X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תביעה נגד חברת נסיעות: "המדריך היה עצבני, עסוק בקניות ודיבר על כוכבים ועצים" החברה: "לא מתקיימים יחסי עובד מעביד עם המדריך"
▪  ▪  ▪

לינדה שטיינר מזכרון יעקב יצאה בינואר השנה לטיול מאורגן בהודו ונפאל. לטענתה, הטיול החל ברגל שמאל כשבמטוס אל-על התגלתה תקלה והקבוצה טסה לבומביי עם חברה אוסטרית מעל ארצות אויב.
לדבריה, המדריך לא טמן ידו בצלחת ובמועד ההמראה בילה עם אחת מחברות הקבוצה, "שבדיעבד התברר שהיה לו קשר רומנטי עמה".
שטיינר שהתאכזבה מהטיול ועוד יותר מהתנהלות המדריך, תבעה בחודש שעבר את חברת הנסיעות אקספלור טיולים מתל אביב בבית המשפט לתביעות קטנות בעיר בסכום של 17,000 שקל.
"הטיול התנהל על-פי סדרי העדיפויות האישיים של המדריך שהעדיף לערוך קניות ולשבת במסעדות במקום לבקר באתרים". שטיינר התרעמה שהיא וחברי הקבוצה המתינו לו זמן רב שסיים את קניותיו, ונאלצו לוותר על סיורים ב"הרמון הנשים הלבן" בעיר גודיפור, ב"מבצר" בעיר אגרה, ב"בזאר הגדול" בניו דלהי ועוד. "הוא השיב שהמקומות הללו לא מעניינים ואין מה לראות בהם".
לדבריה, המדריך היה חסר ידע ומקצוענות. "הוא הרבה לדבר על כוכבים, עצים, ציפורים או כלכלת ישראל שכל קשר בינם לבין הודו מקרי בהחלט". לטענתה, המדריך מנע מחברי הקבוצה לקבל הסברים ממדריכים מקומיים, "וקטע אותם בכעס והתנשאות, ואסר עליהם לדבר עם חברי הקבוצה".
שטיינר הדגישה שהמדריך סבל מיחסי אנוש גרועים ותקשורת בן אישית לקויה. "הוא השליט בנו טרור ונהג בנו בגסות זלזול, פגע והעליב אותנו. שטיינר הוסיפה שבנוסף לכל הצרות המדריך גבה מחיר מופקע במסעדות וניסה לגבות תוספת תשלום עבור טיול ג'יפים ששולם מראש.
בכתב ההגנה טענה חברת הנסיעות אקספלור טיולים שעל שטיינר לתבוע את המדריך, מאחר שטענותיה מופנות כלפיו. לדבריה, על כתפיה של שטיינר רובץ אשם תורם משום שלא התלוננה בזמן אמת. "אילו ידענו על האירועים יכולנו להקטין את הנזק להתרות במדריך ולחילופין לשלוח מדריך חלופי. משלא יידעה אותנו אין לתובעת אלא להלין על עצמה".
לדברי החברה, במידה וטענות הנתבעת נכונות הרי שהמדריך חרג מתפקידו. "הוא אמור היה להדריך את הטיול על הצד הטוב ביותר כפי שנהג במקרים קודמים". החברה התעקשה שלא צפתה שהאירועים המתוארים בכתב התביעה יתרחשו.
הנתבעת התרעמה שסכום התביעה הינו עלות הטיול להודו, "ולא יעלה על הדעת שהתובעת תדרוש פיצוי כל כך גבוה". היא הוסיפה שהמדריך הינו קבלן עצמאי ואין ביניהם יחסי עובד מעביד. בית המשפט ידון בתיק בעוד שבועיים וחצי.

תאריך:  04/07/2006   |   עודכן:  04/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מוטי בסוק
סכומי העתק שהתגלגלו בתלושיהם של עובדי בנק ישראל כבר כיכבו בכותרות לא פעם    עתה מתברר כי רבים מהם זכו גם למענקי פרישה שמנים, לתשלומי פנסיה ומשכורת ששולמו במקביל ולהטבות חלומיות אחרות    כך למשל השכר של כלכלן בכיר ב-2003 בגיל 62 לצורכי פנסיה היה כמעט 51 אלף שקל    עם חישוב של 70% לפנסיה תהיה הגמלה של הכלכלן הבכיר, 35 אלף שקל    תחקיר TheMarker חושף עוד נדבך במדפסת הכסף המשומנת של הבנק המרכזי
מתן פריידין
בית המשפט העליון קיבל את ערעור המדינה ושלח קטין, שתקף עוברי אורח באמצעות בקבוק - בכדי לשדוד מכשיר פלאפון, לרצות 14 חודשי מאסר בפועל    הקטין ירצה גם 10 חודשי מאסר על-תנאי
שלומי דיאז
לטענת המשטרה ניסה לדרוס שוטר    משפחתו: הרכב שלו והוא לא גנב    מח"ש פתחה בחקירה
איריס פרחי
לקוח מאשים שחברת פלאפון הוסיפה את בתו, ללא הסכמתו ומאחורי גבו, כבעלים משותפים על מכשיר    פלאפון: מצטערים שהתובע גורר אותנו לסכסוך משפחתי
מירב לוי
ארועי העיר האדומה של Esc מתקיימים זו השנה הרביעית    צפויים להגיע כ- 70 אלף בני נוער    הפעם יופיעו אביב גפן, עברי לידר, היהודים, כלא שש, הדג נחש, D.J. עופר ניסים, SKAZI, שייגעצ, אינפקטד משרום ועוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il