X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רמת המכירות הגבוהה נשמרה גם לאחר גמר המבצע רק מאות בודדות של רשתות מדי חודש, נמכרו לפני המבצע סמנכ"ל השיווק: המחיר הזול והתמיכה הטכנית הפכו את הרשת הביתית לשרות נגיש לכל משפחה
▪  ▪  ▪

ההצלחה למבצע הרשתות של בזק, עברה את כל הציפיות ותוך פחות מארבעה חודשים נמכרו למעלה מ- 25,000 רשתות ביתיות, כאשר כשני שליש מהרוכשים הצטרפו גם לשירותי התמיכה.
בבזק אומרים, כי אין ספק שמסע הפרסום המאסיבי בנושא, עורר גם את נושא הרשתות הביתיות אצל המשווקים האחרים וגם הם מכרו כמות גדולה בהרבה לעומת התקופה שלפני המבצע.
מכירות הרשתות הביתיות של בזק זינקו בבת אחת - ממאות רשתות ביתיות בחודש ל- 25,000 רשתות ביתיות שנמכרו באמצעות בזק החל מסוף חודש פברואר. במסיבת העיתונאים אשר התקיימה לפני תחילת המבצע הוכרז על יעד של 4,000 רשתות לחודש, אך "המציאות", אומרים בבזק, "הוכיחה כי יעד זה נחצה והמספרים היו גדולים יותר באופן משמעותי".
רמת המכירות הגבוהה של למעלה מ- 5,000 רשתות בחודש, נשמרה גם לאחר גמר המבצע. בחברה מציינים, כי נתון זה מאשש את הדעה כי הביקוש לשירות היה קיים כל הזמן, אולם בגלל סיבות של מחיר ו'פחד מטכנולוגיות חדשות' אנשים נמנעו מלרכוש את הרשתות.
על-פי נתוני בזק בכ- 600,000 בתי אב בישראל יש יותר ממחשב אחד, וכידוע, רק באמצעות הרשת הביתית ניתן יהיה לגלוש באינטרנט בו זמנית מכל המחשבים בבית.
בחברה מוסיפים, כי מאז תחילת המבצע, נמצא כי לקוחות רבים מצטרפים חדשים לאינטרנט המהיר, המגיעים לחנויות בזק סטור כדי לקבל מודם ADSL, רוכשים באותה הזדמנות גם את הרשת האלחוטית. בנוסף, מכירות הרבות נעשות גם על-ידי טכנאי בזק, המציעים את הרשת ללקוחות שיש להם 2 מחשבים ויותר.
רן גוראון, סמנכ"ל השיווק בבזק אמר, כי מבצע רשתות הביתיות ענה על צורך אמיתי של הלקוחות. "המבצע נתן מענה נכון למחסומים עיקריים שעיכבו את התקנת הרשת האלחוטית - המחיר הגבוה והתחושה שמדובר בשירות ל'מומחים'".
לדבריו, המבצע, שהציע מחירים נמוכים למודמים ותמיכה מלאה ורציפה, הפך את הרשת הביתית לנגישה לכל משפחה. "בכדי לענות על הדרישה של הלקוחות לתמיכה בנושאי התקנת הרשת הביתית והתפעול שלה, הכשירה בזק מאות טכנאי שירות, והקימה מחלקה מיוחדת לתמיכה ברשתות הביתיות במסגרת מוקד האינטרנט של החברה. המחלקה תומכת בלקוחות שבעה ימים בשבוע, 24 שעות ביממה. כל אלה, הפכו את הרשת הביתית, לשרות מנצח", אמר גוראון.

תאריך:  05/07/2006   |   עודכן:  05/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
פרס יו"ר יד ושם יוענק לסרט העוסק בנושא השואה    פרס ליה - לסרט העוסק במורשת היהודית    הפרסים חדשים יהיו במסגרת קטגוריית "החוויה היהודית"
מתן פריידין
חברת אלבר פתחה בהליכי הוצאה לפועל בסך 50 אלף שקלים, נגד לקוחה שהיתה חייבת לחברה 196 שקלים, כמו כן, החברה תפסה את הרכב וניסתה למוכרו    השופט: אין דוגמה טובה יותר לחוסר תום לב    בית המשפט ביטל את ההליכים והורה להשיב את הרכב ללקוחה
שלומי דיאז
החשד הוא ששיחק עם שקית ניילון ועטף את ראשו    המטפלת עוכבה לחקירה
עומר שיקלר
הרצח בוצע בשנת 2001    כוחות צה"ל ומשטרה הגיעו הבוקר לרוצחו ביריחו וחיסלו אותו עת ניסה להימלט    נמשכת הפעילות ברצועת עזה וביהודה ושומרון
רונן ליבוביץ
נדחתה הצעת חוק הזוגיות    הכנסת העבירה בקריאה טרומית שתי הצעות חוק    חיוב ראשי ממשלה לדווח על מצבם הבריאותי    איסור על פרסום סקרים 20 יום לפני הבחירות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il