X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
היקף הפרויקט כ- 7 מיליון שקל גברה במכרז על החברות יבמ ותדיראן טלקום רכשה את חברת INNOVA, המפתחת ומיישמת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים עבור חברות פיננסיות
▪  ▪  ▪

נס טכנולוגיות זכתה בפרויקט הקמת מערכת Call Center חדשה לתשלובת כרטיסי האשראי ישראכרט. במסגרת הפרויקט תקים ותטמיע נס טכנולוגיות מערכת Call Center חדשה המבוססת על תוכנת ה- CTI של חברת Genesys בשילוב מרכזיית AVAYA, תוך אינטגרציה למערכות המיחשוב בארגון, אשר תחליף את המערכת הקיימת בישראכרט. ההיקף הכספי של הפרויקט מסתכם בכ-7 מיליון שקל לארבע שנים. במכרז גברה נס טכנולוגיות על החברות יבמ ותדיראן טלקום.
מנס טכנולוגיות נמסר, כי למערכת שתוקם יתרונות רבים, המסייעים לשיפור השירות ללקוחות ישראכרט הפונים למוקד הטלפוני של החברה. ביניהם: קיצור משך ההמתנה לנציג השרות, ניהול מושכל וחיסכון בכוח אדם, ניהול חכם של שיחות יוצאות ועוד. בנוסף, כוללת המערכת החדשה תשתית לניהול מאוחד של פניות לטלפון, פקס ודואר אלקטרוני.
לדברי חיים קרופסקי, מנכ"ל חברת ישראכרט, "המערכת החדשה תביא לשיפור משמעותי בשירות ללקוחותינו, ובעיקר, תסייע בקיצור זמן ההמתנה ומשך הטיפול בלקוח, באופן שייעל את כל מערך העבודה ב-Call Center. ישראכרט רואה בנס טכנולוגיות שותף אסטרטגי ומהותי להקמה, להטמעה ולתמיכה המקצועית במערכת, שהיא מערכת ליבה בארגון כמו ישראכרט".
לדברי מיכאל זינדרמן, נשיא קבוצת הטכנולוגיות והמערכות בנס טכנולוגיות, "הזכייה בפרויקט של ישראכרט מצטרפת לפרויקטים נוספים של מערכות Call Center שהקמנו בקרב לקוחות במגזרים שונים, ובכלל זה במגזרי התעשיה, הבנקאות, הפיננסים והתקשורת. זינדרמן הוסיף עוד, כי לנס טכנולוגיות יתרון ייחודי בכך שהינה מפעילה מוקד שירות טכני, המספק תמיכה ללקוחות, ואשר פועל במשך 24 שעות ביממה".
בשנה האחרונה זכתה נס טכנולוגיות במספר רב של פרויקטים בתחום הפיננסי עבור בנקים, חברות ביטוח וחברות פיננסיות בשוק ההון. בחברה מציינים, כי בנוסף, רכשה נס טכנולוגיות את חברת NTR, ובכך חיזקה את מעמדה במגזר הפיננסי בישראל, בכל הקשור ליישום החלטות ועדת בכר. כמו כן רכשה נס טכנולוגיות בחודש פברואר את חברת INNOVA, המפתחת ומיישמת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים עבור חברות פיננסיות גלובליות מובילות.

תאריך:  05/07/2006   |   עודכן:  05/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
היקף ההנפקה יעמוד על 120 מיליון שקל עם אופציה להגדלה עד ל- 170 מיליון שקל בשיטת המכרז על הריבית, והיא תנוהל על-ידי לאומי ושות' ולידר שוקי הון    תהיה זו ההנפקה הראשונה בדרך של מחויבות כללית ולא עם שעבוד של כספי הארנונה
ברוך לוי
המענק - לפיתוח תרופה לסוכרת    דוולוג'ן החלה את השלב השלישי והמכריע של הניסויים הקליניים
אלעזר לוין
רכשה 265 דירות ומרכז רישוי    הנכסים מושכרים בתשואה של 12%
ברוך לוי
משרד התשתיות הלאומיות הביא לאישורה של תוכנית לחיבור מתקן ההתפלה בפלמחים והשפד"ן למערכת הימית להולכת הגז הטבעי
מתן פריידין
כך קבע בית הדין האזורי לעבודה בחיפה, במסגרת תביעה של אחות שעבדה לפי הסכם גלובאלי שדרשה לקבל בנפרד זכויות סוציאליות    השופטת ציינה כי אם התביעה היתה מתקבלת הרי שהמעסיק היה זכאי לקבל מהעובדת הפרש בגין שכרה שהיה גבוה מהמקובל למקצועה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il