X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
2.25 מיליון נוסעים צפויים לעבור הקיץ בשדה התעופה ביולי-אוגוסט צפויים 5 ימים שבהם יעברו יותר מ-50,000 נוסעים ביום המדריך המפורט ליוצאים לחו"ל בשלום
▪  ▪  ▪

בחודשי הקיץ צפויים לעבור בשדה התעופה בן-גוריון כ- 2.25 מיליון נוסעים. על-פי תחזיות רשות שדות התעופה בחודשיים הקרובים צפויים חמישה ימים שבהם תשבור תנועת הנוסעים שיא של יותר מ- 50,000 נוסעים. אם גם אתם בקרב אלה שמתכננים חופשה בחו"ל וחוששים מהתורים הארוכים, כדאי להיעזר במדריך המלא ל"שימוש" נכון בנתב"ג 2000:
    - שינויים בטיסות: יש להתעדכןזמני המראה ושינויים בטיסה. ניתן להתעדכן במודיעין נתב"ג טלפון: 9755555-03 או 6663
  • ובמרכז מידע ממוחשב (מענה קולי) בטלפון: 9723331-03, וכן בלוח ה טיסות המוצג באתר רשות שדות התעופה: WWW.iaa.gov.il.
כבדי שמיעה יוכלו לקבל את המידע על השירותים בנתב"ג בפקס 9754449-03 ובדפי מידע 193 ו- 194 במערכת הטלטקסט. מידע בזמן אמת על המראות ונחיתה בשפה יום יומית (בלי קיצורים ובלי קודים) באמצעות SMS 9595.
- נוסעים עם מוגבלויות: לרשות הנוסעים עומדים עובדי חברות התעופה, למתן סיוע ושירותים לפי מדיניות החברות. מסלול הנוסע היוצא והנכנס קל להתמצאות, נגיש לנוסעים עם מוגבלות פיזית ומאפשר תנועה רציפה בכל כיוון. מידע נוסף הרלוונטי לנוסעים נעזרים מפורט באתר רש"ת עם קישור למידע חיוני לנוסע לחו"ל באתר נגישות ישראל.
- מתי להגיע: בתקופת הקיץ רצוי להגיע לטרמינל כארבע שעות לפני מועד הטיסה המתוכנן.
- כבודה: מומלץ לשים תגיות שם על הכבודה וכן להוריד מדבקות ישנות מהמזוודות על-מנת למנוע שיבושים בזיהוי הברקוד המוטבע על המדבקה. כמו כן מומלץ לשים תגיות שם / כרטיס ביקור בתוך הכבודה, על-מנת לאפשר זיהוי ושייכות לנוסע במידת הצורך. שירותי סבלות נוסעים נכנסים ויוצאים יכולים להזמין בתשלום שרות לאיסוף והעברת מזוודות. השירות בטלפון: 057-7243041.
- בידוק ביטחוני: לבידוק הביטחוני מומלץ להגיע ארבע שעות לפני מועד ההמראה. על-מנת לייעל את התהליך ישנם תורים נפרדים למחזיקי דרכון ישראלי ולמחזיקי דרכון זר וכן לנוסעים בעלי כבודת יד בלבד. אין להשאיר חפצים חדים כגון מספרים ו/או סכינים בכבודת היד. נוסעי אל-על יבדקו במגזר D, קומה 3, במבואה. נוסעי חברת לופטהנזה, אוסטריאן איירליינס ולוט יבדקו במגזר G - מבנה קרקעי קומת קרקע, באולם מקבלי הפנים.
    - הגעה לנתב"ג: אפשרויות ההגעה והגישה לטרמינל 3: בתחבורה ציבורית, רכבת, מוניות ורכב פרטי. רכבת: 64 רכבות יוצאות ונכנסות מדי יום לנתב"ג. תחנת הרכבת נמצאת במפלס התחתון של הטרמינל. למגיעים ברכבת כדאי להתקשר לקבלת לוחות זמנים בטל:
  • 5770. תחנת הרכבת בטרמינל 3 נגישה לנכים וערוכה למתן שירותים לנוסעים עם מוגבלות: רכישת כרטיסים בדלפק ובמכונות אוטומטיות נגישות לנכים.
