X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גזרי דין כבדים לשלושה מעורבים במרמה פתחו בית ספר לנהיגה וקיבלו סכומי כסף מתלמידים הונו מורים זייפו המחאות ועוד נידונו לתקופות מאסר - 7 עד 11 שנים ישלמו קנס ופיצוי
▪  ▪  ▪

בבית משפט השלום בתל אביב ניתנה הכרעת הדין במשפט המרמה של מנהלי בית הספר לנהיגה "שניידר". בית המשפט הרשיע את שלושת המעורבים ב- 39 אישומים שונים. המעורבים בפרשה הם שלושת בני משפחת פרנקל, שני אחים ובן דודם. המדינה יוצגה במשפט על-ידי עוה"ד עידית ענתבי וליהי מלצמן.
על-פי הכרעת הדין, האחים יבנגני ומיכאל פרנקל ובן דודם, רוסלן פרנקל ניהלו בצוותא במשך כ- 9 חודשים לערך ועד לחודש פברואר 2005, במרמה, את בית הספר לנהיגה "שניידר". בהעדר בעלי בית הספר שעזב את הארץ, תפסו השלושה את מקומו בבית הספר.
השלושה הורשעו בשורה של עבירות מרמה, קשירת קשר לעשיית פשע, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, הוצאת שיק ללא כיסוי, זיוף מסמך בכוונה לקבל באמצעותו דבר בנסיבות מחמירות, התחזות ועוד.
כמו כן הורשעו השלושה בסידרה ארוכה של עבירות ובהן הדחה בחקירה, הטרדת עד, עבירות של שיבוש מהלכי משפט,
בית המשפט החליט להטיל על השלושה עונשי מאסר כבדים. רוסלן פרנקל נידון ל- 11 שנות מאסר בפועל. יבגני פרנקל נידון לשמונה שנות מאסר בפועל ואחיו מיכאל נידון לשבע שנות מאסר בפועל.
כמו כן, נגזרו על כל אחד מהמעורבים 15 חודשי מאסר על תנאי. עוד הוטל קנס בסך של 15,000 ש"ח והם ישלמו פיצוי בסכום כולל של 700,000 ש"ח לאלה שניזוקו ממעשיהם.
"בביצוע תוכנית המרמה שרקחו, הנאשמים מינו עולה חדש, 'איש קש' מובהק, כבעלי בית הספר", נכתב בהכרעת הדין, "ובפעילות משולבת ביניהם, וכשהם מבצעים התחזויות, זיופי מסמכים, הוצאת שיקים ללא כיסוי ושימוש במסמכים מזוייפים, פתחו הנאשמים במרמה חשבונות בנק ופעלו בהם, שכרו במרמה נכסים עבור בית הספר, וקיבלו שירותים שונים וכספים רבים במרמה מספקים, מתלמידי נהיגה רבים, וממורי נהיגה".
בבית המשפט התבררה גודל ההונאה והמרמה:
לגבי תלמידי הנהיגה - תלמידים רבים נרשמו ללימוד נהיגה בבית הספר וזאת עקב התנאים האטרקטיביים שהציעו השלושה. למעלה מ- 100 תלמידי נהיגה שילמו לבית הספר תשלום מראש עבור שיעורי נהיגה. עם זאת, השלושה לא סיפקו את המובטח, ורק חלק מהתלמידים הספיקו לבטל חלק מהשיקים שנתנו כתשלום בעד עסקת לימודי הנהיגה שסוכמה עימם.
לגבי מורי הנהיגה - בחודשי עבודה הראשונים הנאשמים שילמו למורים את שכרם. אך בהמשך הנאשמים "שילמו" למורים את שכרם בשיקים מזוייפים/ללא כיסוי, תוך התחזויות, זיופים, שימוש במסמכים מזוייפים, ו/או המשיכו להעסיקם ללא תשלום כלל. 15 מורים לא קיבלו את כספם.
השלושה הורשעו, כי ביצעו כ- 75 עבירות, רבות מהן בנסיבות מחמירות, ובכלל זה גם עבירות הדחה, הטרדה ושיבוש. סכום המרמה הכולל עקב מעשי השלושה הינו למעלה מ- 700,000 ש"ח.

תאריך:  06/07/2006   |   עודכן:  06/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
חברת אורנג' הודיעה על השקת תוכניות תעריפים חדשניות המבוססות על מגוון חבילות דקות    ניתן לעבור או להוסיף חבילות הטבה ללא הגבלה
גלית יצחק
אחיות בריאות הציבור החליטו לפתוח בשביתה לאחר שפגישה שהתקיימה עם שר הבריאות, הנהלת משרד הבריאות ונציגות הסתדרות האחיות לא הובילה לשום התקדמות    בין השירותים שיושבתו: תחנות טיפת חלב ומרפאות לחיסוני חו"ל
יפעת גדות
מחקר חדש מגלה כי 45.5% מהילדים שהרטיבו במיטה, ינקו כשהיו תינוקות, בהשוואה ל-81.2% מקרב אלו שלא הרטיבו במיטה
שלומי דיאז
החקירה נפתחה לאחר שהתינוקת הגיעה לבית החולים רמב"ם    סובלת משבר בגולגולת
עידן יוסף
הדגם פורק לאלף חלקים ובמבצע עדין ומורכב הועבר למרכז ירושלים ∙ הדגם מוצג במתחם חדש המוקדש להיסטוריה של העיר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il