X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המוכרים - חבס, רוטנברג ודיזנהויז אמות היתה בעלת 53%, ועתה הגיעה לשליטה מלאה חבס ושותפיה הציעו לקנות את חלקה של אמות, אך לא נענו חבס תמשיך להיות הבעלים של הקניון הצמוד "כיכר העיר", שאינו למכירה
▪  ▪  ▪

אמות השקעות תרכוש מחברת חבס ומאנשי העסקים הנריקה רוטנברג וסרג'יו דיזנהויז את חלקם, 46.6%, בקניון ערים ברחוב וייצמן, מרכז כפר סבא. אמות תשלם 25 מיליון דולר - כ-18 מיליון דולר לחברת חבס וכ- 7 מיליון דולר לרוטנברג-דיזנהויז. אמות היתה עד עתה בעלת 53.4% בקניון, ועתה תגיע לשליטה של 100%.
קניון ערים הוא בן 17,000 מ"ר ברוטו, 11,000 מ"ר נטו, ומכניס כ- 5 מיליון דולר לשנה בשכר דירה. העיסקה נעשתה לפי שווי של 53 מיליון דולר לקניון, תשואה של כ- 9%.
ל- Nfc נודע, כי קודם לכן הציעו חבס ושותפיה לקנות את חלקה של אמות. המו"מ נפסק בשל חילוקי דעות על המחיר. בנוסף, הבהירה אמות כי בתשקיף שפירסמה זה עתה יש התיחסות לבעלותה החלקית על הקניון, ואין היא יכולה למכור את חלקה מיד לאחר התשקיף, ומבלי שהדבר צוין בו.
חבס היא הבעלים ב- 100% של הקניון הצמוד, "כיכר העיר", בן 10,000 מ"ר ברוטו, 6,000 מ"ר נטו. הבעלויות השונות על שני הקניונים הצמודים הביאו למה שמוגדר כ"אי הבנות" בין הצדדים, ולכן סוכם שעדיף לרכז את הבעלות על קניון ערים ביד אחת - חבס ושותפיה או אמות.
"כיכר העיר" נבנה על קרקע היסטורית של משפחת חבס, והחברה אומרת כי הוא אינו למכירה. יש בו חנויות אופנה ואחרות, בניגוד לקניון העיר שבו יש גם עוגנים. לכן, הכנסותיו משכר דירה למ"ר גבוהות יותר, ומגיעות לכ- 4.5 מיליון דולר לשנה, כמעט כמו קניון ערים הגדול יותר. שויו, על פי הכנסה זו, נאמד בכ- 50 מיליון דולר.
לפני כחצי שנה מכרה חבס לחברת ריט ישראל (נכסי אזורים) את חלקה, 17%, בקניותר בנס ציונה, ב- 4 מיליון דולר. רוטנברג-דיזנהויז, שותפים ותיקים של חבס, היו אף הם בעלי 17% בקניותר, ומכור את חלקם לריט במחיר זהה.
חבס החליטה להתרכז בבנית מגורי יוקרה. היא בונה כ- 500 דירות בפארק צמרת, ולפני כחודש קנתה את חלקה של הפניקס, 67%, בפרויקט לבנית מגדל יוקרה ברוטשילד 1, ת"א, בכ- 20 מיליון דולר. אשתקד החליטה חברת חבס שלא לגשת למכרז שהוציאה עיריית ת"א, למכירת מגרש מסחרי בפארק צמרת. זאת, למרות שהמרכז אמור להבנות ליד מגדלי המגורים של החברה במיתחם זה.

תאריך:  02/07/2006   |   עודכן:  02/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
יוזמה משותפת של הרשות והוועדה לפיתוח תקשורתי תוביל לרפורמה בהפקות הרשות שמשמעותה הענקת שוויון בהזדמנויות לכל היוצרים בכל המגזרים
מתן פריידין
בית הדין הצבאי בשומרון דחה את הקראת כתב האישום נגד מזכ"ל החזית העממית, אחמד סעדאת, אשר הוצא מאולם בית המשפט לאחר שסירב להזדהות עם פתיחת הדיון
עומר שיקלר
ראש הממשלה אמר למזכירת המדינה, כי ישראל תפעל למניעת משבר הומניטרי ברצועת עזה    הדגיש כי הפלשתינים ממשיכים בשיגור הרקטות
עומר שיקלר
לאומי ויורק סיכמו על הארכה בסיכום העיסקה    יורק תפקיד בידי לאומי מקדמה על-סך של 200 מיליון ש"ח ויתרת הסכום תועבר עם השלמת העסקה
עומר שיקלר
יופתח משיעור של 2 פרומיל לשיעור של 1.35 פרומיל בשנים 2006 ו- 2007    השר ישי: "אני סבור כי מאחר והענף מצוי כיום במשבר, יש מקום להקל על היהלומנים ולהפחית את שיעור ההיטל"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il