X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יפעת מחקרי מדיה מתקדמים:

בנק הפועלים עשה את הכותרות

ארבעה בנקים, שתי חברות תקשורת, ענק תרופות, חברת תעופה וחברת בתי זיקוק - אלו חלק מהחברות שעשו את כותרות העיתונות היומית בחציון הראשון של 2006 פריצה מפתיעה לענק האינטרנט גוגל
▪  ▪  ▪

חברת "יפעת מחקרי מדיה מתקדמים" מבית "יפעת", המשווקת את שירות "ניתוח תדמית בכותרות- כי הכותרות קובעות!", הציגה את דרוג החציון שעוקב אחר אזכור החברות במשק בכותרות העיתונות היומית.
הנתונים, אשר הוצגו לראשונה בכנס "האריה השואג", התחרות השנתית של ענף יחסי הציבור שנערכה ביוזמת האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות, חושפים כי בחציון הראשון של 2006 כיכבו בכותרות: ארבעה בנקים, שתי חברות תקשורת, ענק תרופות, ענק אינטרנט, חברת תעופה וחברת בתי זיקוק.
הדרוג כולל ניתוח הופעות כל החברות המסחריות בכותרות וכותרות המשנה של העיתונות היומית, הכללית והדתית. הדרוג אינו כולל גופי שידור וחברות ממשלתיות.
בנק הפועלים הינו יצרן הכותרות הגדול במשק במחצית הראשונה של 2006. הוא מתמקם במקום הראשון בטבלה עם כ- 759 כותרות וכותרות משנה. נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת מחקרי מדיה מתקדמים, מסביר כי בנק הפועלים אוזכר באופן בולט החציון בעיקר בכותרות מוספי הכלכלה עם ממוצע של 5 כותרות ליום. הבנק אוזכר בשל העסקה למכירת בנק אוצר החייל, ביצועי המניה, רכישת בנקים בחו"ל, רווחי שיא, מידע מקצועי של כלכלני הבנק, שכר הבכירים ועוד.
את המקום השני תופס בנק לאומי עם אזכורים בכ- 707 כותרות וכותרות משנה בשל סיום תהליך ההפרטה המתוקשר שלו, ביצועי המניה, מכירת האחזקות באפריקה ישראל, רכישת חלק ממניות סלקום מ- IDB, שינויי כ"א בהנהלה הבכירה, ולאחרונה פרשת פסגות אופק שעיכבה את מכירת חברת קרנות הנאמנות לידי קרן יורק האמריקנית ועוד.
חברת בזק מתמקמת החציון במקום השלישי, לאחר שבחציון המקביל אשתקד תפסה את המקום הראשון עקב הגל התקשורתי שיצרה מכירת גרעין השליטה בה. כאמור, בזק ממשיכה לייצר כותרות רבות גם החציון, כ- 664 במספר. החברה אוזכרה בתקשורת עקב מינוי מנכ"ל וסמנכ"ל שיווק חדשים, שינוי במערך הפרסום שלה, קמפיין מוצלח למכירת רשתות תקשורת אלחוטית ביתית, המלחמה מול HOT בגזרת הטלפוניה הפנימית כולל ניתוק חלק ממנוי HOT ועוד.
סלקום מתמקמת במקום השישי החציון עם אזכורים בכ- 495 כותרות. החברה ייצרה כותרות למכביר בעיקר בשל רכישתה המתוקשרת על-ידי קונצרן IDB ומכירת חלק מהמניות לאחר מכן לגופים אחרים, שת"פ עם בלוקבסטר וכוכב נולד, מהלכים לחיזוק השליטה בתחום המוזיקה בסלולר ותוכן סלולרי אחר ועוד.

גוגל פורצת בענק

גוגל, ללא ספק, היא הפתעת החציון עם כניסה לעשירייה המובילה בכותרות והתמקמות במקום השביעי. החברה שביצעה כניסה מתוקשרת למדי לישראל, אינה מפסיקה לייצר כותרות באופן יזום אך גם בזכות התקשורת המנסה לצפות את צעדיה העתידיים של החברה.
הפרטת בתי הזיקוק העלתה הילוך בכותרות בחודשים האחרונים. גופים רבים מביעים עניין רב ברכישת אחד מבתי הזיקוק בחיפה ובאשדוד, ביניהן חברות הדלק הגדולות פז ודור אלון, איש העסקים בהווה והכדורגלן בעבר חיים רביבו, תאגידי ענק בינלאומיים, כגון רוסנפט, וכמובן גם ארקדי גאידמק בין המתמודדים. פרשה אחרת בה הייתה מעורבת חברת בז"ן היא הטלת וטו בידי רשות החברות על עסקת רכישת תחנות הדלק, שחתמה עם דור אלון.
יעקובי מוסיף כי החברה שהופיעה במספר הכותרות הגבוה ביותר בתחום מידע מקצועי היא חברת הדירוג מעלות עם 70 אזכורים בכותרות ואילו החברה שמוצריה החדשים עשו הכי הרבה כותרות הייתה חברת מייקרוסופט עם השקת חלונות ויסטה,XBOX 360, אקספלורר 7 ועוד.

תאריך:  07/07/2006   |   עודכן:  07/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
הרקע לסחיטה: חוב של הקבלן    נעצרו מספר חשודים שאיימו לפגוע בו ובבני משפחתו
עידן יוסף
באמצעות מסרונים יוכלו תלמידי ירושלים להתלונן או סתם להעיר, ומועצת הנוער העירונית תטפל בתוך 12 יום
שלומי דיאז
המשטרה טוענת כי ישנן ראיות הקושרות שלושה נערים לתקיפה שבוצעה לפני ארבעה חודשים    הרקע: החייל המוסלמי ניהל קשר עם צעירה יהודיה    החייל מאושפז עדיין במצב קשה
עומר שיקלר
שר הביטחון והרמטכ"ל נפגשו עם חיילים וקיימו דיון ביטחוני    "לא נישקע בביצה העזתית"    חלוץ: הפעולה תימשך כל עוד הדרג המדיני יאפשר
עומר שיקלר
מדובר בבכיר בגדודי חללי אל-אקצה    במהלך הפעילות בג'נין למעצר מבוקשים ובינהם זכריה זביידי נעצר מבוקש בכיר בתנזים    היה מעורב בתכנון וביצוע פיגועים נגד כוחות צה"ל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il