X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ינסו לשכנע לשנות את סעיף האשמה עו"ד דורי קלגסבלד צירף את עו"ד אילן סופר לרשימת פרקליטיו
▪  ▪  ▪

פרקליטיו של עו"ד דורי קלגסבלד, העומד בפני משפט פלילי בגין מעורבותו בתאונה הקטלנית בה נהרגו אם ובנה, עומדים להיפגש (יום ד', 5.7.06) עם פרקליטת מחוז תל אביב, עו"ד רות דוד.
כפי שדיווחנו כאן בשבוע שעבר, פרקליטיו של קלגסבלד יבקשו לשנות את סעיף האשמה הצפוי להיות "גרימת מוות ברשלנות". במהלך היום (ג') הודיע עו"ד אילן סופר, שותף בכיר במשרד ש. הורוביץ, שהוא צורף לצוות ההגנה של עורך הדין קלגסבלד. עו"ד סופר מצטרף לעורכי הדין דן שיינמן ושמעון מזרחי. בפגישה צפוי להשתתף גם התובע המלווה את התיק, עו"ד אלי שוורץ.
עו"ד סופר מתמחה בתחום עבירות הצווארון הלבן וליטיגציה מסחרית. באחרונה נבחר סופר לאחד מעורכי הדין המבטיחים של מדינת ישראל על-ידי מכון קודקס והמגזין פורבס.
בשנה האחרונה יצג סופר את פלאפון בפרשת הסוס הטרויאני, את מנהל סניף הירקון של בנק הפועלים בפרשת הלבנת ההון ובימים אלו מייצג את דודי אפל בפרשת האי היווני.
עו"ד סופר אישר כי ישתתף בשימוע שתקיים פרקליטת מחוז תל אביב, רות דוד לצוות ההגנה של דורי קלגסבלד.
כאמור, כפי שדווחנו כאן ב- 29 בחודש יוני, פרקליטות מחוז תל אביב (האגף הפלילי) הודיעה לעו"ד שמעון מזרחי, בא-כוחו של עו"ד קלגסבלד, על ההחלטה להגיש נגדו כתב אישום בעבירה של גרימת מוות ברשלנות.
קלגסבלד יועמד לדין בגין מעורבותו בתאונת הדרכים הקטלנית שהתרחשה ביום 11.4.06 בתל אביב, בה נהרגו אם ובנה, יבגניה (23) וארתור (6) וקסלר.
בפרקליטות החליטו להגיש כתב אישום על גרימת מוות ברשלנות ולא על הריגה. זאת בעיקר בשל המלצת המשטרה. זו ערכה לקלגסבלד בדיקת אלכוהול שהעלתה כי לא נהג בשכרות (למרות שהבדיקה נערכה שעות לאחר התאונה ולא בסמוך אליה, ש.ד.).
כן הוברר שלא שוחח במכשיר הסלולרי לפני התאונה. עם זאת, המשטרה לא השיבה לפניית Nfc לשאלה האם נהג במהירות מופרזת או מעל המותר (בכביש התאונה המהירות המותרת היא 80 קמ"ש, ש.ד.) או האם עיין במסמכים.
הפרקליטות אמורה להעביר את החלטתה לאחר הפגישה גם לעורך הדין זרי חזן, המלווה את משפחת ההרוגים. הוא מצידו צפוי לדרוש הגשת כתב אישום בגין הריגה.

תאריך:  04/07/2006   |   עודכן:  04/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
בשל חוב של עיריית קריית שמונה לחברת מקורות צפויים התושבים למחסור חריף במים
עומר שיקלר
כתב Nfc הצטרף לפעולה סמויה של המשטרה הצבאית לאיתור חיילים העולים על טרמפים    צה"ל פתח במוצ"ש במבצע רחב היקף    חיילים רבים ממשיכים לנוע בטרמפים למרות הפקודות
טל בן יוסף
תחת הגדרה של אאוטלנדר קונספט הציגה חברת מיצובישי מציגה את מחליפו של האאוטלנדר, כרגע כגרסת קונספט    הרכב "האמיתי", המיועד לשוק האירופאי, צפוי בעוד מספר חודשים
מתן פריידין
חברת צ'רלטון המחזיקה בזכויות לשידור משחקי המונדיאל הגישה תביעה בסך 60 אלף שקלים נגד "קפה הברווז" מת"א ששידר את המשחקים באופן פומבי    צ'רלטון: הקרנת המשחקים מהוה הפרת זכויות יוצרים
רונן ליבוביץ
דיון מרגש במליאת הכנסת במליאת 30 שנה למבצע יהונתן    ח"כ נתניהו: "עד יומי האחרון אשא בליבי את רישום עוז רוחו וגבורתו של יוני"    ח"כ איתם: "המחיר והתוצאה בכפיפה קרובה ומיידית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il