X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
t
חברי הכנסת השונים הגיבו ל- Nfc על המצב הביטחוני המסתבך ח"כ גלנטי: "החמאס הכריז מלחמה ויש להשיב במלחמה" ח"כ ביילין: "מאמץ עליון להגיע להפסקת אש"
▪  ▪  ▪

המצב הביטחוני ממשיך להסתבך. אתמול נורה קסאם שנחת בלב אשקלון, החייל גלעד שליט נמצא עדיין בידי החמאס והפעילות הצבאית של צה"ל מתגברת לאיטה. חברי הכנסת השונים הגיבו על המצב ל- Nfc ונראה כי כל אחד מתחפר בעמדותיו הוא.
מתקני תשתית אסטרטגיים בסכנה
ח"כ צבי הנדל (איחוד לאומי-מפד"ל) דורש מרה"מ להודות בטעותו ולהתפטר. "חודשים אני מתאפק מלהגיד אמרנו לכם. עכשיו כבר אין כוח לשתוק אחרי מאות טילים שנורו על ישובי הנגב המערבי, שדרות ואשקלון. רה"מ השחצן, שהיה השופר העיקרי של רה"מ לשעבר אריאל שרון לגבי הגירוש של גוש קטיף ועקירת ההתיישבות, תקף אותי ואת חברי שאנחנו זורעים פחד ופאניקה. בסופו של דבר כל מה שאמרנו קורה, מה יקרה עכשיו, אשדוד תותקף?"
עוד אמר, כי "הייתי מצפה מרה"מ שיתנצל בפני המדינה ובפנינו. אסור שאחד כזה, שמספר שקרים כאילו היו ברצועת עזה 15 אלף חיילים, ימשיך להיות רה"מ. הוא חייב להתפטר וצריך לשתוק. ההתנהלות שלו היא כשל טירון שחצן המאמין שהוא מוכשר והנזק של השילוב עם שר ביטחון ללא ניסיון עלול לגרום לנזק מסוכן".
ח"כ יצחק גלנטי (גמלאים) קרא לממשלה לנקוט בפעולה צבאית נרחבת לחיסול איום הקסאמים על תושבי אשקלון ושדרות. "לא מדובר רק בילדים אלא גם על מתקני תשתית אסטרטגיים שאני מכיר היטב. החמאס הכריז מלחמה ויש להשיב במלחמה, גם אם ייפגעו אזרחים תושבי הרצועה".
"מנגנון תיווך של ערביי ישראל"
מצד שני, ח"כ יואל חסון (קדימה) דווקא טוען כי רה"מ נוהג כנדרש וציין את השקט המדיני הבין לאומי. "ההחלטה היא כבר לא בעלת אופי מדיני אלא החלטה בעלת אופי מבצעי. רה"מ ושר הביטחון מנהלים את המשבר בצורה ראויה לציון ויש לשים לב לשקט המדיני הבין לאומי, בעיקר בגלל פעילות המחבלים בשטח הריבוני של מדינת ישראל".
ח"כ יוסי ביילין (מרצ-יחד) מבקש להגיע להפסקת אש מיידית. "יש להיכנס למאמץ עליון להגיע להפסקת אש כוללת עם הרשות הפלשתינית. הפסקת האש צריכה לכלול את הפסקת ירי הטילים, פיגועים ושחרור החטוף. תמורת הפסקה אש כזו צריכה ישראל להפסיק את החיסולים, את הירי הארטלרי וכל פעילות צבאית".
ואילו, לח"כ נדיה חילו (עבודה) יש הצעה אופרטיבית. "כל פעם נראה כי לא הופקו לקחים ואנו חוזרים אחורה. אני מציעה אפיק אחר שעוד לא נוסה, מנגנון תיווך של ערביי ישראל שישמשו כגשר ויקבלו לשם כך לגיטימציה רשמית. אני מוכנה לעשות הכל כדי לעזור".
ח"כ עותינאל שנלר (קדימה) מציע הצעה אופרטיבית לטפל במצב שנוצר. הוא מציע לבנות גדר בתוך שטחה של צועת עזה באורך של 3-4 ק"מ וכך בעצם לפגוע בדבר שהכי חשוב לפלשתינים - השטח. "עלינו ליצור מחיר הפסד לפלשתינים. לקחת מהם אדמה ולהקים גדר חדשה שהשטח יהיה בשליטתה של ישראל. כאשר יהיה שלום אז נדבר על הגבולות", אמר עותינאל.
הקסאם זירז את תוכנית ההתכנסות משום שהקסאם לאשקלון פגע בריבונות שלנו בצעד חד-צדדי של הפלשתינים, ואנחנו צריכים להחזיר בצעד חד-צדדי משלנו שהוא ההתכנסות.
תאריך:  05/07/2006   |   עודכן:  05/07/2006
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
לטענתם, המינוי עצמו בלתי ראוי    מדגישים: מדובר באדם נטול כל רקע בנושאי שידור
מירב לוי
מערכת סולארית חדשה שהותקנה במלון תספק אנרגיה לחימום המים לכל החדרים, הבריכות ומתקני הספא
מתן פריידין
הקדש מוסאיוף, תבע לקבל את חלקו היחסי בתחנה המרכזית י-ם, לחילופין, דרש ההקדש, לפרק את התחנה שנבנתה ללא רשותו    בית המשפט: ההקדש יקבל את חלקו, הנתבעות יחשפו את כל המסמכים בפני ההקדש, אשר יוכל להחליט האם לתבוע את פירוק התחנה
אלעזר לוין
עיסקת קניה ומכירה מהירה של מלון קלריון במיזורי, ארה"ב    לגמול צפוי רווח של כ- 1.5 מיליון דולר
מירב לוי
בתל מונד יערכו בשבת תחרויות סוסים ומגוון פעילויות    ספארי לילה - בעמק הצבאים, רכיבה על סוסים במכתש רמון, סיור רגלי בשמורת הר מירון ועוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il