X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הרקע לסחיטה: חוב של הקבלן נעצרו מספר חשודים שאיימו לפגוע בו ובבני משפחתו
▪  ▪  ▪

משטרת מרחב הנגב עצרה מספר חשודים במעורבות בסחיטה באיומים של מנהל חברת בניה בדרום. הרקע לסחיטה: חוב של הקבלן שהוגדר פושט רגל.
על-פי המשטרה, במשך כחצי שנה היה נתון מנהל חברת הבניה בדרום הארץ לסידרה של איומים שהועברו אליו בפקס ובטלפון. בחלק מהמיקרים איימו החשודים כי "יפשטו את עורו" ויפגעו בו ובחיי בני משפחתו. הקבלן החליט להעביר את המידע למשטרה, וזו החלה בחקירה שהתנהלה במפלג התישאול במרחב הנגב.
החקירה העלתה, כי הבעיות החלו כשבעקבות קשיים כלכליים בחברה הכריז בעל החברה על פשיטת רגל ולחברה מונה כונס נכסים. אחד מהנושים, כך התברר, הוא תושב הפזורה. ברשותו נמצאו המחאות בסך 105 אלף שקלים אותם דרש לפרוע. אלא שלמרות קשרי העבודה, לא הכיר הקבלן את החשוד ולא יכול להצביע עליו.
בדיקת המשטרה הצליחה לגלות שהחשוד שלח הודעת-פקס לחברה ובה איומים על חיי המתלונן והצעה לפרוע את החוב. בהודעה הושאר מספר טלפון להשארת הודעה, טלפון שהתברר כטלפון "טוקמן". לפקס זה התלוו שיחות טלפון בהם הושמעו איומים על חיו וחיי בני משפחתו. " אני לא מפחד מאף אחד... לא פוחד ממשטרה... גם אם יקרה לי משהו ויעצרו אותי, מאחורי משפחה של שלושת אלפים איש שייקחו את הכסף" - נאמר בחלק מההודעות.
לפני כחודש התקבלה שיחת טלפון מאיימת שגרמה לקבלן לפנות ליחידת הסד"ח שבתישאול ימ"ר נגב. נאמר בה, בין היתר, כי החוב נקנה ע"י תושב ג'ואריש שברמלה.
מידע זה, אומרים במשטרה, סייע לכיוון את החקירה שכן, הפעם היה קצה חוט מאחר ועל הצג הופיע מספר טלפון. ביחידת הסד"ח (סחיטת דמי חסות) בפיקוד פקד ערן כהן, החלו מתחקים אחר המטלפן. בשלב הראשון התברר כי המטלפן התקשר מטלפון ציבורי בכלא נפחא. בדיקה מעמיקה ומאומצת של פלטי השיחות, המקשרים וקשרים אפשריים, הובילו את החוקרים למטלפן תושב הפזורה המרצה עונש מאסר בגין סחר באמל"ח בתיק שטופל בתישאול ימ"ר נגב.
בדיקה נוספת העלתה כי אחיו של המטלפן הינו ספק של שישץ עתה היה בידי החוקרים יותר מקצה חוט לפענח את הפרשה.
סנ"צ יוסי תורגמן, ראש מפלג תישאול ימ"ר נגב, הנחה לבצע מפגש מתועד בין המתלונן למאיימים על חייו. ביום חמישי נקבעה פגישה בין המאיים למתלונן. הפגישה נקבעה בבית קפה "סיאסטה" ב"ביג" בבאר שבע. סביב המתלונן נערכו בלשי מפלג הבילוש של ימ"ר נגב בפיקוד מפקח רן מלכה לתיעוד ואבטחה. בסמוך לשולחנו התחזו בלש ובלשית לזוג אוהבים.
מול המתלונן התיישב החשוד. המתלונן, על-מנת להסיר ספק, ביקש מהחשוד להזדהות בפניו בתעודה מזהה וכדי לוודא כי הוא האיש המאיים, חייג מהטלפון הסלולרי שברשותו למספר הטלפון שהופיע בפקס המאיים.
על-פי המשטרה, אכן הטלפון הנייד היה ברשותו של החשוד. שיחה בין השניים בטלפון כששניהם ישובים לאותו שולחן, נראתה לסובבים מוזרה, אך המתלונן רצה לשמוע את קולו של המאיים על-מנת לאמת שאכן בו מדובר. לאחר שנבדק ואושר כי האיש היושב מולו הוא זה שהטיל עליו אימה בחודשים האחרונים, ביקש המתלונן לראות את ההמחאות המקוריות בסך 105 אלף שקלים תמורתן יעביר לו כסף מזומן. החשוד הלך, וכעבור חצי שעה חזר עם ההמחאות כשהוא מלווה בשני צעירים גברתנים. השלושה ישבו לשולחן בתנועה מאיימת. בין השניים החלו דין ודברים שעלו לטונים גבוהים. בשלב מסוים קמו שלושת החשודים ועזבו את המקום כשההמחאות בידיהם. ברגע זה הפתיעו אותם הבלשים.
השלושה נעצרו והועברו לחקירה בתישאול נגב. החשוד העיקרי, רפאת אלהיושלה, בן 33, הודה בחקירתו במיוחס לו. יחד עימו נעצרו שני בני משפחתו בני 34 ו- 29.
השלושה הובאו (יום ו') לבית המשפט להארכת מעצר.

תאריך:  07/07/2006   |   עודכן:  07/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
באמצעות מסרונים יוכלו תלמידי ירושלים להתלונן או סתם להעיר, ומועצת הנוער העירונית תטפל בתוך 12 יום
שלומי דיאז
המשטרה טוענת כי ישנן ראיות הקושרות שלושה נערים לתקיפה שבוצעה לפני ארבעה חודשים    הרקע: החייל המוסלמי ניהל קשר עם צעירה יהודיה    החייל מאושפז עדיין במצב קשה
עומר שיקלר
שר הביטחון והרמטכ"ל נפגשו עם חיילים וקיימו דיון ביטחוני    "לא נישקע בביצה העזתית"    חלוץ: הפעולה תימשך כל עוד הדרג המדיני יאפשר
עומר שיקלר
מדובר בבכיר בגדודי חללי אל-אקצה    במהלך הפעילות בג'נין למעצר מבוקשים ובינהם זכריה זביידי נעצר מבוקש בכיר בתנזים    היה מעורב בתכנון וביצוע פיגועים נגד כוחות צה"ל
עומר שיקלר
מפקד פיקוד דרום התייחס ליום הלחימה הקשה ברצועת עזה    הדגיש: לא מתכוונים להישאר בשטח    ירי הקסאמים לא יפסק, אך הוא ירודד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il