X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
t
תחת הגדרה של אאוטלנדר קונספט הציגה חברת מיצובישי מציגה את מחליפו של האאוטלנדר, כרגע כגרסת קונספט הרכב "האמיתי", המיועד לשוק האירופאי, צפוי בעוד מספר חודשים
▪  ▪  ▪

חשיפתו של האאוטלנדר החדש יוצרת מצב מוזר ומעניין כאחד משום שביפן כבר נמכר הדור החדש של האאוטלנדר מזה מספר חודשים ובשוק הצפון אמריקני הושק הדגם החדש במהלך חודש אפריל ועכשיו הגיע תורה של אירופה. אבל, תחת להציג את הרכב "ולגמור את הסיפור" בחרה מיצובישי להציג את הדור האירופאי הבא בתערוכת פריז (ספטמבר הקרוב) כרכב קונספט ממנו ייגזר הרכב האמיתי מספר חודשים אח"כ.
מבולבלים? אתם לא לבד. אבל זה בדיוק המצב ובתערוכת פריז המתקרבת אלינו תוצג כאמור הגרסה האירופאית של הדור החדש. מהתבוננות בתמונות ניתן להתרשם בוודאות מצורתה הסופית של המכונית (למעט שינויים קלים) שמציגה צורה שונה מעט מהדגם המשווק ביפן וצפון אמריקה.
כך לדוגמה החרטום עגול יותר והגריל מפוצל ולא אחיד כמו באחיו היפני/אמריקני. האאוטלנדר החדש עושה שימוש בפלטפורמה חדשה מבית מיצובישי האמורה לשמש גם את הלאנסר החדשה. שינוי גדול שנרשם לעומת הדגם הנוכחי הוא הצמיחה בממדים - 464 ס"מ אורך (צמיחה של 10 ס"מ) ו- 267 ס"מ בסיס גלגלים (צמיחה של חמישה ס"מ).
יחידת ההנעה שתשמש את הרכב היא מנוע טורבו-דיזל בנפח שני ליטרים (140 כ"ס) המגיע באדיבות... פולקסוואגן. אותו מנוע בדיוק משרת כבר תחת מכסה המנוע של הגרנדיס. איזו תיבה משודכת למנוע? ובכן הגרסה היפנית (עם מנוע בנזין 2.4 ליטרים) משודכת לגיר רציף והגרסה האמריקנית (עם מנוע שלושה ליטרים) משודכת לתיבה אוטומטית.
ומתי יהפוך רכב הקונספט לסדרתי? לדברי מיצובישי ההשקה של הרכב הסדרתי תתרחש במהלך הרבעון הראשון של שנת 2007 ואלינו תגיע המכונית לאחר שידוכה לתיבה האוטומטית מתי שהוא במהלך שנת 2007.

תאריך:  04/07/2006   |   עודכן:  04/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מתן פריידין
חברת צ'רלטון המחזיקה בזכויות לשידור משחקי המונדיאל הגישה תביעה בסך 60 אלף שקלים נגד "קפה הברווז" מת"א ששידר את המשחקים באופן פומבי    צ'רלטון: הקרנת המשחקים מהוה הפרת זכויות יוצרים
רונן ליבוביץ
דיון מרגש במליאת הכנסת במליאת 30 שנה למבצע יהונתן    ח"כ נתניהו: "עד יומי האחרון אשא בליבי את רישום עוז רוחו וגבורתו של יוני"    ח"כ איתם: "המחיר והתוצאה בכפיפה קרובה ומיידית"
ברוך לוי
יו"ר ההסתדרות, עופר עיני: לא נאפשר ניסיונות להפרת השביתה. הנהלת הבנק פעלה נגד החוק, כאשר הכינה בשבועות האחרונים מערך הכשרת עובדי חוץ לצורכי שבירת שביתה
ברוך לוי
לשכת המסחר תל אביב מבקשת להוציא צו מניעה נגד מכרז מכבי שירותי בריאות לאספקת שירותי כוח אדם    טוענת: יש לבטל תנאי סף תקדימי, המונע ממרבית חברות כוח האדם מלהשתתף במכרז
ברוך לוי
סקר: כשליש מבעלי העסקים הקטנים סבורים, כי הגבלת מסגרת האשראי שלהם תפגע בניהול העסק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il