X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המפקח על הביטוח אישר למגדל לשווק ביטוח וגמל הוניים, עם פנסיה קבועה לכל החיים הרחבה של תוכנית "מגדלור" המכירות - 40% מכלל הענף עוד חידוש: ביטוח סיעודי מוגדל
▪  ▪  ▪

קבוצת הביטוח מגדל מתחילה לשווק תוכניות ביטוח וקופת גמל הוניות, בהן תובטח פנסיה קבועה לחוסך לכל ימי חייו, גם אם תוחלת החיים תעלה. המפקח על הביטוח, ידין ענתבי, אישר אתמול (2.7.2006) למגדל להפעיל את התוכנית החדשה, המהוה חידוש בשוק הביטוח.
בחמשת החודשים האחרונים שיווקה מגדל תוכנית מעין זו, אך רק במסגרת תוכניות ביטוח חיים מסוג "מגדלור חדש". תוכנית זו פופולרית מאוד בציבור, ומהווה בחדשים האחרונים כ- 40% ממכירת תוכניות ביטוח החיים החדשות בענף.
סגן ראש תחום חיים במגדל, צחי גפנוביץ, אמר ל- Nfc, כי תוחלת החיים הולכת ועולה בדור האחרון, וסביר שתמשיך ותעלה בעתיד. הדבר מאלץ את חברות הביטוח לקבוע מדי פעם "מקדם קיצבה" חדש, כלומר להפחית את תשלום הקיצבה, כדי שהכספים שנצברו יספיקו לכל אורך חיי המבוטח. בתוכניות "מגדלור" חדש" מקבל המבוטח=החוסך מקדם קיצבה קבוע לכל החיים, ואין חשש שהפנסיה החודשית שלו תפגע.
הטבה זו היתה נהוגה עד עתה רק בתוכניות ביטוח החיים-פנסיה של מגדל. מעתה, תשווק מגדל תוכניות, עם הטבה זו, גם למי שיפקידו כספים בתוכנית ביטוח הונית או בקופת גמל הונית - תוכניות שבהן מקבל המבוטח את כל כספי החסכון בתשלום אחד, עם פרישתו לגימלאות. המבוטח יוכל גם לפרוש את התשלום בכמה צורות, כולל 240 תשלומים חדשיים או לכל ימי חייו.
ביטוח סיעודי מוגדל ב- 50%
חידוש נוסף במגדל היא האפשרות לרכוש בגיל הפרישה ביטוח סיעודי, תמורת פרמיה נמוכה. מגדל נותנת את הדוגמא הבאה: אדם הגיע לגיל פרישה, ומובטחת לו פנסיה של 10,000 שקל לחודש. אם יוותר על 1.5% (=פרמיה סמויה) ויקבל רק 9,850 שקל לחודש, מובטח לו, שאם יהפוך למקרה סיעודי, יקבל פנסיה מוגדלת ב- 50%, כלומר 14,775 שקל, למשך 30 חודש. הפרמיה לאישה תהיה 2.2%. התשלום המוגדל נועד לכסות את התשלום החודשי הגבוה למחלקות הסיעודיות.
מגדל אומרת, כי חידוש זה בא לענות על מקרים רבים, שבהם אין מבוטחים צעירים מגלים עניין ברכישת ביטוח סיעודי. הם נזכרים בכך רק בהגיעם לגיל 65, ואז זה מאוחר מדי לרכוש פוליסה כזו. חידוש זה מוצע לכל מבוטחי "מגדלור".

תאריך:  03/07/2006   |   עודכן:  03/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טל בן יוסף
רכב השטח הקטן של ב.מ.וו עובר מתיחת פנים שלוש שנים לאחר חשיפתו
הדר פרבר
איבד כמות גדולה של דם אך מצבו יציב    זהו המקרה השלישי בחודשים האחרונים שבו מותקף כומר קתולי במדינה המוסלמית
מירב לוי
איצקוביץ מכהן קדנציה שלישית ברציפות כראש מועצה אזורית עמק חפר    יחליף בתפקידו את אלי כהן    יכנס לתפקידו בתחילת אוגוסט ‏2006
שלומי דיאז
פנתה הבוקר בבקשה לבימ"ש העליון    דורשת תשעים ימי מעצר    נראה כי עד אז יגזר דינם
מירב לוי
שלומי גוזלן חשוד בהתנהלות בלתי תקינה בכספי האגודה    חברי האוגדה החליטו לאפשר לגוזלן להישאר בתפקיד עד סוף חודש אוגוסט    הדבר נחשף בפורום אתר הסטודנטים של האוניברסיטה ובעקבות הלחץ הוא הודח מתפקידו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il