- חנייה: בתחום שדה התעופה מופעלים, לנוחות הנוסעים, מגוון חניונים המציעים אלפי מקומות חנייה לפרקי זמן שונים: חנייה קצרת טווח - שעת חניה ראשונה 13 ש"ח ולכל שעה נוספת לאחריה- 5 ש"ח. חנייה ארוכת טווח עולה 25 ש"ח ליום. למידע בטל: 9752550 - 03. במגרשי החניה הציבוריים סומנו עמדות חניה לנכים. העמדות ממוקמות בנקודות קרובות ונגישות לטרמינל.
התשלום באמצעות מכונות תשלום אוטומטיות, הפזורות ברחבי הטרמינל.
- שימוש במוניות: למעלה מ- 2,000 מוניות ספיישל יוצאות מדי יום מנתב"ג. כל הנוסעים המגיעים ארצה מתבקשים לנסוע במוניות מוסדרות בלבד. מוניות כאלה מפוקחות על-ידי הנהלת הנמל ובכך מובטח כי ייגבו מחירים על-פי תעריף מפוקח ויעמוד לרשות הנוסעים נהג אמין ומוכר שעבר קורס בשירות לנוסע. בנוסף קיימות מוניות שירות לחיפה ירושלים. תחנות המוניות נמצאות במפלס הקרקעי. מידע על מונית- 9759555 - 03.
- שירות טרום טיסה: השירות מופעל על-ידי חברת אל-על במסוף ארלוזרוב, שליד תחנת רכבת מרכז בת"א. השרות מאפשר לנוסעים למסור את מזוודותיהם יום לפני הטיסה ולקבל את המושב המבוקש ואישור עלייה למטוס. לפרטים נוספים: 6958614 - 03.
- משרדי כירטוס וסוכני נסיעות: משרדי סוכני הנסיעות ממוקמים בקומה השנייה בגלריה המזרחית ליד שער כניסה מס' 23 וכן בגלריה המערבית, קומה ראשונה, ליד שער כניסה מס' 11.
משרדי הכירטוס של חברות התעופה ממוקמים באולם המבואה, קומה 3. מלבד משרדי הכירטוס של החברת לופטהנזה ואוסטריאן הממוקמים במפלס מקבלי הפנים.
- דרכונים: משרד הפנים ממוקם במבנה הקרקעי, באולם מקבלי הפנים, קומה 2, סמוך לשער 23. במשרד ניתן להאריך את תוקפם של דרכונים ישראלים - תמורת תשלום. טלפון: 9754393/4, 24 שעות ביממה למעט שישי שבת.
- ביקורת דרכונים ביומטרית: ניתן להרשם לביקורת גבולות ביומטרית לקיצור משך ההמתנה. הרישום בעמדות הרישום ביציאתכם ובכניסתכם מחו"ל ומיועד לכלל אזרחי מדינת ישראל מעל גיל 18. טלפון: 9723334 -03.
- מתי מתבצעת ביקורת דרכונים: ביקורת דרכונים מתבצעת לאחר הבדיקה הביטחונית של כבודת היד, באולם הנוסעים היוצאים. יש להציג דרכון, כרטיס עלייה למטוס ואת הטופס למבקרים זרים אשר מילאתם בכניסה לישראל. אזרחים ישראלים לשעבר: אם אין בידם אישור רשמי על כך שויתרו על אזרחותכם הישראלית, נדרשים על-פי החוק לצאת מהארץ באמצעות הדרכון הישראלי.
- נקודת משטרה: עמדת המשטרה ממוקמת בטרמינל 3 באולם מקבלי הפנים ליד כניסה 11. בתחנה ניתן לקבל את כל שירותי המשטרה הניתנים במדינה כולל: הפקדת נשק וטיפול באבידות ומציאות. פעילות ייחודית למשטרת נתב"ג היא האחריות והביצוע של תהליכי ביקורת הגבולות בנתב"ג לנוסעים היוצאים את הארץ ולנכנסים אליה.
