בשורה לנוער הירושלמי: מועצת התלמידים והנוער העירונית ירושלים השיקה שירות חדש וראשון מסוגו לתלמידי ירושלים. מעתה יוכלו התלמידים בעיר לפנות אל מועצת התלמידים והנוער העירונית באמצעות שליחת מסרון (הודעת SMS).
בזכות שירות זה יוכלו התלמידים לפנות אל המועצה בכל עניין, החל ממקרים של פגיעה בזכויות ועד לבקשות מיוחדות ולהצעות, בצורה פשוטה ומהירה להפליא.
מוקד הפניות החדש ערוך ומוכן לקבל בחופשת הקיץ פניות ותלונות של בני נוער עובדים, אשר מעסיקיהם פוגעים בזכויותיהם או מלינים את שכרם.
הרווחים ייתרמו במועצת התלמידים והנוער הירושלמית אומרים כי "שירות זה עתיד להיות נדבך חשוב במערך פניות הציבור וקשרי החוץ של המועצה, ומטרתו היא לחזק את הקשר עם כל תלמיד ותלמידה בעיר הבירה". ההחלטה להפעיל שירות זה באה לאור השימוש הנפוץ בתקשורת סלולרית בכלל ובהודעות SMS בפרט, בקרב ציבור התלמידים ובני הנוער.
המועצה העירונית מייצגת את התלמידים ובני הנוער בעיר מזה כ-40 שנה, דואגת לרווחתם ולשמירת זכויותיהם ואף פועלת לייצגם מול גופים עירוניים, בתי ספר ומשרדים ממשלתיים כאחד.
לשימוש בשירות החדש, יש לשלוח את המילה
מועצה (רווח)
תוכן הפנייה בקצרה למספר 3636 (עלות שליחת כל הודעה: 0.5 ש"ח, שייתרמו לטובת פרויקטים עירוניים לנוער בעיר).
המועצה העירונית מתחייבת לטפל בפניות המגיעות אליה בתוך 12 ימים מרגע קבלתה. השירות החדש מהווה דרך נוספת וקלה להתקשרות עם המועצה העירונית וניתן לפנות גם בדרכים הרגילות.
דוגמא לפנייה אפשרית דרך הודעת SMS:
"מועצה לא קיבלתי משכורת כבר שבועיים!!!"