ההצלחה למבצע הרשתות של בזק, עברה את כל הציפיות ותוך פחות מארבעה חודשים נמכרו למעלה מ- 25,000 רשתות ביתיות, כאשר כשני שליש מהרוכשים הצטרפו גם לשירותי התמיכה.
בבזק אומרים, כי אין ספק שמסע הפרסום המאסיבי בנושא, עורר גם את נושא הרשתות הביתיות אצל המשווקים האחרים וגם הם מכרו כמות גדולה בהרבה לעומת התקופה שלפני המבצע.
מכירות הרשתות הביתיות של בזק זינקו בבת אחת - ממאות רשתות ביתיות בחודש ל- 25,000 רשתות ביתיות שנמכרו באמצעות בזק החל מסוף חודש פברואר. במסיבת העיתונאים אשר התקיימה לפני תחילת המבצע הוכרז על יעד של 4,000 רשתות לחודש, אך "המציאות", אומרים בבזק, "הוכיחה כי יעד זה נחצה והמספרים היו גדולים יותר באופן משמעותי".
רמת המכירות הגבוהה של למעלה מ- 5,000 רשתות בחודש, נשמרה גם לאחר גמר המבצע. בחברה מציינים, כי נתון זה מאשש את הדעה כי הביקוש לשירות היה קיים כל הזמן, אולם בגלל סיבות של מחיר ו'פחד מטכנולוגיות חדשות' אנשים נמנעו מלרכוש את הרשתות.
על-פי נתוני בזק בכ- 600,000 בתי אב בישראל יש יותר ממחשב אחד, וכידוע, רק באמצעות הרשת הביתית ניתן יהיה לגלוש באינטרנט בו זמנית מכל המחשבים בבית.
בחברה מוסיפים, כי מאז תחילת המבצע, נמצא כי לקוחות רבים מצטרפים חדשים לאינטרנט המהיר, המגיעים לחנויות בזק סטור כדי לקבל מודם ADSL, רוכשים באותה הזדמנות גם את הרשת האלחוטית. בנוסף, מכירות הרבות נעשות גם על-ידי טכנאי בזק, המציעים את הרשת ללקוחות שיש להם 2 מחשבים ויותר.
רן גוראון, סמנכ"ל השיווק בבזק אמר, כי מבצע רשתות הביתיות ענה על צורך אמיתי של הלקוחות. "המבצע נתן מענה נכון למחסומים עיקריים שעיכבו את התקנת הרשת האלחוטית - המחיר הגבוה והתחושה שמדובר בשירות ל'מומחים'".
לדבריו, המבצע, שהציע מחירים נמוכים למודמים ותמיכה מלאה ורציפה, הפך את הרשת הביתית לנגישה לכל משפחה. "בכדי לענות על הדרישה של הלקוחות לתמיכה בנושאי התקנת הרשת הביתית והתפעול שלה, הכשירה בזק מאות טכנאי שירות, והקימה מחלקה מיוחדת לתמיכה ברשתות הביתיות במסגרת מוקד האינטרנט של החברה. המחלקה תומכת בלקוחות שבעה ימים בשבוע, 24 שעות ביממה. כל אלה, הפכו את הרשת הביתית, לשרות מנצח", אמר גוראון.