X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נשיא אירן מזהיר מפני "התפרצות איסלאמית" עקב פעולות צה"ל ברצועת עזה, אשר עלולה לפגוע בישראל ובתומכיה במערב "ישראל היא משטר מלאכותי ומזויף שלא יצליח לשרוד" אמר הנשיא מול מפגינים בטהרן
▪  ▪  ▪

נשיא אירן, מחמוד אחמדינג'אד, מזהיר (שישי, 7.7.06) מפני "התפרצות איסלאמית" עקב פעולות צה"ל ברצועת עזה, אשר עלולה לפגוע בישראל ובתומכיה במערב. כך מדווחת סוכנות הידיעות AP.
הנשיא האירני ניצל את הבמה כדי להטיל ספק בפעם נוספת על זכותה של מדינת ישראל להתקיים: "ישראל היא משטר מלאכותי ומזויף שלא יצליח לשרוד. הדרך היחידה להתקדם היא שאלה שגרמו להיווסדה (מדינות המערב - א.ש.) יקחו אותה בחזרה", אמר אחמדינג'אד בנאום שנשא בבירה טהרן והצהיר על תמיכתו ברשות הפלשתינית נוכח פעולת צה"ל ברצועה במסגרת מבצע "גשמי קיץ".
חייל צה"ל ועשרות פלשתינים נהרגו בחילופי אש מאז צה"ל נכנס לצפון רצועת עזה במהלך יום ה', כתגובה למטחי הקסאמים ששוגרו לעבר שדרות ובאשקלון, וכמובן, במטרה להחזיר את החייל החטוף, רב"ט גלעד שליט.
אחמדינג'אד, אשר בשנה האחרונה לא מפספס אף הזדמנות לקרוא למחיקתה של מדינת ישראל מן המפה, נוהג להשמיע ללא הרף את דעותיו על העם היהודי בכלל, ועל היושבים במדינת ישראל בפרט.
ההתפרצות תשרוף את ישראל
הנשיא האירני הצטרף למאות מפגינים שגינו ברחובות טהרן את פעולת צה"ל ברצועה, והצהיר כי המדינות המערביות המביעות תמיכה בישראל, יהיו יעד לנקמה מצד העם המוסלמי: "עליהן לחכות להתפרצות שתצא מן העולם האיסלאמי", הזהיר הנשיא.
"אם ההתפרצות הזו תתרחש, היא לא תהיה מוגבלת לגבולות גיאוגרפיות כלשהם. היא תשרוף את כל אלה שהקימו את ישראל (מדינות המערב-א.ש.) ואת כל אלה שתמכו בה מזה 60 שנה", אמר אחמדינג'אד בהתייחס לארצות הברית ולמדינות מערב נוספות התומכות בישראל.
בהתייחס לפרשת החטיפה של גלעד שליט, אמר אבו אסאמה עבדול-מוטה, נציג החמאס באירן, כי החוטפים ישחררו את שליט אך ורק תמורת שחרור האסירים הכלואים בישראל. "על הישראלים לדעת כי הלוחמים הפלשתינים לא ישחררו את האסיר הישראלי בטרם האסירים הפלשתינים ישוחררו מן הכלא הציוני", אמר עבדולמוטה במסגד בטהרן.

תאריך:  07/07/2006   |   עודכן:  08/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
שתי הצעות הוגשו במכרז    השר הירשזון: זהו צעד חשוב בקידום משק המים הישראלי    מפעל ההתפלה מהווה נדבך נוסף בפיתרון מצוקת המים בארץ
ברוך לוי
זאת בהשפעת הירידות בשווקי חו"ל ובעקבות ההסלמה במצב הביטחוני בארץ    פדיונות גדולים נרשמו בקרנות הנאמנות    ירידה במדד איגרות החוב
הילה רפופורט
נשיאת הקהילה היהודית בגרמניה, שרלוט קנובלוך, עוררה מהומה כשדרשה לחלק מלימודי החובה בבתי הספר בגרמניה    קנובלת היא ניצולת שואה, אשר סבתה נספתה באושוויץ
אריאל שמידברג
32,000 עובדים ברשות הפלשתינית צפויים לקבל מקדמת שכר בסך 1,500 ש"ח
עידן יוסף
כך פסק הרב בן ציון מוצפי לאישה שהסיעה את חברתה לכותל המערבי בשעה 3:00 לפנות בוקר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il