף". הגשמים, הראות הלקויה ותנאי מזג האוויר הקשים מחייבים בדיקה של מכלולי הרכב והכנתם לעונה. למצער, אנשים רבים אינם יודעים כי גם לקיץ תנאים קשים משלו, תנאים הדורשים הכנה נאותה של הרכב - מערכות המיזוג, החשמל, הצמיגים (בכביש חם האחיזה פוחתת) ועוד.
רובנו לא יודעים על כך או בוחרים להתעלם מהצורך בבדיקה. בדיוק לשם כך יצאה חברת צ'מפיון מוטורס בפעילות ייעודית לקראת הקיץ. הפעילות ללקוחות תחל ב- 20 ביוני ותמשך עד סוף חודש אוגוסט. במהלך תקופה זו יוזמנו עשרות אלפי לקוחות החברות לחמישים מרכזי השירות של הרשת בכל רחבי הארץ כדי לבצע למכוניתם בדיקת קיץ הכוללת בדיקת צמיגים (יובש ותקינות), מערכת מיזוג אוויר, מערכת קירור מנוע וכמובן, מערכות בילום והיגוי.
על המבצע הזה מודיעה צ'מפיון בקמפיין פרסום ייחודי בשיתוף עם חברת שטראוס. במסגרת הקמפיין יחולקו, לדברי החברה, למעלה מ- 100,000 שלגונים ממותגים בכל סמלי חברות המכוניות המשווקות על-ידי צ'מפיון בישראל.
דובר חברת צ'מפיון מסר, כי מדובר בשיתוף פעולה ייחודי שיזמה לראשונה חברת צ'מפיון מוטורס כחלק מהפעילות השיווקית של החברה שבה עומד הלקוח במרכז. במסגרת הפעילות תציב חברת שטראוס עשרות מקררים בהם אלפי שלגונים, שיעמדו בכל מרכזי השירות בארץ, ולקוחות המגיעים לבדיקת קיץ יוכלו להתכבד ולהתרענן מהחום הכבד בחוץ.
הקמפיין מושק בהיקף מדווח של למעלה מ- 600 אלף ש"ח והוא הוכן על-ידי משרד הוס סמואל. מנכ"ל צ'מפיון מוטורס יהונתן ולד, אמר, כי "צ'מפיון מוטורס מהווה בית בטוח ללקוחותיה וככזה אנו מציעים ללקוחותינו שירות חינם ללא תשלום לבדיקת מצב הרכב בתחילת הקיץ".

תאריך:  29/06/2006   |   עודכן:  29/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
הבנק האמריקני המוביל יממן עד 76% מההשקעה, במקום 60% על פי סיכום קודם    אלוני-חץ תשקיע עד 1.7 מיליארד שקל ותהפוך לבעלת מניות מובילה בחברת הנדל"ן השוויצית - 16.25%
מירב לוי
81 צוותים משתתפים במירוץ המוטורי לזכרו של סמל דורון לב ז"ל    הצוותים יצאו למסע ניווט על-פי ציר מדויק בשטחים פתוחים לאורך 650 ק"מ
עידן יוסף
לקראת אירועי הגאווה מציג משרד החינוך לראשונה תכנים בעלי אופי הומוסקסואלי    כל התכנים - מנקודת מבט הומוסקסואלית
שלומי דיאז
רתך נפגע מפיצוץ מכשיר    במקום פרצה שריפה שכובתה    המפעל: אין חשש לנזק סביבתי
ענבל אביב
ביום שבת (01.07.06) וביום ראשון (02.07.06) יעודכנו מחיריהם של מוצרי הדלק לצרכן החל מחצות    החודש ישנו עידכון כפול של המחיר משום שירידת המע"מ ועליית הבלו מתעדכנים ב- 1 לחודש והעלייה במחירי הדלק תתעדכן בתאריך ה- 2 לחודש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il