X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תושב באקה אל-גרביה שנורה שלשום בראשו הרקע נבדק בפ"ת נדקר צעיר בן 18 על-רקע פלילי בחיפה נמצאה גופתו של חסר בית
▪  ▪  ▪

בבית החולים בילינסון מת היום (יום א', 9.7.06) מפצעיו פהד אבו חוסיין, הצעיר בן 19 מבאקה אל-גרביה שנורה בשבת לפנות בוקר בראשו בנתניה. במשטרת מרחב השרון הוקם צוות חקירה מיוחד לחקירת הרצח. הרקע למעשה נבדק. במשטרה לא שוללים גם את הכיוון הלאומני.
דווח על הירי התקבל במשטרה מפי אזרחים ששמעו את היריות. במקביל התקבלה הודעה על פצוע שהובא על-ידי חבריו לבית החולים הלל יפה.
מתחקור ראשוני עולה, כי הצעירים הערבים היו בשדרות ניצה בנתניה, ויתכן והשמיעו מוזיקה ערבית בקול רם מתוך כלי רכב. אז נורו לעברם מספר יריות מלובי של בניין. אחד הקליעים פגע באחד מהם בראשו. הוא התמוטט וחבריו כאמור הכניסו אותו לרכב ולקחו אותו לבית החולים.
המשטרה בודקת מספר כיווני חקירה. היא בדקה האם הצעירים היו מעורבים בקטטה במועדון סמוך אך הבדיקה שללה זאת. כמו כן לא נמצא שהיו מעורבים באירוע פלילי או בניסיון פריצה או גניבה.
המשטרה טוענת כי הצעיר הפצוע מוכר למשטרה בשל עבירות רכוש קודמות ולכן יתכן והרקע לאירוע פלילי. אלא שהתיקים שהיו תלויים נגדו נסגרו בעבר.
בפתח תקוה נפצע באורח בינוני צעיר בן 18, לאחר שנדקר מספר פעמים בפלג גופו העליון. האירוע התרחש ברחוב ישעיהו ישראל. מהמשטרה נמסר כי הפצוע, המוכר למשטרה, לא משתף פעולה בחקירתו.
בחיפה חוקרת המשטרה נסיבות מציאת גופתו של חסר בית כבן 50. הגופה נמצאה ברחוב הרצליה בשכונת הדר. במשטרה מעריכים כי האיש מת מוות טבעי. הגופה נשלחה לבדיקה במכון לרפואה משפטית באבו כביר כדי לבדוק האם מדובר באירוע פלילי.
בתל אביב נזרק לפנות בוקר בקבוק עם חומר דליק לעבר דירה ברחוב מקס ברוד. מהמשטרה נמסר כי איש לא נפגע, אך נגרם נזק לדלת הדירה. משטרת מרחב ירקון פתחה בחקירת האירוע ובודקת מספר כיווני חקירה.
באירוע נוסף, הלילה, בכפר בועינה נוג'יראת, נפצעו מספר בני אדם באורח קל בקטטה המונית שפרצה על-רקע סכסוך בין חמולות. במהלך הקטטה הוצתו שני בתים בכפר. המשטרה עיכבה לחקירה מספר מעורבים.

תאריך:  08/07/2006   |   עודכן:  09/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
בשנת 2002, 17.9% ממקרי הסרטן בעולם כולו נגרמו מזיהומים שנגרמו מ-HIV ועד לחיידק האולקוס - הליקובקטר פילורי
יפעת גדות
מחקר חדש מגלה כי משככי כאבים מסויימים הורידו את הסיכון לסרטן השחלות    גם החוקרים מזהירים: הממצאים עדיין לא מבוססים מספקים
יהונתן דחוח-הלוי
טורקיה הגישה מחאה רשמית על "חציית הקווים" האדומים על-ידי המוסד הישראלי בפעילותו באזור הכורדי של עירק - המודיעין הטורקי טוען, כי המוסד מגייס כורדים, מכשירם בישראל ושולח אותם למשימות בכורדיסטן
יהונתן דחוח-הלוי
החטיבה הטכנולוגית של זרוע היבשה והטכניון פיתחו טרקטורון המופעל מרחוק לפינוי שדות מוקשים - בקרוב ייקלט האמצעי החדש ביחידות ההנדסה של צה"ל
יואב יצחק
צה"ל הוציא את הכוחות מצפון הרצועה בעוד כוחות אחרים נכנסים לאזור השכונות סאג'עיה וזייתון כדי להרוס מנהרות ולהרחיק את החמושים    הופצצה מנהרה שהתגלתה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il