- המרת מט"ח: בנק הפועלים וחברת ציינג' פלייס מספקים שירותי מטבע זר. הדלפקים ממוקמים במבנה הקרקעי, קומה 3, בכניסה למרכז שחקים. במבנה האווירי, בכיכר. החזר מע"מ לתיירים תיירים הרוכשים סחורות בשווי של 100 דולר או יותר בחנויות הרשומות במשרד התיירות זכאים להנחה ולהחזר מע"מ עם עזיבתם את הארץ. את ההחזר מקבלים בדלפק הצ'יינג' פלייס בכיכר, שם עליכם להציג את הפריטים שניקנו ואת החשבונית שקיבלתם בחנות. ההחזר נקבע לפי דולר ארה"ב.
- נוסעים עם תינוקות: בבניין האווירי ליד כיכר הדיוטי פרי מופעל חדר "אם וילד" חדיש ובו מתקנים להחתלה, ציוד לחימום בקבוקים, משחקים, צעצועים לילדים ושירותים צמודים. דיילת חברת התעופה תשמח לארח אתכם ואת ילדיכם בחדר.
מידע נוסף: 9757340 - 03.
- משחקיה: מיצג ילדי העולם נמצאת בשלוחה E בין חנות הצעצועים לחנות החשמל.
- מתחמי מיוחדים: מתחמי ה-V.I.P לנוסעים היוצאים (זכאי השירות) ממוקמים בשלוש השלוחות B,C ו- D של הטרמינל האווירי. שני המתחמים בשלוחות B ו- C מופעלים על-ידי רשת מלונות דן. המתחם בשלוחה D מופעל על-ידי חברת אל-על לשירות נוסעי החברה בלבד. נקודת מפגש מומלץ לתאם מראש פגישות בנקודות מפגש באולם המבואה ליד כניסה 32 ובאולם מקבלי הפנים ליד כניסה 03.
- חנויות ומסעדות: בטרמינל 3 תמהיל מגוון של חנויות ומסעדות. לכל המסעדות הפועלות בטרמינל 3 תעודת כשרות מהרבנות הראשית. כמו כן ממוקמים בטרמינל מכשירים אוטומטיים למכירת מזון ומשקאות.
- איסוף קבוצות: איסוף קבוצות נכנסות לארץ מתבצע בטרמינל 3 ממגרש החניה מס' 24. על-מנת להגיע למגרש 24 יש לנסוע על-פי השילוט: טרמינל 3, אזור תפעול מערבי, שער גפן, מגרש 24.
- עזרה ראשונה: מרפאת נמל התעופה בן-גוריון פתוחה לשירות הציבור 24 שעות ביממה. המרפאה ממוקמת ליד כניסה 21 בגלריה של אולם מקבלי הפנים. הזמנת סיוע רפואי ניתן לבצע מכל טלפון פנימי: 101, או בטלפון חיצוני: 9752526- 03.

תאריך:  06/07/2006   |   עודכן:  07/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
לעיתים לא ניתן לקבוע את הגורם לטעם המתכתי
יפעת גדות
האשה היחידה בישראל שמילאה תפקיד זה, ואחת משלוש הנשים הראשונות בעולם שכיהנו כראש-ממשלה
עומר שיקלר
גזרי דין כבדים לשלושה מעורבים במרמה    פתחו בית ספר לנהיגה וקיבלו סכומי כסף מתלמידים    הונו מורים    זייפו המחאות ועוד    נידונו לתקופות מאסר - 7 עד 11 שנים    ישלמו קנס ופיצוי
עומר שיקלר
חברת אורנג' הודיעה על השקת תוכניות תעריפים חדשניות המבוססות על מגוון חבילות דקות    ניתן לעבור או להוסיף חבילות הטבה ללא הגבלה
גלית יצחק
אחיות בריאות הציבור החליטו לפתוח בשביתה לאחר שפגישה שהתקיימה עם שר הבריאות, הנהלת משרד הבריאות ונציגות הסתדרות האחיות לא הובילה לשום התקדמות    בין השירותים שיושבתו: תחנות טיפת חלב ומרפאות לחיסוני חו"ל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il